Gå til innhold

stiker i analgangen når jeg driter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest analfistelen

Jeg vil tenke analrifter. Kanskje avføringen er hard, pga lite fiber i kosten og lite drikke?

Få i dere mer fiber og drikk rikelig så dere har regelmessig avføring. Hard avføring er hard å trykke ut og kan forårsake rifter og dermed ubehag og evnt blødning når dere "driter" som dere kaller det :) hehe

(jeg sier bæsjer neida hoho)

Pass også på hemoroider, Å sitte for lenge på do og presse kan forårsake dette - og det kan på sikt bli ubehagelig :)

Jeg vil tenke analrifter. Kanskje avføringen er hard, pga lite fiber i kosten og lite drikke?

Få i dere mer fiber og drikk rikelig så dere har regelmessig avføring. Hard avføring er hard å trykke ut og kan forårsake rifter og dermed ubehag og evnt blødning når dere "driter" som dere kaller det :) hehe

(jeg sier bæsjer neida hoho)

Pass også på hemoroider, Å sitte for lenge på do og presse kan forårsake dette - og det kan på sikt bli ubehagelig :)

Ja, mener da virkelig at jeg får i meg både fiber og vann... Og det er like regelmessig og samme konsistens som hjemme... Lurer på om man kan få i seg før mye fiber?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...