Gjest Preventina Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Pga for mange bivirkninger kan jeg ikke bruke p-piller. Derfor benytter jeg meg av det usikre prevensjonsmiddelet "sikre perioder", og med litt kondombruk inni mellom i de "usikre periodene". Det har fungert veldig bra hittil siden jeg har så regelmessig syklus og jeg har et stabilt godt forhold til kjæresten min. Er også i den alderen og livssituasjonen at det skal gå greit om jeg ble gravid. En graviditet er derimot ikke ønsket akkurat nå, så det hender jeg må ta i bruk angrepille dersom meg og kjæresten ikke klarer å styre oss i elskovens hete og "glemmer" usikre perioder og kondom. Det er snakk om kanskje ca 2-3 gange i året. Spørsmålet er da, hvor skadelig/uheldig er det for kroppen å ta angrepillen? Hvor uheldig er dette ift feks p-piller? Er angrepillen 2-3 ganger i året mer skadelig enn p-piller daglig? Merker jo at jeg får en del bivirkninger av angrepillen også, men aldri så ille som ved p-piller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350233-sikre-perioder-og-angrepille/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.