Gå til innhold

Cardiolipin antistoffer?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått en telefon fra RH med beskjed om at jeg har cardiolipin-antistoffer i blodet, og må fortsette med Fragmin (blodfortynnende) frem til uke 36. Legen var så stressa at jeg rakk ikke å spørre noe særlig, og jeg skal ikke til kontroll før 4. oktober. Det eneste jeg fikk med meg, var at det øker risikoen for spontanabort, og at Fragmin skal hjelpe. Noen som vet noe om dette?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35025-cardiolipin-antistoffer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Dette kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med i.o.m. at slikt regnes som spesialkunnskaper og er vanligvis ikke noe jordmødre vet detaljert. Jeg synes imidlertid at du kan kontakte din lege for nærmere informasjon. Det har du krav på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...