Gå til innhold

Noen som har prøvd vagiflex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det ikke meg du spør (ettersom jeg aldri har prøvd produktet), men min umiddelbare tanke er at dette så uprakstisk ut? Det blir med en gang litt styrete å trene bekkenbunnen hvis det må planlegges. Det kjekke med vanlige knipeøvelser er at det bare er å sette i gang, samme hvor du er når du kommer på at det bør gjøres. Jeg pleier å knipe mens jeg kjører i kø :o)

Gjest trene trene

Nå er det ikke meg du spør (ettersom jeg aldri har prøvd produktet), men min umiddelbare tanke er at dette så uprakstisk ut? Det blir med en gang litt styrete å trene bekkenbunnen hvis det må planlegges. Det kjekke med vanlige knipeøvelser er at det bare er å sette i gang, samme hvor du er når du kommer på at det bør gjøres. Jeg pleier å knipe mens jeg kjører i kø :o)

Er enig med deg at det virker mer styr med et slikt produkt. Imdlertid sier Gro Isachsen her på forum at med vagiflx får du en optimal trening som forbigår vanlige knipeøvelser. Ser det koster en del, og lurte på om noen hadde prøvd dette. Har ikke lyst å kaste bort unødinge penger hvis knipeøvelser på vanligvis fungerer like bra.

knøttelille

Jeg har trent med Vagiflex i snart 2 måneder og merker forskjell. Det sier mannen min også. han sier han merker at vagina har blitt trangere og jeg har begynt å få orgasmer igjen for første gang siden jeg fikk barn for noen år siden. Det gjør at jeg får mer lyst på sex og han jubler.

Jeg har prøvd knipeøvelser før, men kjenner dette er mer virksomt. Må ta mer i for hvert knip og det kjennes mer etter en treningsøkt. Tror jeg trente feil med knipeøvelsene. Det ble sterkere magemuskler og lårmuskler av det, men ikke sterkere i vagina.

Det beste med Vagiflex er at jeg kan kontrollere at jeg trener riktig, siden målestaven som fulgte med skal sitte fast når jeg kniper rett.

Gjest trene trene

Jeg har trent med Vagiflex i snart 2 måneder og merker forskjell. Det sier mannen min også. han sier han merker at vagina har blitt trangere og jeg har begynt å få orgasmer igjen for første gang siden jeg fikk barn for noen år siden. Det gjør at jeg får mer lyst på sex og han jubler.

Jeg har prøvd knipeøvelser før, men kjenner dette er mer virksomt. Må ta mer i for hvert knip og det kjennes mer etter en treningsøkt. Tror jeg trente feil med knipeøvelsene. Det ble sterkere magemuskler og lårmuskler av det, men ikke sterkere i vagina.

Det beste med Vagiflex er at jeg kan kontrollere at jeg trener riktig, siden målestaven som fulgte med skal sitte fast når jeg kniper rett.

Høres interesant ut. Hvor ofte trener du med disse? og kan du gjøre det mens en gjør andre ting samtidig?

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...