Gå til innhold

Kløe i underlivet og utroskap

Anbefalte innlegg

Min samboer og jeg har vært i lag nå i 12 år. I begynnelsen av vårt forhold var hun i en kort periode plaget med kløe i underlivet og benyttet candida salve. I følge legen kunne dette skyldes bytte av seksualpartner, og ved en kort tid var dette over.

Det siste året nå har det vært misstanke om utroskap og jeg har oppdaget at hun til stadighet har kjøpt candida salver som er forsøkt "gjemt" og jeg har i tillegg også begynt og få kløe i forhuden, noe jeg forøvrig aldri har vært plaget med tidligere, ei heller hatt andre seksualpartnere i tiden vi har vært sammen.

Den seneste tiden (1-2 år) har vi hatt mindre seksuell omgang enn tidligere, og hun (42 år) er oftere enn normalt ute på byen..

Jeg håper derfor på noen svar på hva jeg bør gjøre, og om mine misstanker kan være reèlle, eventuellt hvordan jeg kan finne ut av dette, og bør jeg selv oppsøke lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350372-kl%C3%B8e-i-underlivet-og-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du spurt henne?

Ja, vi snakker åpent om ting i forholdet og hva hun har gjort når hun har vært ute, men historien havner som oftest opp i svar om at hun ikke husker, da det ble " for mye drikke " og det bekymrer meg. Angående at jeg har funnet salvene hun har begynt og bruke igjen, har jeg på nåværende tidspunkt tatt opp...

Ja, vi snakker åpent om ting i forholdet og hva hun har gjort når hun har vært ute, men historien havner som oftest opp i svar om at hun ikke husker, da det ble " for mye drikke " og det bekymrer meg. Angående at jeg har funnet salvene hun har begynt og bruke igjen, har jeg på nåværende tidspunkt tatt opp...

Har du sagt at det bekymrer deg?

Annonse

Gjest Yolanda

Hvis du merker kløe selv bør du også bruke salven. Det kan være at når hun har sopp smitter det over på deg. Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjemmer bort salven, det har ikke noe med om man har hatt andre partnere at man får sopp. Det er mer merkverdig at hun "ikke husker" og har drukket for mye alkohol på byen.

Det store problemet her er ikke sopp eller utroskap, men mangel på kommunikasjon! Prat med dama di da vel, om ikke annet om at du er bekymra for om du/dere har sopp. Hvis dere ikke kan prate sammen og du går rundt og mistenker henne, tyder det på at dere har problemer som er større enn det her i forholdet.

Det store problemet her er ikke sopp eller utroskap, men mangel på kommunikasjon! Prat med dama di da vel, om ikke annet om at du er bekymra for om du/dere har sopp. Hvis dere ikke kan prate sammen og du går rundt og mistenker henne, tyder det på at dere har problemer som er større enn det her i forholdet.

Sorry, så litt lenger ned at dere er åpne og prater. Men det slår meg at det er noe med kommunikasjonen deres likevel, siden du går rundt og mistenker henne...?

hattifnatt1

Sopp har ingenting med utroskap å gjøre. En kan få sopp pga at partnerne har ulik bakterieflora nedentil. Kvinner kan og få sopp ved å vaske seg for mye nedentil, bruke såpe nedentil, eller dersom hun bruker feil undertøy, trange bukser mot skrittet. Det er det jeg fikk vite var årsaker hos min lege da jeg hadde sopp iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...