Gjest hmm og atter hmmm Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nå trenger jo ikke du som dame bli kåt for at dere skal ha sex. Vi har sex et par ganger i uka, og jeg har kanskje lyst et par ganger i mnd, og ikke engang da har jeg lyst nok til at jeg vil kalle det "kåt". Med litt glidekrem går det greit å ha sex, og hvis han ikke er av de tregeste, så tar det jo ikke mange minuttene. Du får se det som en investering i husfreden :-) Det er jo mye annet man gjør i hverdagen som ikke er kjempegøy (klesvask, matlaging osv), så om man legger til 2-3 pliktsexrunder i uka så er det vel ingen krise. Men da bør det jo være enkel og grei sex selvsagt, ikke timesvis med avanserte greier, når du tross alt ikke har lyst. Jeg vil gjerne bli kåt for at vi skal ha sex. Kanskje trenger jeg ikke det, men jeg ønsker heller ikke å ha pliktsex. Da føler jeg at jeg "selger" kroppen min, selv om det er snakk om mannen min. Jeg klarer å tvinge meg selv til mye, bla. husvask osv. noe man ikke nødvendigvis liker, men må gjøre, men akkurat sex klarer jeg bare ikke. Noe i meg vil ikke. Jeg ønsker å ha lyst!! Han vil heller ikke at vi skal ha pliktsex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmm og atter hmmm Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Men du, er du mye sliten/trøtt? Pga unger, jobb, husarbeid og andre plikter? Slike ting kan jo gå utover lysten.... Også har jeg funnet ut en ting, at en må føle seg litt sexy selv også. Stell pent med deg selv, barber leggene, kanskje til og med nedentil... overrask deg selv og mannen... Slipp deg løs, prøv noe nytt Kjøp sexy undertøy... Tro meg, føler du deg sexy vil du få mer lyst også Jeg har dager da jeg er skikkelig sliten og ikke har stelt meg så bra som jeg ønsket, men så har jeg dager der jeg er uthvilt og har tatt meg en lang dusj, barbert leggene, smurt meg med bodylotion osv... får mye mer lyst da liksom Hjelper liksom ikke at mannen er sexy om en ikke føler seg sexy selv... Ja du har rett i det at man må føle seg sexy, men alikevel så hjelper ikke det. Ofte syns jeg at sex er et ork. Av og til når jeg kjenner at jeg kan bli kåt så orker jeg ikke å presse meg selv til å bli mer kåt fordi jeg syns det blir for stress å ha sex. Det er ikke SÅ godt at jeg gidder å bli kåt heller. Jeg må som regel jobbe for å bli kåt og jeg syns derfor det blir for mye arbeid. sexen er av og til super, men jeg glemmer det fort. Han er SÅ heldig. Han blir kåt bare ved å ta på meg, eller kysse meg. Og det gjør vi mye av. Han tar veldig mye på kroppen min og kysser meg og jeg er verdens lykkeligste som har en slik man og jeg burde hatt lyst på han hele tiden, men neida, ingen lyst her i gården.... kanskje derfor jeg ikke har lyst fordi han hele tiden tar på meg. De fleste skulle vel ønske de hadde en slik man, for det er bare herlig syns jeg. å ha slik nærhet. han er også ultradeilig og jeg bare MÅ ta på han , spesielt hvis han sitter med bar overkropp. huff.....forholdet vårt er ellers perfekt. hadde vi bare hatt mer sex hadde det overgått alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest septembermum Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ja du har rett i det at man må føle seg sexy, men alikevel så hjelper ikke det. Ofte syns jeg at sex er et ork. Av og til når jeg kjenner at jeg kan bli kåt så orker jeg ikke å presse meg selv til å bli mer kåt fordi jeg syns det blir for stress å ha sex. Det er ikke SÅ godt at jeg gidder å bli kåt heller. Jeg må som regel jobbe for å bli kåt og jeg syns derfor det blir for mye arbeid. sexen er av og til super, men jeg glemmer det fort. Han er SÅ heldig. Han blir kåt bare ved å ta på meg, eller kysse meg. Og det gjør vi mye av. Han tar veldig mye på kroppen min og kysser meg og jeg er verdens lykkeligste som har en slik man og jeg burde hatt lyst på han hele tiden, men neida, ingen lyst her i gården.... kanskje derfor jeg ikke har lyst fordi han hele tiden tar på meg. De fleste skulle vel ønske de hadde en slik man, for det er bare herlig syns jeg. å ha slik nærhet. han er også ultradeilig og jeg bare MÅ ta på han , spesielt hvis han sitter med bar overkropp. huff.....forholdet vårt er ellers perfekt. hadde vi bare hatt mer sex hadde det overgått alt. Kan det være at du ikke har overskudd til det? Ta dere tid til alenetid, gjør noen romantiske fine ting sammen... flørt... ikke ha sex fordi du føler deg pliktet til det, men fordi du blir fristet til det Begynn med å flørte, så utvikler det seg til mer..... Morsomt med sex når det ikke er planlagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morning Glory Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja, jeg synes ikke man skal anklage de med lav sexlyst for å ha for mange "hemninger" hele tiden. Betviler at det er avgjørende for de fleste voksne mennesker i faste forhold. Tusenvis av råd om unger og tid for seg selv og tid sammen med mannen er sikkert vel og bra, men ved et eller annet punkt må man få lov til å si: "Jeg har bare ikke så høy sexlyst." Det betyr selvfølgelig ikke at man har "lov" til å ignorere partnerens behov. Hm. Jeg synes det er interessant det du skriver om at man ikke har "lov" til å ignorere partnerens behov. I likhet med trådstarter, har heller ikke jeg særlig sexlyst. Når jeg har sex uten å ha lyst, føler jeg at jeg gjør noe sexuelt mot min vilje. Hva med mitt behov for å slippe å ha sex? Er det underordnet partnerens behov for å ha sex? Jeg er bare nysgjerrig på å vite hva andre mener om dette... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hm. Jeg synes det er interessant det du skriver om at man ikke har "lov" til å ignorere partnerens behov. I likhet med trådstarter, har heller ikke jeg særlig sexlyst. Når jeg har sex uten å ha lyst, føler jeg at jeg gjør noe sexuelt mot min vilje. Hva med mitt behov for å slippe å ha sex? Er det underordnet partnerens behov for å ha sex? Jeg er bare nysgjerrig på å vite hva andre mener om dette... Denne ideen om at sex når man ikke er direkte kåt nærmest skal oppfattes som et overgrep er drepen for mangt et forhold. Sex og økonomi er de to vanligste grunnene til brudd. Man kan velge å gå i seg selv og finne glede i en situasjon man ikke umiddelbart ser på som fordelaktig. Du kan nyte at partneren nyter deg, for eksempel. Du kan se på det som å kommunisere til partneren din, på den måten han forstår best, at du elsker han og aksepterer han. Sex trenger ikke involvere penetrering hver gang. Jeg har liten tro på at det er traumatiserende å gi den man elsker en håndjobb eller å kysse han/stryke på han mens han mastruberer, uansett hvor lite kåt man er selv. Men for all del. Sjansene er store for at forholdet går dukken om man ikke evner å kompromisse angående dette, så det er jo et valg man må ta hver og en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morning Glory Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Denne ideen om at sex når man ikke er direkte kåt nærmest skal oppfattes som et overgrep er drepen for mangt et forhold. Sex og økonomi er de to vanligste grunnene til brudd. Man kan velge å gå i seg selv og finne glede i en situasjon man ikke umiddelbart ser på som fordelaktig. Du kan nyte at partneren nyter deg, for eksempel. Du kan se på det som å kommunisere til partneren din, på den måten han forstår best, at du elsker han og aksepterer han. Sex trenger ikke involvere penetrering hver gang. Jeg har liten tro på at det er traumatiserende å gi den man elsker en håndjobb eller å kysse han/stryke på han mens han mastruberer, uansett hvor lite kåt man er selv. Men for all del. Sjansene er store for at forholdet går dukken om man ikke evner å kompromisse angående dette, så det er jo et valg man må ta hver og en. For meg er det jo ikke snakk om å sex når jeg "ikke er direkte kåt", men å ha sex når jeg føler direkte vemmelse. Hvis det er det som forventes av meg i et forhold, så klarer jeg meg helt fint som singel :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 For meg er det jo ikke snakk om å sex når jeg "ikke er direkte kåt", men å ha sex når jeg føler direkte vemmelse. Hvis det er det som forventes av meg i et forhold, så klarer jeg meg helt fint som singel :-) Føler du vemmelse av sex generelt eller vemmelse for den du har sex med? Hvis det er det siste, så har forholdet større problemer. Om det er det første, så må du jo opplyse om dette før forholdet blir alvorlig. De færreste belager seg på å leve med et sparsommelig eller totalt fraværende sexliv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har hatt det som deg. I begynnelsen hadde vi utrolig bra sex, mye sex og jeg hadde så og si like mye lyst som han. Det som gjorde at jeg mistet lysten var at han sluttet å ta vare på kroppen sin, samtidig som vi hadde ulike ønsker når det gjaldt prioritering av hverandre i hverdagen. Jeg klarer ikke å få lyst på en som jeg ikke har noe bånd til, om du skjønner hva jeg mener. I stedet for å gjøre ting sammen, om så bare gå en halvtimes kveldstur, så ble vi sittende foran hver vår pc, eller at vi holdt på med egne aktiviteter. Jeg vet ikke om dette er noe som gjelder dere, men for meg fungerer det sånn at har jeg det fint sammen med kjæresten, kommer lysten av seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morning Glory Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Føler du vemmelse av sex generelt eller vemmelse for den du har sex med? Hvis det er det siste, så har forholdet større problemer. Om det er det første, så må du jo opplyse om dette før forholdet blir alvorlig. De færreste belager seg på å leve med et sparsommelig eller totalt fraværende sexliv. Det er nok en kombinasjon, tenker jeg. Har aldri vært i et forhold hvor jeg ikke har opplevd vemmelse etterhvert, men det har pleid å starte godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Føler du vemmelse av sex generelt eller vemmelse for den du har sex med? Hvis det er det siste, så har forholdet større problemer. Om det er det første, så må du jo opplyse om dette før forholdet blir alvorlig. De færreste belager seg på å leve med et sparsommelig eller totalt fraværende sexliv. Det trenger ikke å være noen av delene. Jeg "elsker" sex og jeg elsket også mannen jeg var sammen med, men pliktsexen var ikke godt for noen av oss. Når jeg vanligvis er veldig hengiven og lidenskaplig merker han godt forskjellen ved en håndjobb eller annet som utføres når man egentlig ikke har så veldig lyst. Det gjorde ham også ille til mote. Men vi hadde også tidvis 'god' pliktsex, da det viste seg at lysten kom etterhvert. Min erfaring er at generelt fører ikke pliktsexen så mye godt med seg. Begge to hadde en dårlig følelse etterpå (som oftest) selv om han fikk utløsning og sånn sett var fornøyd. Han sa selv at han like godt kunne ta seg en omgang privat. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det trenger ikke å være noen av delene. Jeg "elsker" sex og jeg elsket også mannen jeg var sammen med, men pliktsexen var ikke godt for noen av oss. Når jeg vanligvis er veldig hengiven og lidenskaplig merker han godt forskjellen ved en håndjobb eller annet som utføres når man egentlig ikke har så veldig lyst. Det gjorde ham også ille til mote. Men vi hadde også tidvis 'god' pliktsex, da det viste seg at lysten kom etterhvert. Min erfaring er at generelt fører ikke pliktsexen så mye godt med seg. Begge to hadde en dårlig følelse etterpå (som oftest) selv om han fikk utløsning og sånn sett var fornøyd. Han sa selv at han like godt kunne ta seg en omgang privat. Da hadde det jo med din holdning å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er nok en kombinasjon, tenker jeg. Har aldri vært i et forhold hvor jeg ikke har opplevd vemmelse etterhvert, men det har pleid å starte godt. Sikkert en fordel å advare angående det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Da hadde det jo med din holdning å gjøre? ? Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener? Jeg lot jo som om jeg likte det, men jeg er kanskje en dårlig skuespiller. Man merker jo stor forskjell på en som virkelig liker og nyter sex og på de som bare får det unnagjort. Jeg sier ikke at jeg var så kald at jeg bare ville få det unnagjort, men likevel opplevde han så stor forskjell at det mange ganger gjorde mer vondt enn godt, for oss begge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ? Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener? Jeg lot jo som om jeg likte det, men jeg er kanskje en dårlig skuespiller. Man merker jo stor forskjell på en som virkelig liker og nyter sex og på de som bare får det unnagjort. Jeg sier ikke at jeg var så kald at jeg bare ville få det unnagjort, men likevel opplevde han så stor forskjell at det mange ganger gjorde mer vondt enn godt, for oss begge. Poenget er at du "bare ville få det unnagjort". Jeg ønsker ikke å bli for personlig, men jeg har en god del sex uten å være kåt. Jeg velger å nyte andre aspekter ved sexen, som nærheten, å få gi nytelse til samboeren min, se tilfredsstillelsen hans, kose meg med å ta på han - nyte at han nyter, rett og slett. Hvis jeg lar meg selv kjenne avsmak ved det, så blir det jo slik. Det er et valg og et fokus. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 For meg er det jo ikke snakk om å sex når jeg "ikke er direkte kåt", men å ha sex når jeg føler direkte vemmelse. Hvis det er det som forventes av meg i et forhold, så klarer jeg meg helt fint som singel :-) ''For meg er det jo ikke snakk om å sex når jeg "ikke er direkte kåt", men å ha sex når jeg føler direkte vemmelse'' Jeg kan selvfølgelig forstå at man kan mangle lyst, men jeg har vanskeligheter med å forstå at man kan føle direkte vemmelse for seksuelle handinger med/for en man er ordentlig glad i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har hatt det som deg. I begynnelsen hadde vi utrolig bra sex, mye sex og jeg hadde så og si like mye lyst som han. Det som gjorde at jeg mistet lysten var at han sluttet å ta vare på kroppen sin, samtidig som vi hadde ulike ønsker når det gjaldt prioritering av hverandre i hverdagen. Jeg klarer ikke å få lyst på en som jeg ikke har noe bånd til, om du skjønner hva jeg mener. I stedet for å gjøre ting sammen, om så bare gå en halvtimes kveldstur, så ble vi sittende foran hver vår pc, eller at vi holdt på med egne aktiviteter. Jeg vet ikke om dette er noe som gjelder dere, men for meg fungerer det sånn at har jeg det fint sammen med kjæresten, kommer lysten av seg selv. Ja, tror du er inne på noe viktig her. Mange kvinner har problemer med sex fordi mannen først viser lyst til sex når de er under dynen, og ikke har vist sin kjære noe særlig oppmerksomhet i løpet av dagen eller i det hele tatt ellers. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja du har rett i det at man må føle seg sexy, men alikevel så hjelper ikke det. Ofte syns jeg at sex er et ork. Av og til når jeg kjenner at jeg kan bli kåt så orker jeg ikke å presse meg selv til å bli mer kåt fordi jeg syns det blir for stress å ha sex. Det er ikke SÅ godt at jeg gidder å bli kåt heller. Jeg må som regel jobbe for å bli kåt og jeg syns derfor det blir for mye arbeid. sexen er av og til super, men jeg glemmer det fort. Han er SÅ heldig. Han blir kåt bare ved å ta på meg, eller kysse meg. Og det gjør vi mye av. Han tar veldig mye på kroppen min og kysser meg og jeg er verdens lykkeligste som har en slik man og jeg burde hatt lyst på han hele tiden, men neida, ingen lyst her i gården.... kanskje derfor jeg ikke har lyst fordi han hele tiden tar på meg. De fleste skulle vel ønske de hadde en slik man, for det er bare herlig syns jeg. å ha slik nærhet. han er også ultradeilig og jeg bare MÅ ta på han , spesielt hvis han sitter med bar overkropp. huff.....forholdet vårt er ellers perfekt. hadde vi bare hatt mer sex hadde det overgått alt. ''Han er SÅ heldig. Han blir kåt bare ved å ta på meg, eller kysse meg. Og det gjør vi mye av. Han tar veldig mye på kroppen min og kysser meg '' Hehe, høres ut som dere er heldige begge to! Mener ikke å bagatellisere problemet ditt, men det er nok mange kvinner med manglende lyst som misunner deg denne oppmerksomheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kan det være at du slapper mer av når du har drukket. At det er lettere å gi deg hen til kåtskapen da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmm og atter hmmm Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har hatt det som deg. I begynnelsen hadde vi utrolig bra sex, mye sex og jeg hadde så og si like mye lyst som han. Det som gjorde at jeg mistet lysten var at han sluttet å ta vare på kroppen sin, samtidig som vi hadde ulike ønsker når det gjaldt prioritering av hverandre i hverdagen. Jeg klarer ikke å få lyst på en som jeg ikke har noe bånd til, om du skjønner hva jeg mener. I stedet for å gjøre ting sammen, om så bare gå en halvtimes kveldstur, så ble vi sittende foran hver vår pc, eller at vi holdt på med egne aktiviteter. Jeg vet ikke om dette er noe som gjelder dere, men for meg fungerer det sånn at har jeg det fint sammen med kjæresten, kommer lysten av seg selv. Jeg vet hva du mener, men vi har det ikke sånn i de hele tatt. Vi finner på ting sammen hele tiden, hver dag og pleier kjærligheten mer enn noen gang før, trene sammen gjør vi og. samtidig som vi gjør ting hver for oss også, med våre venner, så jeg vet på en måte ikke hva som forårsaker denne "ikke kåtheten". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan være det Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg vet hva du mener, men vi har det ikke sånn i de hele tatt. Vi finner på ting sammen hele tiden, hver dag og pleier kjærligheten mer enn noen gang før, trene sammen gjør vi og. samtidig som vi gjør ting hver for oss også, med våre venner, så jeg vet på en måte ikke hva som forårsaker denne "ikke kåtheten". Går du på medisiner eller pillen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350392-k%C3%A5t-kun-n%C3%A5r-jeg-drikker/page/2/#findComment-2994780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.