Gjest Redd og usikker Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei, jeg har et problem som har vokst ut av dimensjoner. Jeg har en ufattelig nydelig og usannsynlig sexy kjæreste. Jeg elsker henne over alt på jord og vil gjøre hva som helst for henne. Vi har hatt et utrolig bra sexliv helt til for 5 ukers tid. Da vi skulle ha sex mistet jeg ereksjonen rett før jeg skulle gå inn i henne. Jeg ble redd og "rømte" ifra situasjonen ved å rulle av henne. Dette resulterte i at hun ble sint og lei seg. Jeg har senere forstått at dette var fordi hun ville at jeg skulle be henne hjelpe meg å få ereksjonen tilbake. Deretter hadde vi sex hele uken. Det gikk fint. Men så skjedde det igjen at jeg ble redd. Og mistet ereksjonen. Hun ble sint igjen og det ble en ubehagelig situasjon. I denne tiden hadde jeg videre oppdaget at jeg hadde fått et utslett på penis og på kroppen. Det gjorde meg bare mer usikker. Slik fortsatte det i to tre uker med varierende sex. Noen ganger gikk det andre ganger gikk det ikke. Vi snakket mye om det, men hun ble fortsatt lei seg når jeg ikke fikk det til. Og jeg ble veldig fokusert på å få det til. Så gikk jeg til legen og fikk en kortisonsalve for utslettet. Den ser ut til å virke. Men etter dette har vi ikke hatt sex. Jeg mistet helt lysten. De to siste dagene har jeg igjen begynt å kjenne lysten. Jeg har kost på henne, og fått ereksjon. Men igjen når jeg legger meg oppå henne forsvinner ereksjonen akkurat når jeg bestemmer meg får å gå inn i henne. Hun prøver å skjule at hun blir lei seg, men jeg ser at hun blir det. Det er ufattelig vondt og sårt. Vi er i en etableringsfase hvor vi akkurat har flyttet til finnmark, vi er derfor begge litt uvante med ny jobber og hus. Jeg kan ikke si hvor mye dette har plaget oss, og jeg elsker jenta mi så ufattelig mye, og føler at hun fortjener mer enn en kjæreste som ikke en gang klarer å ha sex med henne. (ps angående utslettet, så vet jeg at dette ikke er kjønnssykdommer iom at hverken jeg eller henne har hatt sex med andre, og begge har testet oss. Jeg har i tillegg tatt en test sammen med testene jeg tok hos legen for utslettet) Har du noen råd som kan hjelpe oss? Det er forferdelig vondt og jeg ønsker mer enn noe å få dette til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350463-ereksjonprestasjonsangst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Dere må snakke om dette i en annen setting enn akkurat ved sex. Det er ganske vanlig å oppleve ereksjonssvikt i den situasjonen slik du gjør. Og hun må slutte å te seg så umodent at hun blir sur eller lei når det skjer, Du er ikke en maskin som kan hamre ivei bare fordi! På den annen side må du tenke litt over din egen reaksjon når det skjer. Det er ikke særlig lurt å bare skyve henne fra deg som om hun har pest bare fordi "kompisen slukner." Kommunikasjon! Og legg forventningene på hylla. Selv oss gamle travere som har vært gift halve livet har innimellom slike opplevelser. Han har sovnet på meg! Hvor sjarmerende er det liksom... ;0) Alikevel ikke noe å legge energi på, han var sliten og muligens litt full. Verre er det ikke. Ikke se på det som om hele livet og samlivet henger på tissefanten din! For det gjør det absolutt ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350463-ereksjonprestasjonsangst/#findComment-2993199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skatten Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Dette har jeg opplevd med en kjæreste jeg en gang hadde. Han fikk utløsning en gang vi var sammen etter bare noen sekunder. Dette gikk så inn på han at han mistet ereksjonen sin, når vi skulle ha sex igjen etter det. I ca en mnd klarte han ikke ha sex, fordi han mistet ereksjonen. Det jeg tror har skjedd med deg, er at du har fått en angst/redsel reaksjon og det i kombinasjon med at hun reagerer som hun gjør, slås ereksjonen av. Jeg ble også i sin tid sinna på min kjæreste i begynnelsen, fordi jeg ikke skjønte, ble skuffa, trodde det hadde noe med meg å gjøre. Det som løste det hele hos oss og det funka fra første sekund.. var at jeg snakket rolig til han, når vi starta. Jeg sa til han at hvis han ikke klarte det, så gjorde det ingenting og at vi bare kunne forsøke igjen en annen gang. Det funka og ereksjonen holdt i løpet av den tiden vi var sammen. Jeg er helt sikker på at det ikke er noe galt med deg og at du bare er stressa. Ikke vær engstelig, be kjæresten din være god med deg...lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350463-ereksjonprestasjonsangst/#findComment-2996275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvis dere ikke har hatt sex med andre, er det vel ingen grunn å teste seg på forhånd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350463-ereksjonprestasjonsangst/#findComment-2996305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.