Gå til innhold

Hva kan man si?

Anbefalte innlegg

Han hadde nok ikke tenkt å si noe. Men jeg fant det ut på verdens "rareste" måte. Jeg hyler og griner og er forbanna. Og har bestemt meg for å "overleve"dette også:)

Ha en fin dag.

Jeg blir helt imponert over at han har greid å holde deg for narr i 10år uten å forsnakke seg om kone og evnt.barn. Håper du har gode venninner som du kan prate med nå. Men hvordan har han kunnet holdt på i så mange år uten at kona ble mistenksom.

Du sa at du aldri har blitt elsket, mulig han elsker deg selv om han ville ha i pose og sekk, uansett ikke noe å trakte etter.

Lykke til.

Fortsetter under...

Han hadde nok ikke tenkt å si noe. Men jeg fant det ut på verdens "rareste" måte. Jeg hyler og griner og er forbanna. Og har bestemt meg for å "overleve"dette også:)

Ha en fin dag.

Du har så absolutt lov til å hylgrine og være så forbannet du bare vil! :o) Få det ut! Det er mye bedre enn å gå og bære det inni seg og late som alt er helt fint.

Og med tid og stunder er jeg ganske sikker på at du vil være glad for at du fant det ut og er kvitt ham...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...