Gå til innhold

Føler meg helt fortapt..

Anbefalte innlegg

Gjest baretrist

Min kjære gjennom mange år forlot meg for to uker siden. I tiden forut hadde jeg hatt mistanke om at han hadde funnet en annen pga hans økte mobilbruk (sms "hele" tiden) og plutselige trang til "frikvelder", men helt til dagen før han gikk så planla han ferien og fremtiden med meg og min datter...Så dårlig gjort. Nå er ferieturen avlyst og jeg sitter igjen og skjønner ingenting.

Føler at beina er sparket vekk under meg, tiden står stille, jeg sover ikke, spiser ikke, føler meg som en sombie.

Har ingen venner utenom han på stedet og er relativt ny i byen.

Hater å skuffe datteren min, hun savner ham og vil på ferie, men problemet er at vi ikke har råd til å ta den turen alene.

Vi kunne kjørt østover til vårt gamle hjemsted bare for å komme oss vekk en stund, men der er det ingen barn å leke med, men kunne jo blitt koselig for det med litt shopping og bading på stranda:-) Men akkurat nå føler jeg ikke at jeg er i stand til å glede meg over noen ting, og snart kommer høsten og mørketida..

Uff, det er så vondt og vanskelig, gråter hele tiden, savner han og hater ham om hverandre...

Noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350535-f%C3%B8ler-meg-helt-fortapt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Livet kan være hardt

Jeg har ikke gode råd i dag. Vil bare ønske deg lykke til. Sitter og gråter selv i dag. Skreiv en tråd her selv i går. Lite svar:(

Ser at du har det nok hakket enda tøffere enn meg.

Synd vi ikke kan treffes å prate i sammen:)

For jentungen sin skyld synes jeg du skal dra et sted hvor du har venner eller familie som kan bruke litt tid på henne mens du sørger.. Det er dobbelt så tungt for henne å savne ham og se at du er helt ferdig, uten å ha noen å gå til som kan få tankene over på noe annet.

Og du trenger tid og noen voksne å snakke med om alt sammen.

Så pakk sammen sakene og reis om du har sjansen! Og begyn å lage planer for livet ditt fremover. Hva du kan endre på, ting du nå endelig kan gjøre bedre som før har ligget på is fordi det ikke har passet. Skaff deg en hobby å pusle med. Og begyn å date igjen! (Heldiggrisen! Så mange fine mannfolk og så liten tid..) ;0P

Gjest baretrist

Takk for fine svar:-) Skal reise bort om et par dager, men det er så vanskelig å komme igang med noe nå. Føler meg helt apatisk og handlingslammet, jeg er vel i sjokk enda for jeg hadde ikke forventet å miste min kjære..:-(

Tenker på han hele tiden, og når vi er ute og kjører bil, peker datteren min på alle bilene som ligner på hans..Han var min nærmeste og bestevenn i mange år, og nå er han plutselig borte, klarer ikke å fatte det:-(

Gjest ikke baretrist likevel

Takk for fine svar:-) Skal reise bort om et par dager, men det er så vanskelig å komme igang med noe nå. Føler meg helt apatisk og handlingslammet, jeg er vel i sjokk enda for jeg hadde ikke forventet å miste min kjære..:-(

Tenker på han hele tiden, og når vi er ute og kjører bil, peker datteren min på alle bilene som ligner på hans..Han var min nærmeste og bestevenn i mange år, og nå er han plutselig borte, klarer ikke å fatte det:-(

Dette skal gå bra:-) Kjenner jeg gleder meg til å reise bort, for jeg vet jo at livet har masse godt i vente:-)

Annonse

Flimmer1365381250

Føler med deg, har også nylig gått igjennom et samlivsbrudd. Men selv de største sorger blir blekere med årene, heldigvis... Du har fått mange gode råd i tråden her allerede. Håper du lar oss høre fra deg når ting går litt bedre.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...