Gå til innhold

Jeg er så redd

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg testet meg positiv for graviditet en drøy uke etter ventet mens, men fikk bare en helt svak strek. Den var tydelig nok, men likevel ganske svak.

På internett har jeg lest at svangerskap som ikke er normale, eller svangerskap utfor livmor vil føre til SAKTE hcg-stigning.

Nå er jeg livredd for at fosteret mitt vil dø, at det er derfor testen var såpass svak allerede drøye uken etter ventet mens.

Jeg er nå straks i uke 7, og ellers virker svangerskapet ganske normalt. Har et barn på tre år fra før, og jeg føler sympotomene likedan som den gang. Stikkingsfornemmelser i brystene, slapphet, småkvalme, svimmelhet, stikkinger i magen, og rikelig med hvit utflod.

For fem år siden mistet jeg i uke 10, og den gang hadde jeg aldri svangerskapssymptomer. Ingen tretthet, ingen kvalme, ingen gravide-følelser.

Men det uroer meg at testen min var svak så lenge etter at den var tatt. Er svangerskapet mitt kanskje unormalt, vil det dø?

Jeg har ingen blødninger eller smerter ...

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35076-jeg-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...