Gå til innhold

Tung i hodet, slapp og dårlig hukommelse

Anbefalte innlegg

Morning Glory

De siste to månedene har jeg vært plaget med å være tung i hodet. Jeg mener også at jeg har vært slappere enn normalt og at hukommelsen har blitt dårligere. Jeg mener også at jeg har større problemer med å arbeide med komplekse problemstillinger.

Det kan sies at jeg har hatt sommerferie i hele denne perioden. Jeg fullførte studiene mine i vår og hadde da hatt to år nesten uten ferie, hvor jeg i tillegg brukte mellom 10 og 14 timer daglig (også i helgene) på studiene. Det har derfor slått meg at jeg kan ha vært sliten. Men etter to måneder med ferie, burde jo dette ha bedret seg.

Bør jeg gå til legen med såpass vage symptomer?

Fortsetter under...

Gjest Nerda

Ja, jeg tror det kan være lurt med en tur til legen. Synes ikke det du skriver er så fryktelig diffust jeg, du oppgir jo helt konkrete ting som slapphet, følelse av å være tung i hodet, konsentrasjonsproblemer. Det kan være greit å få tatt noen blodprøver for å sjekke slikt som jernlagre og B12, og stoffskifte.

Men du har jo virkelig kjørt deg hardt; det er det ingen tvil om. Jeg vil anta at det krever en god stund å komme seg ovenpå igjen. Men better safe than sorry - jeg anbefaler deg å få deg en sjekk.

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...