Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest knukir

Ultralyd viser at jeg har en gallesten på 1,7 cm diameter. Jeg har ikke gallestensanfall. Kan dette forårsake oppblåst mage, og opptil 5 ganger på toalettet i døgnet? Starter dagen med å gå på do før frokost, og må i tillegg på do som regel etter samtlige måltider i løpet av dagen. Dette skjer uansett hvilke mattyper jeg spiser. Er ofte kvalm og har stort ubehag og smerter i mellomgolvet. Jeg har gjennomgått gastroskopi og endoskopi, avførings- og blodprøver uten å finne noe galt. Mitt spørsmål er: kan denne stenen i galleblæren medføre at gallen ikke kommer ut i tarmen og spalter fettet, og være årsak til mine problemer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350819-ford%C3%B8yelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...