ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Jeg har aldri møtt en mann som har snakket negativt om en kvinne fordi hun gikk til sengs med en mann første kvelden. Jeg har derimot møtt mange kvinner som har snakket negativt om andre kvinner som har gått til sengs med menn den første kvelden. :)'' Min statistikk er faktisk stikk motsatt. Så det avhenger tydeligvis helt av hvilke menn og kvinner å støte på. mvh Gjetter på at det også kan ha med alder å gjøre. Dette puritanske kvinnesynet der kvinner skal være prektigere enn menn, døde ut med oss som begynte å ha sex på nittitallet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Om målet er å skremme vekk sengehester før man har vært til sengs med dem, tror jeg uker er for kort tid. Hvor lenge som er lenge nok er vel en høyst individuell sak. mvh Sex er naturlig mellom to som er forelsket i hverandre. Det er ike noe galt i aa vaere sengehest hvis begge foeler mye forhverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg tror heller det handler om aa finne den rette mannen jeg og at det handler mindre om hvordan man gjoer det. Aa finne kjaerligheten er ikke en gaate som skal loeses. Skal man finne den rette mannen må man lete på de rette stedene og til dels også på den rette måten. Ender man stadig vekk opp med feil mann, bør man sjekke metoder og framgangsmåter. Trådstarter uttrykker behov for en slik endring, slik jeg oppfatter henne. Å tenke praktisk gjør stort sett alltid ting mindre gåtefulle og mer håndterlige. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sex er naturlig mellom to som er forelsket i hverandre. Det er ike noe galt i aa vaere sengehest hvis begge foeler mye forhverandre. Trådstarter uttrykker frustrasjon over å stadig havne i forhold med menn som ikke er interesserte i et varig og forpliktende forhold. Til tross for at hun er klar på hva hun vil. Hun uttrykker også et ønske om å slippe å hoppe til køys med disse før hun finner ut hvor kortsiktige de er. Da kan _tid_ være et godt virkemiddel for å skille klinten fra veten. Man er ikke nødt til å hoppe til køys etter tre uker. Det er lov å vente for den som vil. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gjetter på at det også kan ha med alder å gjøre. Dette puritanske kvinnesynet der kvinner skal være prektigere enn menn, døde ut med oss som begynte å ha sex på nittitallet. ??? Jeg kjenner mennesker i alle aldre fra 0-93. I min statistikk er slike holdninger miljøbestemte og ikke aldersbestemte. Og,... det har _ikke_ kommet fra puritanske miljø, snarere tvert imot. Jeg hører slikt fra menn med et kvinnesyn jeg ikke helt setter pris på. Så det kommer nok mest an på hvem man tilfeldigvis støter på. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Trådstarter uttrykker frustrasjon over å stadig havne i forhold med menn som ikke er interesserte i et varig og forpliktende forhold. Til tross for at hun er klar på hva hun vil. Hun uttrykker også et ønske om å slippe å hoppe til køys med disse før hun finner ut hvor kortsiktige de er. Da kan _tid_ være et godt virkemiddel for å skille klinten fra veten. Man er ikke nødt til å hoppe til køys etter tre uker. Det er lov å vente for den som vil. mvh Jeg forstår tanken om at jenta over vil føle seg som noe mer enn et ligg. Men jeg forstår ikke hvorfor det å vente med sexen eventuelt skal resultere i et forhold som varer, eller som et virkemiddel for å skille "klinten fra hveten". Jeg er dog enig i at barer muligens ikke er det rette stedet å lete. Mange på bar er ute etter nettopp et ligg. Ikke en livspartner. Fulle er de stort sett også, og dømmekraften er muligens redusert. Det i seg selv er et dårlig utgangspunkt. Jeg er også enig i at jenta over, som åpenbart ikke synes det er noe stas med tilfeldig sex, ikke burde ha tilfeldig sex (det burde si seg selv). Faren for å møte "den rette" dersom man avstår fra sexen en viss tid, tror jeg dog ikke styrkes ved å vente med sexen. Tvert imot tror jeg sexen kan bidra til at man blir bedre kjent. Man får en spesiell nærhet med den man har sex med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ??? Jeg kjenner mennesker i alle aldre fra 0-93. I min statistikk er slike holdninger miljøbestemte og ikke aldersbestemte. Og,... det har _ikke_ kommet fra puritanske miljø, snarere tvert imot. Jeg hører slikt fra menn med et kvinnesyn jeg ikke helt setter pris på. Så det kommer nok mest an på hvem man tilfeldigvis støter på. mvh Det er mulig jeg ikke har ført like grundig statistikk som deg. Jeg har mitt fra dem man naturlig snakker om sånt med - som venner. Jeg pleier ikke å spørre hvem som helst om dette. Ja, det har nok å gjøre med hvem man omgåes. Disse kvinnefientlige skruene ser jeg kun på nettet. Men jeg har som sagt møtt på en del kvinner med dette synet. Min erfaring er at kvinner generelt er jævlige til å dømme hverandre, enten det er mht sexliv, bekledning, væremåte eller utseende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skal man finne den rette mannen må man lete på de rette stedene og til dels også på den rette måten. Ender man stadig vekk opp med feil mann, bør man sjekke metoder og framgangsmåter. Trådstarter uttrykker behov for en slik endring, slik jeg oppfatter henne. Å tenke praktisk gjør stort sett alltid ting mindre gåtefulle og mer håndterlige. mvh Jeg er forsaavidt enig i at man maa lete paa de riktige stedene og bruke de rette fremgangsmaatene. Jeg er ogsaa enig i at man ikke skal legge seg ned med Gud og hvermann , bare med det formaalet og faa seg et fast og serioest forhold. Det jeg vil frem til er at hvis man kjenner at man bobler over av forelskelse og begjaer paa doed og liv skal maatte knipe sammen for aa finne ut om mannen er serioes. Man kan jo finne ut i loepet av natten at man bare blir enda mer forelsket og det kan gjelde begge. Noen sjangser maa man ta her i livet, men forutsetningen for aa hoppe til koeys er at finnes begjaer og forelskelse der da. Ellers er jo det hele miningsloest. I traadstarters tilfelle faar jeg det inntrykket at det er saa viktig og finne en livsledsager at en forelskelse er mindre viktig. Det er unasett en daarlig start paa et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg forstår tanken om at jenta over vil føle seg som noe mer enn et ligg. Men jeg forstår ikke hvorfor det å vente med sexen eventuelt skal resultere i et forhold som varer, eller som et virkemiddel for å skille "klinten fra hveten". Jeg er dog enig i at barer muligens ikke er det rette stedet å lete. Mange på bar er ute etter nettopp et ligg. Ikke en livspartner. Fulle er de stort sett også, og dømmekraften er muligens redusert. Det i seg selv er et dårlig utgangspunkt. Jeg er også enig i at jenta over, som åpenbart ikke synes det er noe stas med tilfeldig sex, ikke burde ha tilfeldig sex (det burde si seg selv). Faren for å møte "den rette" dersom man avstår fra sexen en viss tid, tror jeg dog ikke styrkes ved å vente med sexen. Tvert imot tror jeg sexen kan bidra til at man blir bedre kjent. Man får en spesiell nærhet med den man har sex med. ''Men jeg forstår ikke hvorfor det å vente med sexen eventuelt skal resultere i et forhold som varer, eller som et virkemiddel for å skille "klinten fra hveten".'' Om man venter, kan man med et visst hell riste av seg de som bare er ute etter et ligg, før man ligger med dem og blir skuffet. På meg virker det som trådstarter ikke ønsket å bli involvert og slett ikke ha sex med menn som kun har kortsiktige mål om en tur i halmen eller to. Når hun da likevel stadig ender opp i den situasjonen, kan det være en god idé å utsette sexen lenge nok til at de kortsiktige ikke gidder å vente lengre. Det handler ikke om moral, bare målbevissthet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Men jeg forstår ikke hvorfor det å vente med sexen eventuelt skal resultere i et forhold som varer, eller som et virkemiddel for å skille "klinten fra hveten".'' Om man venter, kan man med et visst hell riste av seg de som bare er ute etter et ligg, før man ligger med dem og blir skuffet. På meg virker det som trådstarter ikke ønsket å bli involvert og slett ikke ha sex med menn som kun har kortsiktige mål om en tur i halmen eller to. Når hun da likevel stadig ender opp i den situasjonen, kan det være en god idé å utsette sexen lenge nok til at de kortsiktige ikke gidder å vente lengre. Det handler ikke om moral, bare målbevissthet. mvh Det hun i hvert fall burde slå fra seg er å bruke sex som et virkemiddel for å nå sitt mål om et forhold. Hvis hun har sex med noen hun møter på byen bør det være fordi hun begjærer personen, og er kåt. Alt annet får eventuelt være en bonus. Siden hun gang på gang blir skuffet kan det virke som om hun har litt for høye forhåpninger om hva bysexen vil medføre, og at hun kanskje bør roe ned fram til hun i det minste er forelsket (noe jeg gjetter på at hun ikke blir over noen øl i en bar). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg er forsaavidt enig i at man maa lete paa de riktige stedene og bruke de rette fremgangsmaatene. Jeg er ogsaa enig i at man ikke skal legge seg ned med Gud og hvermann , bare med det formaalet og faa seg et fast og serioest forhold. Det jeg vil frem til er at hvis man kjenner at man bobler over av forelskelse og begjaer paa doed og liv skal maatte knipe sammen for aa finne ut om mannen er serioes. Man kan jo finne ut i loepet av natten at man bare blir enda mer forelsket og det kan gjelde begge. Noen sjangser maa man ta her i livet, men forutsetningen for aa hoppe til koeys er at finnes begjaer og forelskelse der da. Ellers er jo det hele miningsloest. I traadstarters tilfelle faar jeg det inntrykket at det er saa viktig og finne en livsledsager at en forelskelse er mindre viktig. Det er unasett en daarlig start paa et forhold. ''Det jeg vil frem til er at hvis man kjenner at man bobler over av forelskelse og begjaer paa doed og liv skal maatte knipe sammen for aa finne ut om mannen er serioes.'' Om man ikke ønsker å ha sex om han ikke er seriøs, kan det være en god idé å legge bånd på seg en stund. Jeg oppfattet trådstarter slik at hun ikke ønsker sex med kortsiktige prosjekt. ''Man kan jo finne ut i loepet av natten at man bare blir enda mer forelsket og det kan gjelde begge. Noen sjangser maa man ta her i livet, men forutsetningen for aa hoppe til koeys er at finnes begjaer og forelskelse der da. Ellers er jo det hele miningsloest.'' Jeg forsto som sakt trådstarter slik at hun ønsket å kutte ned på køyeturene som bare viste seg å være et blaff. Om det er riktig virker ikke den skisserte framgangsmåten så ideell for henne. Man kan faktisk finne ut ganske mye uten å bruke køya også. ''I traadstarters tilfelle faar jeg det inntrykket at det er saa viktig og finne en livsledsager at en forelskelse er mindre viktig.'' Jeg oppfatter henne stikk motsatt. At hun vil ha noe mer dypfølt og varig enn det flyktig sex kan gi. For å finne drømmeprinsen må man kysse forbasket mange frosker. Men med litt hell kan man jo slippe å ligge med dem om det ikke er det man vil. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det hun i hvert fall burde slå fra seg er å bruke sex som et virkemiddel for å nå sitt mål om et forhold. Hvis hun har sex med noen hun møter på byen bør det være fordi hun begjærer personen, og er kåt. Alt annet får eventuelt være en bonus. Siden hun gang på gang blir skuffet kan det virke som om hun har litt for høye forhåpninger om hva bysexen vil medføre, og at hun kanskje bør roe ned fram til hun i det minste er forelsket (noe jeg gjetter på at hun ikke blir over noen øl i en bar). Veldig enig! Akkurat hva jeg ogsaa proevde aa faa frem:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det hun i hvert fall burde slå fra seg er å bruke sex som et virkemiddel for å nå sitt mål om et forhold. Hvis hun har sex med noen hun møter på byen bør det være fordi hun begjærer personen, og er kåt. Alt annet får eventuelt være en bonus. Siden hun gang på gang blir skuffet kan det virke som om hun har litt for høye forhåpninger om hva bysexen vil medføre, og at hun kanskje bør roe ned fram til hun i det minste er forelsket (noe jeg gjetter på at hun ikke blir over noen øl i en bar). Jeg oppfattet henne slik at selv om hun ikke hoppet til køys med en gang og selv om hun sa hun var ute etter noe varig, endte hun likevel stadig opp med det flyktige. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det er mulig jeg ikke har ført like grundig statistikk som deg. Jeg har mitt fra dem man naturlig snakker om sånt med - som venner. Jeg pleier ikke å spørre hvem som helst om dette. Ja, det har nok å gjøre med hvem man omgåes. Disse kvinnefientlige skruene ser jeg kun på nettet. Men jeg har som sagt møtt på en del kvinner med dette synet. Min erfaring er at kvinner generelt er jævlige til å dømme hverandre, enten det er mht sexliv, bekledning, væremåte eller utseende. For en del kvinner er nok dette riktig. Stort sett handler det da ikke om pruitanisme, men ren dømmesyke. Jeg holder ikke ut særlig lenge med slik adferd. Måles i minutter... Følgelig er jeg ikke særlig belastet med slike venninner selv. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Det jeg vil frem til er at hvis man kjenner at man bobler over av forelskelse og begjaer paa doed og liv skal maatte knipe sammen for aa finne ut om mannen er serioes.'' Om man ikke ønsker å ha sex om han ikke er seriøs, kan det være en god idé å legge bånd på seg en stund. Jeg oppfattet trådstarter slik at hun ikke ønsker sex med kortsiktige prosjekt. ''Man kan jo finne ut i loepet av natten at man bare blir enda mer forelsket og det kan gjelde begge. Noen sjangser maa man ta her i livet, men forutsetningen for aa hoppe til koeys er at finnes begjaer og forelskelse der da. Ellers er jo det hele miningsloest.'' Jeg forsto som sakt trådstarter slik at hun ønsket å kutte ned på køyeturene som bare viste seg å være et blaff. Om det er riktig virker ikke den skisserte framgangsmåten så ideell for henne. Man kan faktisk finne ut ganske mye uten å bruke køya også. ''I traadstarters tilfelle faar jeg det inntrykket at det er saa viktig og finne en livsledsager at en forelskelse er mindre viktig.'' Jeg oppfatter henne stikk motsatt. At hun vil ha noe mer dypfølt og varig enn det flyktig sex kan gi. For å finne drømmeprinsen må man kysse forbasket mange frosker. Men med litt hell kan man jo slippe å ligge med dem om det ikke er det man vil. mvh ''Om man ikke ønsker å ha sex om han ikke er seriøs, kan det være en god idé å legge bånd på seg en stund. Jeg oppfattet trådstarter slik at hun ikke ønsker sex med kortsiktige prosjekt'' Og jeg oppfatter traadstarter slik at forelskelse er av underordnet betyding og at hun leter her og der og legger seg ned med dem i haap om et serioest forhold. Da kan det bli mange meningsloese ligg. Mitt raad er: Ferre sexpartnere, men legg deg gjerne ned hvis du kjenner at du er sterkt tiltrukket av vedkommende. I motsetning til deg som mener hun skal se bort fra fysisk tiltrekning (noe saa kjedelig), mener jeg det stikk motsatte. Fysisk tiltrkning er avgjoerende. '' Man kan faktisk finne ut ganske mye uten å bruke køya også'' Selvsagt. Poenget mitt er uansett at hvis man foerst skal legge seg ned, maa det foeles rett og da spiller det mindre rolle om man venter i ett doegn eller 2 aar. Jeg er av den mening at man kan kjenne dette rimelig raskt. ''Jeg oppfatter henne stikk motsatt. At hun vil ha noe mer dypfølt og varig enn det flyktig sex kan gi'' Jeg oppfatter varig, men er mer i tvil om hvor forelsket hun kan ha vaert i de hun har lagt seg ned med naar det er saa mange hun har lagt seg ned med. Skjoenner? ''For å finne drømmeprinsen må man kysse forbasket mange frosker. Men med litt hell kan man jo slippe å ligge med dem om det ikke er det man vil'' Man behoever ikke aa kysse froskene. Man maa kjenne at man har lyst til aa kysse menn og da er de skjelden frosker. vet du:). Jeg kysset ingen frosker foer jeg traff mannen min. Froskene lot jeg vaere aa kysse, fordi det fristet meg ikke. Jeg kysset bare noen faa menn, men da hadde jeg lyst. Som sagt, det er avgjoerende at lysten er der. Slik du prensterer det i dine innlegg her, saa faar jeg mer foelelsen av at sjarm og fysisk tiltrekning er lite viktig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg oppfattet henne slik at selv om hun ikke hoppet til køys med en gang og selv om hun sa hun var ute etter noe varig, endte hun likevel stadig opp med det flyktige. mvh Men selv om hun dropper sexen en stund kan det være at det ikke blir noe forhold ut av det. Og dropper hun sexen for lenge kan drømmemannen forsvinne uten at hun vet at han var drømmemannen. Det er utrolig mye som skal klaffe før to parter finner hverandre. I hvert fall hvis begge er middels kravstore. Likevel er det sexen som her legges til grunn. Det kan være at mannfolka ikke kun var ute etter sex (som hun tror), men at de fant ut at hun ikke var noe for dem. Det er sånn som skjer det også. Jeg synes bare det blitt litt enkelt å legge så mye i sexen som trådstarter gjør. Det kan faktisk være at mannfolka også var ute etter et forhold (og ikke kun et ligg, som hun tror), men fant ut at hun ikke var noe for dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Om man ikke ønsker å ha sex om han ikke er seriøs, kan det være en god idé å legge bånd på seg en stund. Jeg oppfattet trådstarter slik at hun ikke ønsker sex med kortsiktige prosjekt'' Og jeg oppfatter traadstarter slik at forelskelse er av underordnet betyding og at hun leter her og der og legger seg ned med dem i haap om et serioest forhold. Da kan det bli mange meningsloese ligg. Mitt raad er: Ferre sexpartnere, men legg deg gjerne ned hvis du kjenner at du er sterkt tiltrukket av vedkommende. I motsetning til deg som mener hun skal se bort fra fysisk tiltrekning (noe saa kjedelig), mener jeg det stikk motsatte. Fysisk tiltrkning er avgjoerende. '' Man kan faktisk finne ut ganske mye uten å bruke køya også'' Selvsagt. Poenget mitt er uansett at hvis man foerst skal legge seg ned, maa det foeles rett og da spiller det mindre rolle om man venter i ett doegn eller 2 aar. Jeg er av den mening at man kan kjenne dette rimelig raskt. ''Jeg oppfatter henne stikk motsatt. At hun vil ha noe mer dypfølt og varig enn det flyktig sex kan gi'' Jeg oppfatter varig, men er mer i tvil om hvor forelsket hun kan ha vaert i de hun har lagt seg ned med naar det er saa mange hun har lagt seg ned med. Skjoenner? ''For å finne drømmeprinsen må man kysse forbasket mange frosker. Men med litt hell kan man jo slippe å ligge med dem om det ikke er det man vil'' Man behoever ikke aa kysse froskene. Man maa kjenne at man har lyst til aa kysse menn og da er de skjelden frosker. vet du:). Jeg kysset ingen frosker foer jeg traff mannen min. Froskene lot jeg vaere aa kysse, fordi det fristet meg ikke. Jeg kysset bare noen faa menn, men da hadde jeg lyst. Som sagt, det er avgjoerende at lysten er der. Slik du prensterer det i dine innlegg her, saa faar jeg mer foelelsen av at sjarm og fysisk tiltrekning er lite viktig. '' I motsetning til deg som mener hun skal se bort fra fysisk tiltrekning (noe saa kjedelig), mener jeg det stikk motsatte. Fysisk tiltrkning er avgjoerende.'' Jeg har da ikke sagt noe om å se bort fra fysisk tiltrekning, bare at det går an å utsette sexen litt lengre enn hun har gjort til nå. (Hvor lenge eller kort det enn måtte være.) Og fokusere mer på det som i det lange løp blir avgørende for om et forhold fungerer. For meg spiller det liten rolle hva du eller jeg ville vært fornøyd med. Trådstarter gir uttrykk for å ha hatt sex hun angrer/ikke er fornøyd med. _Hun_ er ikke fornøyd slik det er nå. Da bør det jo være ganske smart å utsette sexen til hun på andre måter vet litt mer om hvor seriøs den andre er. For deg er det greit å prøve deg fram i senga. Trådstarter uttrykker slik jeg forstår det at hun ønsker å begrense sex med kortvrige partnere. Det kan selvsagt hende at jeg ikke har skjønt fletta av hva trådstarter egentlig vil. Har jeg missforstått fullstendig, vil jo svarene måtte justeres. Men om jeg har forstått trådstarter rett når jeg tror hun ønsker å unngå kortvarige seksuelle forhold, kommer jeg ikke på så mange andre løsninger enn å vente lengre enn hun har gjort till nå. Og evt. skifte beitemark og utvelgelseskriterier. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg oppfattet henne slik at selv om hun ikke hoppet til køys med en gang og selv om hun sa hun var ute etter noe varig, endte hun likevel stadig opp med det flyktige. mvh Ja, og da mener du at hun ikke har ventet lenge nok med sexen og at hun skal glemme den fysiske tiltrekningen og se bort fra sjarmen. Jeg mener hun ikke har funnet den rette mannen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Men selv om hun dropper sexen en stund kan det være at det ikke blir noe forhold ut av det. Og dropper hun sexen for lenge kan drømmemannen forsvinne uten at hun vet at han var drømmemannen. Det er utrolig mye som skal klaffe før to parter finner hverandre. I hvert fall hvis begge er middels kravstore. Likevel er det sexen som her legges til grunn. Det kan være at mannfolka ikke kun var ute etter sex (som hun tror), men at de fant ut at hun ikke var noe for dem. Det er sånn som skjer det også. Jeg synes bare det blitt litt enkelt å legge så mye i sexen som trådstarter gjør. Det kan faktisk være at mannfolka også var ute etter et forhold (og ikke kun et ligg, som hun tror), men fant ut at hun ikke var noe for dem. ''Men selv om hun dropper sexen en stund kan det være at det ikke blir noe forhold ut av det. '' Selvsagt. Men da har hun altså unngått et kortvarig seksuelt forhold. Og slik jeg forsto det hun skrev, ønsket hun det. Om jeg har missforstått dette, er selvsagt ikke det jeg har skrevet relevant for henne. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005543 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 '' I motsetning til deg som mener hun skal se bort fra fysisk tiltrekning (noe saa kjedelig), mener jeg det stikk motsatte. Fysisk tiltrkning er avgjoerende.'' Jeg har da ikke sagt noe om å se bort fra fysisk tiltrekning, bare at det går an å utsette sexen litt lengre enn hun har gjort til nå. (Hvor lenge eller kort det enn måtte være.) Og fokusere mer på det som i det lange løp blir avgørende for om et forhold fungerer. For meg spiller det liten rolle hva du eller jeg ville vært fornøyd med. Trådstarter gir uttrykk for å ha hatt sex hun angrer/ikke er fornøyd med. _Hun_ er ikke fornøyd slik det er nå. Da bør det jo være ganske smart å utsette sexen til hun på andre måter vet litt mer om hvor seriøs den andre er. For deg er det greit å prøve deg fram i senga. Trådstarter uttrykker slik jeg forstår det at hun ønsker å begrense sex med kortvrige partnere. Det kan selvsagt hende at jeg ikke har skjønt fletta av hva trådstarter egentlig vil. Har jeg missforstått fullstendig, vil jo svarene måtte justeres. Men om jeg har forstått trådstarter rett når jeg tror hun ønsker å unngå kortvarige seksuelle forhold, kommer jeg ikke på så mange andre løsninger enn å vente lengre enn hun har gjort till nå. Og evt. skifte beitemark og utvelgelseskriterier. mvh ''For deg er det greit å prøve deg fram i senga'' Vi forstaar ikke hverandre. Jeg proever aa si det stikk motsatte:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/2/#findComment-3005548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.