PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ja, og da mener du at hun ikke har ventet lenge nok med sexen og at hun skal glemme den fysiske tiltrekningen og se bort fra sjarmen. Jeg mener hun ikke har funnet den rette mannen. ''Ja, og da mener du at hun ikke har ventet lenge nok med sexen og at hun skal glemme den fysiske tiltrekningen og se bort fra sjarmen.'' Jeg har ikke sagt noe om at hun skal glemme fysisk tiltrekning og se bort fra sjarmen, selv om jeg ikke har mye tiltro til yrkessjørmører i et varig forhold. Jeg har bare sagt at om hun ønsker et varig forhold _og_ hun ikke ønsker sex i kortvarige forhold, bør hun utsette sexen lengre til hun ut fra andre kriterier kan vite noe om hvor seriøst forholdet er. Selvsagt har hun truffet feil mann når det ikke blir noe av opplegget. Men trådstarter gav altså uttrykk for at hun ønsket å begrense de seksuelle blaffene/bomskuddene. Da må hun nødvendigvis legge listen høyere og la det gå lengre tid før hun hopper til køys. Spiller det derimot ingen rolle for henne om hun går til sengs med de som viser seg å kun bli kortvarige relasjoner, blir det jeg har skrevet om å vente ikke relevant. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''For deg er det greit å prøve deg fram i senga'' Vi forstaar ikke hverandre. Jeg proever aa si det stikk motsatte:) Vi legger kanskje ulike ting i å prøve seg fram. Jeg definerer å prøve seg fram i senga som å ha sex, pga fysisk tiltrekning, men med få eller ingen andre holdepunkter for om forholdet er liv laga. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Ja, og da mener du at hun ikke har ventet lenge nok med sexen og at hun skal glemme den fysiske tiltrekningen og se bort fra sjarmen.'' Jeg har ikke sagt noe om at hun skal glemme fysisk tiltrekning og se bort fra sjarmen, selv om jeg ikke har mye tiltro til yrkessjørmører i et varig forhold. Jeg har bare sagt at om hun ønsker et varig forhold _og_ hun ikke ønsker sex i kortvarige forhold, bør hun utsette sexen lengre til hun ut fra andre kriterier kan vite noe om hvor seriøst forholdet er. Selvsagt har hun truffet feil mann når det ikke blir noe av opplegget. Men trådstarter gav altså uttrykk for at hun ønsket å begrense de seksuelle blaffene/bomskuddene. Da må hun nødvendigvis legge listen høyere og la det gå lengre tid før hun hopper til køys. Spiller det derimot ingen rolle for henne om hun går til sengs med de som viser seg å kun bli kortvarige relasjoner, blir det jeg har skrevet om å vente ikke relevant. mvh '' Da må hun nødvendigvis legge listen høyere og la det gå lengre tid før hun hopper til køys'' Mens jeg mener hun maa finne den rette mannen og ha sex med. Ikke gape over for mange sexpartnere:) Er ikke lysten der, hjelper det ikke aa vente. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 '' Da må hun nødvendigvis legge listen høyere og la det gå lengre tid før hun hopper til køys'' Mens jeg mener hun maa finne den rette mannen og ha sex med. Ikke gape over for mange sexpartnere:) Er ikke lysten der, hjelper det ikke aa vente. "Ikke gape over for mange sexpartnere:)" Knis... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 '' Da må hun nødvendigvis legge listen høyere og la det gå lengre tid før hun hopper til køys'' Mens jeg mener hun maa finne den rette mannen og ha sex med. Ikke gape over for mange sexpartnere:) Er ikke lysten der, hjelper det ikke aa vente. Og hvordan mener du hun skal redusere antallet sexpartnere/kortvarige kjærester om hun ikke legger listen høyere og venter lengre før hun har sex med en potensiell varig kjæreste? Ja, jeg forutsetter at følelsene er på plass. I trådstarters innlegg finner jeg lite holdepunkt for å mene at hun har sex uten fysisk tiltrekning/forelskelse eller hva du vil kalle det. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 "Ikke gape over for mange sexpartnere:)" Knis... He he, ja bokstavelig talt noe saant:o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Jeg har veldig vanskelig for å forstå at man kan like en jente kjempegodt, ha sex med henne, for så å dumpe henne fordi hun hadde sex for tidlig. '' Tror det kun er kvinner som kan få seg til å tro noe sånt, og dette er vel gjerne noe enkelte kvinner bruker for å heve seg over den "billige tøyta". Jeg har aldri møtt en mann som har snakket negativt om en kvinne fordi hun gikk til sengs med en mann første kvelden. Jeg har derimot møtt mange kvinner som har snakket negativt om andre kvinner som har gått til sengs med menn den første kvelden. ''Jeg har aldri møtt en mann som har snakket negativt om en kvinne fordi hun gikk til sengs med en mann første kvelden.'' Har du ikke? Det har jeg. Jeg har hørt mange menn omtale slike kvinner som "nedfallsfrukt". Det er ikke lenger siden enn i sommer at jeg var på et stort MC-treff der det dukket opp en jente ingen kjente fra før som ble med en av mennene og hadde sex med ham samme natt. Etter at de gikk på rommet, så lo de andre mennene av henne og omtalte henne som veldig billig. Ingen lo av mannen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ja, og da mener du at hun ikke har ventet lenge nok med sexen og at hun skal glemme den fysiske tiltrekningen og se bort fra sjarmen. Jeg mener hun ikke har funnet den rette mannen. ''Jeg mener hun ikke har funnet den rette mannen.'' Men husk på at det også kan være mannen som ikke har funnet den rette dama. Mannen avskrives her som "kun ute etter sex". Det trenger ikke være tilfelle. Kanskje han også er ute etter det samme som henne, men han finner ut at hun ikke er den rette. Sånt skjer, og det trenger ikke ha noe med sex-/ ikke sex å gjøre, og det trenger såvisst ikke bety at mannen kun var ute etter sex. Ofte går det jo en stund før man finner ut at dama/mannen ikke var den rette likevel, og innen den tid har de fleste hatt sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Og hvordan mener du hun skal redusere antallet sexpartnere/kortvarige kjærester om hun ikke legger listen høyere og venter lengre før hun har sex med en potensiell varig kjæreste? Ja, jeg forutsetter at følelsene er på plass. I trådstarters innlegg finner jeg lite holdepunkt for å mene at hun har sex uten fysisk tiltrekning/forelskelse eller hva du vil kalle det. mvh ''I trådstarters innlegg finner jeg lite holdepunkt for å mene at hun har sex uten fysisk tiltrekning/forelskelse eller hva du vil kalle det'' Dette skal jeg selvfoelig ikke paastaa at jeg vet noe om, men inntrykket mitt er litt at det viktigste er aa finne en serioes kjaereste og at dette er saa viktig at hun leter over alt og legger seg ned med dem i haap aa a faa seg kjaereste. Jeg kan selvsagt ta feil og at hun har vaert forelsket i alle sammen. Naar det gjelder det du sier om aa legge listen hoeyt, saa kan man ha lagt listen hoeyt selv om man legger seg ned med vedkommende foerste kvelden ogsaa:) Man kan ikke vite saerlig mye om personen foerste kvelden, men et visst inntrykk faar man om man er en god menneskekjenner. Kanskje vi bare er forskjellige. Fysisk tiltrekning er for meg det viktigste punkt. Deretter finner jeg de neste dagene, ukene, eller kanskje maanedene ut om han har de kvalitetene jeg oensker. Om ikke alle kvalitene er paa plass, men de fleste, saa er ihvertfall det viktigste, den fysiske tiltrekningen paa plass. Jeg har liten tro paa et rent fornuftsforhold. Jeg har mer tro paa en kombinasjon mellom foelelser og fornuft. Naa forstaar jeg det slik at det er det du ogsaa kanskje mener. I de foerste innleggene dine uttalte du deg paa en slik maate at jeg fikk foelelsen av du var svaert prektig og fornuftsstyrt. Jeg tok sikkert feil og jeg avslutter her:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Jeg mener hun ikke har funnet den rette mannen.'' Men husk på at det også kan være mannen som ikke har funnet den rette dama. Mannen avskrives her som "kun ute etter sex". Det trenger ikke være tilfelle. Kanskje han også er ute etter det samme som henne, men han finner ut at hun ikke er den rette. Sånt skjer, og det trenger ikke ha noe med sex-/ ikke sex å gjøre, og det trenger såvisst ikke bety at mannen kun var ute etter sex. Ofte går det jo en stund før man finner ut at dama/mannen ikke var den rette likevel, og innen den tid har de fleste hatt sex. ''Men husk på at det også kan være mannen som ikke har funnet den rette dama'' Ja, selvfoelgelig maa det vaere gjensidig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Jeg har aldri møtt en mann som har snakket negativt om en kvinne fordi hun gikk til sengs med en mann første kvelden.'' Har du ikke? Det har jeg. Jeg har hørt mange menn omtale slike kvinner som "nedfallsfrukt". Det er ikke lenger siden enn i sommer at jeg var på et stort MC-treff der det dukket opp en jente ingen kjente fra før som ble med en av mennene og hadde sex med ham samme natt. Etter at de gikk på rommet, så lo de andre mennene av henne og omtalte henne som veldig billig. Ingen lo av mannen... Men nå er ikke jeg i MC-miljøet. Jeg tviler ikke på at den slags holdninger er svært utbredt på MC-treff, countryfestivaler og ungkarstreff oppi dalom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Men husk på at det også kan være mannen som ikke har funnet den rette dama'' Ja, selvfoelgelig maa det vaere gjensidig. Det er en selvfølge, ja, men man hører likevel ikke mange menn som blir dumpa etter en natt (og det skjer det også) som sier noe sånt som: "hun var kun ute etter sex". Dvs - hvis vi sier det er det i hvert fall ikke i negativ forstand. Og det kan jo faktisk være greia. Det tar gjerne en stund før man finner ut om partneren er noe å satse på eller ikke, og før den tid har man gjerne hatt sex. Når man da blir dumpa er det kanskje enkelt å avskrive det med at mannen kun var ute etter sex, mens det i realiteten kan være andre årsaker til at han stakk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Jeg har aldri møtt en mann som har snakket negativt om en kvinne fordi hun gikk til sengs med en mann første kvelden.'' Har du ikke? Det har jeg. Jeg har hørt mange menn omtale slike kvinner som "nedfallsfrukt". Det er ikke lenger siden enn i sommer at jeg var på et stort MC-treff der det dukket opp en jente ingen kjente fra før som ble med en av mennene og hadde sex med ham samme natt. Etter at de gikk på rommet, så lo de andre mennene av henne og omtalte henne som veldig billig. Ingen lo av mannen... ''Etter at de gikk på rommet, så lo de andre mennene av henne og omtalte henne som veldig billig. Ingen lo av mannen...'' Jeg blir flau av å lese at voksne menn kan reagere sånn. At en gutt på 18 år sier noe sånt for å tøffe seg ovenrfor kameratene sine er en ting.. men voksne menn? Ærlig talt, ser ikke for meg at de har veldig mye mellom ørene.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''I trådstarters innlegg finner jeg lite holdepunkt for å mene at hun har sex uten fysisk tiltrekning/forelskelse eller hva du vil kalle det'' Dette skal jeg selvfoelig ikke paastaa at jeg vet noe om, men inntrykket mitt er litt at det viktigste er aa finne en serioes kjaereste og at dette er saa viktig at hun leter over alt og legger seg ned med dem i haap aa a faa seg kjaereste. Jeg kan selvsagt ta feil og at hun har vaert forelsket i alle sammen. Naar det gjelder det du sier om aa legge listen hoeyt, saa kan man ha lagt listen hoeyt selv om man legger seg ned med vedkommende foerste kvelden ogsaa:) Man kan ikke vite saerlig mye om personen foerste kvelden, men et visst inntrykk faar man om man er en god menneskekjenner. Kanskje vi bare er forskjellige. Fysisk tiltrekning er for meg det viktigste punkt. Deretter finner jeg de neste dagene, ukene, eller kanskje maanedene ut om han har de kvalitetene jeg oensker. Om ikke alle kvalitene er paa plass, men de fleste, saa er ihvertfall det viktigste, den fysiske tiltrekningen paa plass. Jeg har liten tro paa et rent fornuftsforhold. Jeg har mer tro paa en kombinasjon mellom foelelser og fornuft. Naa forstaar jeg det slik at det er det du ogsaa kanskje mener. I de foerste innleggene dine uttalte du deg paa en slik maate at jeg fikk foelelsen av du var svaert prektig og fornuftsstyrt. Jeg tok sikkert feil og jeg avslutter her:) ''Naar det gjelder det du sier om aa legge listen hoeyt, saa kan man ha lagt listen hoeyt selv om man legger seg ned med vedkommende foerste kvelden ogsaa:)'' I mitt hode er nok ikke det definert som en list... ;-) Poenget for meg har vært at om man gjør samme ting og ender opp med samme uønskede resultat gang på gang, bør man ikke bare snu på flisen, men finne en annen flis. Havner man for kjapt i seng (kjappere enn man selv er komfortabel med i ettertid), må man sette ned tempoet. Vi gjør nok ting i motsatt rekkefølge. Jeg ville aldri giddet å investere følelser i en person jeg ikke hadde et grunnlag for å tro jeg kunne få en praktisk hverdag til å fungere med. Til det er jeg alt for bedagelig. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Så hva gjør jeg? Er lei av å "pule rundt" på let etter kjæreste. Det er sårt og jeg blir følelsesmessig avstumpet av å holde på sånn! Jeg vil bare ha en kjæreste som elsker meg!!'' Du vil ha en kjæreste som elsker deg, men det bør vel være gjensidig? Du nevner ingenting om hvorvidt du forelsker deg i disse mennene. At du er lei av dette spillet skjønner jeg godt. Og jeg tror det lureste du kan gjøre er å slutte å lete aktivt. La kjærligheten kommer når den kommer. Slik jeg kjenner en del menn, kan de også bli skremt av damer som går med "jeg søker kjæreste"-skilt i panna. Og paradoksalt nok kan dette også gjelde for menn som selv ønsker seg kjæreste. Jeg har hørt om flere kvinner som har møtt menn som tidlig signaliserer at de ikke er klar for forhold, men som samtidig oppfører seg foresket. Da sier kvinnen at det er Ok, for hun vet heller ikke om hun er klar for å satse. Så fortsetter de å treffes - og etter hvert blir de kjærester. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ''Jeg har aldri møtt en mann som har snakket negativt om en kvinne fordi hun gikk til sengs med en mann første kvelden.'' Har du ikke? Det har jeg. Jeg har hørt mange menn omtale slike kvinner som "nedfallsfrukt". Det er ikke lenger siden enn i sommer at jeg var på et stort MC-treff der det dukket opp en jente ingen kjente fra før som ble med en av mennene og hadde sex med ham samme natt. Etter at de gikk på rommet, så lo de andre mennene av henne og omtalte henne som veldig billig. Ingen lo av mannen... Den tankegangen høres kjent ut. Og hadde hun ikke blitt med hadde hun vært snerpete og prektig i ordets aller verste forstand. Han var mandig og hun var et ludder. Enkel testosteronlogikk. Damene som legger seg i hvem andre jenter ligger med, setter i det minste samme krav og standard til seg selv og den de dømmer. Kvinner (ikke alle selvfølgelig) dømmer andre kvinner for noe de selv ikke vil gjort. Menn (selvsagt ikke alle) dømmer kvinner nord og ned for å gjøre noe de selv er stolte over å gjøre. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ''Etter at de gikk på rommet, så lo de andre mennene av henne og omtalte henne som veldig billig. Ingen lo av mannen...'' Jeg blir flau av å lese at voksne menn kan reagere sånn. At en gutt på 18 år sier noe sånt for å tøffe seg ovenrfor kameratene sine er en ting.. men voksne menn? Ærlig talt, ser ikke for meg at de har veldig mye mellom ørene.. Om de har mye mellom ørene? Kanskje ikke all verdens til sosial IQ, men de har yrker som burde tilsi en høy IQ. Jeg vil ikke skrive her hva de jobber som, men det var ikke fabrikkarbeiedere akkurat. Og ja, det var godt voksne menn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ''Naar det gjelder det du sier om aa legge listen hoeyt, saa kan man ha lagt listen hoeyt selv om man legger seg ned med vedkommende foerste kvelden ogsaa:)'' I mitt hode er nok ikke det definert som en list... ;-) Poenget for meg har vært at om man gjør samme ting og ender opp med samme uønskede resultat gang på gang, bør man ikke bare snu på flisen, men finne en annen flis. Havner man for kjapt i seng (kjappere enn man selv er komfortabel med i ettertid), må man sette ned tempoet. Vi gjør nok ting i motsatt rekkefølge. Jeg ville aldri giddet å investere følelser i en person jeg ikke hadde et grunnlag for å tro jeg kunne få en praktisk hverdag til å fungere med. Til det er jeg alt for bedagelig. ;-) mvh ''Vi gjør nok ting i motsatt rekkefølge. Jeg ville aldri giddet å investere følelser i en person jeg ikke hadde et grunnlag for å tro jeg kunne få en praktisk hverdag til å fungere med. Til det er jeg alt for bedagelig'' Ikke jeg heller, men jeg er god menneskekjenner :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Men nå er ikke jeg i MC-miljøet. Jeg tviler ikke på at den slags holdninger er svært utbredt på MC-treff, countryfestivaler og ungkarstreff oppi dalom. Beklager å si det, men dette var urbane menn, ikke bygdetullinger. Jeg tror du ville blitt overrasket om du visste hvor mange ulike grupper som kjører MC. Dette var ikke folk fra en tvilsom MC-klubb, det var godt voksne menn fra høystatusyrker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ''Jeg har aldri møtt en mann som har snakket negativt om en kvinne fordi hun gikk til sengs med en mann første kvelden.'' Har du ikke? Det har jeg. Jeg har hørt mange menn omtale slike kvinner som "nedfallsfrukt". Det er ikke lenger siden enn i sommer at jeg var på et stort MC-treff der det dukket opp en jente ingen kjente fra før som ble med en av mennene og hadde sex med ham samme natt. Etter at de gikk på rommet, så lo de andre mennene av henne og omtalte henne som veldig billig. Ingen lo av mannen... Jeg er klar over at mc-folket kommer fra alle sosiale lag, men uansett yrke, utdannelse og sosial status, oppførte de seg som nettopp bygdetullinger da de omtalte denne kvinnen som de gjorde, og yrke, utdannelse og sosial status er knapt noen garanti for at de har utviklet seg fra neandertaleren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350857-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/page/3/#findComment-3005625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.