Gå til innhold

Dater som kun er ute etter sex

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg er klar over at mc-folket kommer fra alle sosiale lag, men uansett yrke, utdannelse og sosial status, oppførte de seg som nettopp bygdetullinger da de omtalte denne kvinnen som de gjorde, og yrke, utdannelse og sosial status er knapt noen garanti for at de har utviklet seg fra neandertaleren.

He he, jeg er enig i at de ikke oppførste seg spesielt sivilisert med omtalen av den kvinnen. Det som er mitt poeng, er at du i alle samfunnslag finner menn som har slike holdninger til kvinner som blir med til køys første kvelden. Jeg tror ikke at den holdningen var noe som ble injiksert inn i dem i det de kjøpte seg en MC.

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

28

• ShitDiddelyDo

15

• Glimtipper

8

• Mary Poppins

6

ShitDiddelyDo

He he, jeg er enig i at de ikke oppførste seg spesielt sivilisert med omtalen av den kvinnen. Det som er mitt poeng, er at du i alle samfunnslag finner menn som har slike holdninger til kvinner som blir med til køys første kvelden. Jeg tror ikke at den holdningen var noe som ble injiksert inn i dem i det de kjøpte seg en MC.

Nei, det tror ikke jeg heller, men jeg tror spesielt mange menn av typen som tviholder på de gamle kjønnsrollene tiltrekkes av diverse miljøer/hobbyer. F.eks. MC, Country-musikk, osv.

Jeg ser det samme hos en del menn jeg møter på ferie i Thailand. Det er liten tvil om at landet tiltrekker seg en del folk som ikke klarte å henge med i svingene da kvinnen til og med fikk stemmerett. ;)

Om de har mye mellom ørene? Kanskje ikke all verdens til sosial IQ, men de har yrker som burde tilsi en høy IQ. Jeg vil ikke skrive her hva de jobber som, men det var ikke fabrikkarbeiedere akkurat. Og ja, det var godt voksne menn.

Ok jeg får litt assosiasjoner til litt "simple" menn når jeg hører sånne kommentarer.

Nei, det tror ikke jeg heller, men jeg tror spesielt mange menn av typen som tviholder på de gamle kjønnsrollene tiltrekkes av diverse miljøer/hobbyer. F.eks. MC, Country-musikk, osv.

Jeg ser det samme hos en del menn jeg møter på ferie i Thailand. Det er liten tvil om at landet tiltrekker seg en del folk som ikke klarte å henge med i svingene da kvinnen til og med fikk stemmerett. ;)

*hehe*

Gjest Jakten på kjærligheten

''Så hva gjør jeg? Er lei av å "pule rundt" på let etter kjæreste. Det er sårt og jeg blir følelsesmessig avstumpet av å holde på sånn! Jeg vil bare ha en kjæreste som elsker meg!!''

Du vil ha en kjæreste som elsker deg, men det bør vel være gjensidig? Du nevner ingenting om hvorvidt du forelsker deg i disse mennene.

At du er lei av dette spillet skjønner jeg godt. Og jeg tror det lureste du kan gjøre er å slutte å lete aktivt. La kjærligheten kommer når den kommer.

Slik jeg kjenner en del menn, kan de også bli skremt av damer som går med "jeg søker kjæreste"-skilt i panna. Og paradoksalt nok kan dette også gjelde for menn som selv ønsker seg kjæreste.

Jeg har hørt om flere kvinner som har møtt menn som tidlig signaliserer at de ikke er klar for forhold, men som samtidig oppfører seg foresket. Da sier kvinnen at det er Ok, for hun vet heller ikke om hun er klar for å satse. Så fortsetter de å treffes - og etter hvert blir de kjærester.

Føler ikke selv jeg går med "ønsker meg kjæreste skilt" i panna. Men hvis det faktisk utstråler så tydelig at jeg faktisk gjør det, så burde dette være en enda bedre grunn for at gutter som bare er ute etter en ting, holder seg unna. Det er rett og slett råttent gjort og late som de vil noe mer for å få meg til sengs.

''Jeg har forsøkt å spille litt kostbar og ta det rolig i starten før jeg går til sengs meg noen.''

Da venter du tydeligvis ikke på langt nær lenge nok. Du må vente så lenge at sengehestene ikke gidder mer.

''Har jo også skjønt at dette kan handle litt om typen gutter jeg tiltrekkes av, typisk "playere". Men dette styrer jeg jo ikke selv!!''

Jo, dette kan du gjøre en hel masse med. I stedet for å gå etter umiddelbar fysisk tiltrekning, kan du begynne å vurdere potensielle partnere ut fra hvordan de vil være å leve med i lengden. Ofte er det slik at de mennene man tiltrekkes av ved første øyekast _ikke_ er de mennene man ønsker å dele livet med.

Tenk litt på hva sjarm egentlig er; I stor grad går det ut på å trekke oppmerksomhet til seg selv. Faller du da for en storsjarmør, må du belage deg på å spille andrefiolin resten av livet/forholdet.

Tro meg, ingen roser, komplimenter eller romantiske storbyferier kan veie opp for en tilværelse som gift/samboende anlenemamma.

Langvarige forhold inneholder primært hverdager. Hva ønsker du av en mann i hverdagen? Begynn å se etter hverdagskvalitetene, verdsett disse, oppvurder dem og forelsk deg i dem. Begynn å vurder de klassiske 'playeregenskapene' annerledes. Se dem i et langsiktig persepektiv og et langt mer kritisk lys. Forandrer du tankene, vil følelsene falme og tiltrekningen blekne.

''Jeg vet dessuten ikke at de er det før det er for sent.''

Du kan lære deg å kjenne lusa på gangen. Men da trenger du kanskje å stoppe opp litt og analysere dine erfaringer. Lær deg også å kjenne igjen dine egne lus på gangen. Finn de tingene som får deg til å falle for feil menn og stopp deg selv neste gang.

Er du for utålmodig? De som ønsker det samme som deg, varige relasjoner, vil ikke være så raske i avtrekkeren. De vil ikke umiddelbart tilkjennegi sin interesse. Hva med å _være_ kostbar i stedet for å gjøre deg kostbar.

Hva med å _etablere_ vennskap, hverdager, festdager og forpliktelser solid og lenge før du hopper til køys. De som kun er ute etter et stunt i senga, vil skremmes vekk da. Den som vil noe mer, vil spille på lag.

Høres kanskje litt gammeldags ut. Men siden det du har gjort så langt ikke har fungert er det kanskje på tide å prøve noe nytt. Vel egentlig er det jo gammelt og velprøvd.

Det tar ofte tid ikke bare å finne, men også å forelske seg i en duganes mann.

Mvh

Takk for VELDIG fint utfyllende svar. Håpet faktisk at nettopp du skulle svare på innlegget mitt ;)

Skal prøve å ta med meg disse gode rådene dine på veien!

Annonse

Jeg er forsaavidt enig i at man maa lete paa de riktige stedene og bruke de rette fremgangsmaatene.

Jeg er ogsaa enig i at man ikke skal legge seg ned med Gud og hvermann , bare med det formaalet og faa seg et fast og serioest forhold.

Det jeg vil frem til er at hvis man kjenner at man bobler over av forelskelse og begjaer paa doed og liv skal maatte knipe sammen for aa finne ut om mannen er serioes.

Man kan jo finne ut i loepet av natten at man bare blir enda mer forelsket og det kan gjelde begge.

Noen sjangser maa man ta her i livet, men forutsetningen for aa hoppe til koeys er at finnes begjaer og forelskelse der da. Ellers er jo det hele miningsloest.

I traadstarters tilfelle faar jeg det inntrykket at det er saa viktig og finne en livsledsager at en forelskelse er mindre viktig.

Det er unasett en daarlig start paa et forhold.

Skjønner at innlegget mitt kunne tolkes som om jeg lå med "Gud og en hver mann" Hehe.. Men det stemmer altså ikke. De jeg ligger med er gutter jeg har lagt merke til over tid og som jeg er forelsket i på forhånd før jeg hopper til køys med dem.

Har hatt rundt 15-20 gutter i løpet av mitt liv og dette er vel ikke så altfor mange for en jente i slutten av 20-årene..Eller er det kanskje det!? Bare rundt 5 av disse er derimot ONS og de har jeg heller ikke vært spesielt forelsket i eller hatt forhåpninger om at det skal bli noe mer.

Gjest segunda

Den gangen du oppdager hva du skal gjøre så gi meg beskjed. menn burde vært sendt til månen eller enda lengere for å begå kollektivt selvmord. De kan ikke klare seg uten oss, men kan aldri forplikte seg til noe som helst. Underutviklede, følelsesmessige, sjelsforvirrede apekatter.....

Gjest Nickløsheletia

Skjønner at innlegget mitt kunne tolkes som om jeg lå med "Gud og en hver mann" Hehe.. Men det stemmer altså ikke. De jeg ligger med er gutter jeg har lagt merke til over tid og som jeg er forelsket i på forhånd før jeg hopper til køys med dem.

Har hatt rundt 15-20 gutter i løpet av mitt liv og dette er vel ikke så altfor mange for en jente i slutten av 20-årene..Eller er det kanskje det!? Bare rundt 5 av disse er derimot ONS og de har jeg heller ikke vært spesielt forelsket i eller hatt forhåpninger om at det skal bli noe mer.

''Har hatt rundt 15-20 gutter i løpet av mitt liv og dette er vel ikke så altfor mange for en jente i slutten av 20-årene..Eller er det kanskje det!?''

Nei, jeg skal ikke dømme deg, siden jeg traff min mann da jeg var 23:-)

Jeg fikk inntrykk av du var litt desperat i innlegget ditt, uten at jeg kan si at det var slik og jeg regaerte på pielills "firkantede" råd, men det er meg:-) kanskje hun har rett likevel, selv om jeg har erfaring med at det kan gå bra:-)

''Høres kanskje litt gammeldags ut''

Ikke bare litt ;o) Jeg leser innlegget ditt slik: Finn det deg en sjarmløs tørrfisk, så skal du se det går bra.

Oppskriften du presenterer stemmer ikke for alle. Det er fullt mulig å bli stormende forelsket og ha sex første kvelden og til og med få et langvarig forhold ut av det. Jeg tipper jeg ikke er den eneste som har opplevd det. Men det må selvfølgelig kjennes helt riktig.

LOL

Da kan jeg med det samme si at jeg har et par kandidater hengende i kompisgjengen til mannen..!

Lurte bare på en ting, siden du hadde mange gode råd på området og jeg har mye av samme problem som trådstarter. Ang kommentaren "Da venter du tydeligvis ikke på langt nær lenge nok. Du må vente så lenge at sengehestene ikke gidder mer."

Har holdt på med en fyr en stund, men har ventet med å ha sex nettopp fordi jeg er redd for at han skal se på meg som "billig" og ikke være intr lenger (selv om jeg ser på det som noe ironisk når han vil det minst like mye som meg. Men sånn er det nå en gang). Men hvor lenge er "lenge nok"? Snakker vi uker eller måneder? Må innrømme at det er rett før jeg ikke klarer å holde igjen mer. Jeg vil jo selv også, men vet at jeg kanskje ikke burde...

Og her kan jeg skyte inn at en ekte "sengehest" gidder å holde på i et ÅR om han må... I mellomtiden tømmer han seg bare andre steder. *grimase*

Så garantier har man sjeldent for noe som helst. ;0)

Sex er naturlig mellom to som er forelsket i hverandre.

Det er ike noe galt i aa vaere sengehest hvis begge foeler mye forhverandre.

Ja, jeg har tenkt slik som deg, men dette er ikke lett når partneren faktisk ser ut til å spille mer forelsket og full av følelser enn hva han faktisk er..

Det nærmeste jeg har kommet en kjæreste er som elskerinne. Hvor vi har funnet på ting sammen utenfor sengen og slapper av med hverandre "dagen derpå" feks med film og god mat. Så går det kanskje noen uker til neste gang. Jeg kunne ikke ta kontakt med ham, han må ta kontakt med meg, hvis ikke trakk han seg unna.Var jo kjempe forelsket i denne fyren selv om jeg skjønte det ikke gikk noen vei og at han antagelig holdt på med andre på samme måte som med meg..

For å holde på meg sa han bla at han holdt på å bli skikkelig forelsket og glad i meg og at han så for seg oss som kjærester i framtiden osv. Bare bullshit.

Bodde sammen med en jente engang (på kollektiv). Hun frustret ofte over at guttene bare var ute etter one-night-stand med henne, mens hun selv var veldig romantisk og ville finne kjærligheten... "drømmeprinsen" snakket hun ofte om. =P

Tror hun var litt lettlurt/gitt... og hvis denne "drømmeprinsen" virkelig fantes, så ville han vel kanskje avskrekkes om hun selv drev og "pulte rundt"...

Tror du må satse på vennskap først...

(Men hvem er jeg til å snakke, totalt uerfaren som jeg er...)

Jeg tror at du treffer spikeren rett på når du sier at vennskap er en god start! ;0)

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Ja, jeg har tenkt slik som deg, men dette er ikke lett når partneren faktisk ser ut til å spille mer forelsket og full av følelser enn hva han faktisk er..

Det nærmeste jeg har kommet en kjæreste er som elskerinne. Hvor vi har funnet på ting sammen utenfor sengen og slapper av med hverandre "dagen derpå" feks med film og god mat. Så går det kanskje noen uker til neste gang. Jeg kunne ikke ta kontakt med ham, han må ta kontakt med meg, hvis ikke trakk han seg unna.Var jo kjempe forelsket i denne fyren selv om jeg skjønte det ikke gikk noen vei og at han antagelig holdt på med andre på samme måte som med meg..

For å holde på meg sa han bla at han holdt på å bli skikkelig forelsket og glad i meg og at han så for seg oss som kjærester i framtiden osv. Bare bullshit.

''For å holde på meg sa han bla at han holdt på å bli skikkelig forelsket og glad i meg og at han så for seg oss som kjærester i framtiden osv. Bare bullshit''

Det kan være slik du beskriver at han utnyttet deg, men det kan også være slik at han fant ut etterhvert at du ikke var den rette likevel?

Og her kan jeg skyte inn at en ekte "sengehest" gidder å holde på i et ÅR om han må... I mellomtiden tømmer han seg bare andre steder. *grimase*

Så garantier har man sjeldent for noe som helst. ;0)

Huff, har vært borti han også ja.. :-/

''For å holde på meg sa han bla at han holdt på å bli skikkelig forelsket og glad i meg og at han så for seg oss som kjærester i framtiden osv. Bare bullshit''

Det kan være slik du beskriver at han utnyttet deg, men det kan også være slik at han fant ut etterhvert at du ikke var den rette likevel?

Ja, har tenkt tanken selv..Kanskje han oppriktig trodde han holdt på å få følelser for meg.. Kanskje jeg rett og slett begynner å bli litt paranoid når det gjelder gutter og tror ALLE er falske og spiller skitne spill.

Men igjen, det er nesten umulig å vite hvem som er falske og hvem som er ærlige når de uælige spiller "ærligheten" sin så bra..

Det hun i hvert fall burde slå fra seg er å bruke sex som et virkemiddel for å nå sitt mål om et forhold.

Hvis hun har sex med noen hun møter på byen bør det være fordi hun begjærer personen, og er kåt.

Alt annet får eventuelt være en bonus.

Siden hun gang på gang blir skuffet kan det virke som om hun har litt for høye forhåpninger om hva bysexen vil medføre, og at hun kanskje bør roe ned fram til hun i det minste er forelsket (noe jeg gjetter på at hun ikke blir over noen øl i en bar).

Det er sjeldent jeg ligger med noen jeg ikke vet hvem er og er forelsket i på forhånd.

Den tankegangen høres kjent ut.

Og hadde hun ikke blitt med hadde hun vært snerpete og prektig i ordets aller verste forstand.

Han var mandig og hun var et ludder. Enkel testosteronlogikk.

Damene som legger seg i hvem andre jenter ligger med, setter i det minste samme krav og standard til seg selv og den de dømmer.

Kvinner (ikke alle selvfølgelig) dømmer andre kvinner for noe de selv ikke vil gjort. Menn (selvsagt ikke alle) dømmer kvinner nord og ned for å gjøre noe de selv er stolte over å gjøre.

mvh

Jeg har faktisk blitt kalt både tøs og luremus, så det er visst feil uansett hva vi gjør, hehe.

Begge deler handler vel om at det mannlige egoet blir såret på et vis. Dersom han finner ut at dama han ligger med har ligget med mange andre, kaller han henne tøs og blir det ikke noe på han i det hele tatt er hun en luremus. Bare for å føle seg bedre selv.

Han kan da ikke ha vært interessert opprinnelig om han sa at de kunne "bli kjærester en gang i framtiden".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...