Gå til innhold

Dater som kun er ute etter sex

Anbefalte innlegg

Legg merke til nyanseforskjellen mellom det hun skriver og det du skriver:-)

?

De som har forelsket seg i meg har forelsket seg fort. Og når de har gjort det, så har det ikke vært tvil om at de ville være sammen med meg. Ingen har sagt: "...ser for seg at vi kan bli kjærester en gang i framtiden."

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

28

• ShitDiddelyDo

15

• Glimtipper

8

• Mary Poppins

6

Gjest Nickløsheletia

?

De som har forelsket seg i meg har forelsket seg fort. Og når de har gjort det, så har det ikke vært tvil om at de ville være sammen med meg. Ingen har sagt: "...ser for seg at vi kan bli kjærester en gang i framtiden."

''...ser for seg at vi kan bli kjærester en gang i framtiden.''

Men det var ikke det han sa. Han var i ferd med å bli forelsket og så for seg dem som kjærester i fremtiden.

Det er en nyanseforskjell her som gir en annen mening enn det du sier.:-)

''...ser for seg at vi kan bli kjærester en gang i framtiden.''

Men det var ikke det han sa. Han var i ferd med å bli forelsket og så for seg dem som kjærester i fremtiden.

Det er en nyanseforskjell her som gir en annen mening enn det du sier.:-)

Javel... Jeg ser bare ikke hvorfor man utsetter å bli kjærester om man faktisk er forelsket?

ShitDiddelyDo

Javel... Jeg ser bare ikke hvorfor man utsetter å bli kjærester om man faktisk er forelsket?

Jeg kan si sånt: "Det er mulig det kan bli noe i fremtiden". Det tror jeg at jeg har sagt flere ganger.

Det er ikke alle som blir forelska på 1, 2, 3. For noen tar det tid. Det kjenner jeg meg igjen i.

Men dersom det ikke blir noe mer er det ikke dermed sagt at jeg kun var ute etter noen ligg. Det er sikkert enkelt å avskrive det med det, men det riktige er at det etter hvert gikk den gale veien.

Det kan fint være tilfelle med typene til jenta over.

Derfor reagerer jeg litt på at hun skriver "de var kun ute etter sex". Hvordan kan hun vite det? På seg selv kjenner man andre, kanskje. Hun sier selv at hun er i slutten av tjueårene og har hatt 15-20 partnere. Hun har vært forelsket i alle bortsett fra noen få ONS.

Dette er altså en jente som forelsker seg veldig lett.

10+ forelskelser når hun er i slutten av tjueårene er tross alt mye, i hvert fall hvis hun i "forelskelse" legger mer enn "å være betatt".

Gjest Nickløsheletia

Jeg tror du overtolker litt:-) Det er ikke alle som føler det riktig å definere seg som kjærester fra dag en. Når han sier at han kan se for seg henne som kjæreste i fremtiden, så betyr det at han liker henne godt og ser henne for seg som en kjæreste i fremtiden. Fremtiden er fra nå og fremover. Hvis han hadde sagt _en gang i fremtiden_ slik du skrev, vil det betydd fjernere fremtid. Slik tolket ikke jeg det.

''Vi gjør nok ting i motsatt rekkefølge. Jeg ville aldri giddet å investere følelser i en person jeg ikke hadde et grunnlag for å tro jeg kunne få en praktisk hverdag til å fungere med. Til det er jeg alt for bedagelig''

Ikke jeg heller, men jeg er god menneskekjenner :-)

''Ikke jeg heller, men jeg er god menneskekjenner :-)''

Så flott du har selvtillit. Du tar sikkert aldri feil.

;-)

For meg har det aldri vært noe mål å komme kjappes mulig i køya. Rett og slett ikke min greie.

mvh

Annonse

Jeg har faktisk blitt kalt både tøs og luremus, så det er visst feil uansett hva vi gjør, hehe.

Begge deler handler vel om at det mannlige egoet blir såret på et vis. Dersom han finner ut at dama han ligger med har ligget med mange andre, kaller han henne tøs og blir det ikke noe på han i det hele tatt er hun en luremus. Bare for å føle seg bedre selv.

Har ikke tenkt på det på den måten før. Du har et poeng.

mvh

Jeg er klar over at mc-folket kommer fra alle sosiale lag, men uansett yrke, utdannelse og sosial status, oppførte de seg som nettopp bygdetullinger da de omtalte denne kvinnen som de gjorde, og yrke, utdannelse og sosial status er knapt noen garanti for at de har utviklet seg fra neandertaleren.

Bygdetullinger, bytullinger, BI-tullinger eller bare allminnelige mannsgriser/-tullinger.

Du finner dem både i sjefstoler, førersete på en lastebil og venterommet på sos. By og land, hand i hand.

Heldigvis finnes det menn av helt andre kalibrer. Min mann f.eks.

;-)

mvh

Føler ikke selv jeg går med "ønsker meg kjæreste skilt" i panna. Men hvis det faktisk utstråler så tydelig at jeg faktisk gjør det, så burde dette være en enda bedre grunn for at gutter som bare er ute etter en ting, holder seg unna. Det er rett og slett råttent gjort og late som de vil noe mer for å få meg til sengs.

''Det er rett og slett råttent gjort og late som de vil noe mer for å få meg til sengs.''

Noen er dessverre så råtne. Det eneste du kan gjøre med det er å lære deg å kjenne lusa på gangen. Og eventuelt endre litt på det du gjør så du tiltrekker deg mindre oppmerksomhet fra den kanten.

mvh

Gjest Nickløsheletia

''Ikke jeg heller, men jeg er god menneskekjenner :-)''

Så flott du har selvtillit. Du tar sikkert aldri feil.

;-)

For meg har det aldri vært noe mål å komme kjappes mulig i køya. Rett og slett ikke min greie.

mvh

''For meg har det aldri vært noe mål å komme kjappes mulig i køya. Rett og slett ikke min greie''

Jeg har vært opptatt i 20 år, så det er ikke min greie heller og jeg kan ikke huske at det var det for 20 år siden heller :-)

''For meg har det aldri vært noe mål å komme kjappes mulig i køya. Rett og slett ikke min greie''

Jeg har vært opptatt i 20 år, så det er ikke min greie heller og jeg kan ikke huske at det var det for 20 år siden heller :-)

Høres bare ut som det er ekstremt viktig for deg.

mvh

Hva mener du nå? Hva er ekstremt viktig for meg?

Etter som du steilet så komplett på mitt forslag til trådstarter om å ta ting i en annen rekkefølge og vente med sex, gir du natrurligvis inntrykk av at du generelt synes det er viktig å hoppe i halmen kjappest mulig.

mvh

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Etter som du steilet så komplett på mitt forslag til trådstarter om å ta ting i en annen rekkefølge og vente med sex, gir du natrurligvis inntrykk av at du generelt synes det er viktig å hoppe i halmen kjappest mulig.

mvh

Oj sann, det var en underlig konklusjon. Nesten litt spydig:-)

Jeg kan si sånt: "Det er mulig det kan bli noe i fremtiden". Det tror jeg at jeg har sagt flere ganger.

Det er ikke alle som blir forelska på 1, 2, 3. For noen tar det tid. Det kjenner jeg meg igjen i.

Men dersom det ikke blir noe mer er det ikke dermed sagt at jeg kun var ute etter noen ligg. Det er sikkert enkelt å avskrive det med det, men det riktige er at det etter hvert gikk den gale veien.

Det kan fint være tilfelle med typene til jenta over.

Derfor reagerer jeg litt på at hun skriver "de var kun ute etter sex". Hvordan kan hun vite det? På seg selv kjenner man andre, kanskje. Hun sier selv at hun er i slutten av tjueårene og har hatt 15-20 partnere. Hun har vært forelsket i alle bortsett fra noen få ONS.

Dette er altså en jente som forelsker seg veldig lett.

10+ forelskelser når hun er i slutten av tjueårene er tross alt mye, i hvert fall hvis hun i "forelskelse" legger mer enn "å være betatt".

Ok. Jeg snakker nok ut i fra min egen erfaring. Jeg har vært forelsket en gang og da forelsket jeg meg grundig innen noen dager.

Så jeg forelsker meg altså ikke lett, men når jeg gjør det, så VET jeg det. Jeg er fremdeles like forelsket nå, tre år etter. Sommerfugler i magen og det hele.

De jeg har blitt betatt av kunne jeg nok ventet med et forhold til. Men jeg vet ikke hvor godt det forholdet hadde blitt... Det var vel derfor eksen ble en eks, for å si det slik.

Du har selvfølgelig rett i at vi alle er forskjellige på dette, da :)

Gjest Nickløsheletia

Ikke spydig ment.

Det er rett og slett det inntrykket jeg har fått av det du har skrevet.

mvh

Nå fikk du meg til å begynne mimre:-) Trodde ikke jeg måtte avkrefte at jeg var løs på tråden, men slik kan det gå ;o)

Det har seg slik at jeg kan telle mine sexpartnere på en hånd. Den ene av dem var et feilgrep, så det stemmer jo ikke helt at jeg ikke har kysset noen frosker. Den ene var en frosk, men heldigvis skjønte jeg fort at han ikke var noe for meg og det ville vært en katastrofe å få barn med den mannen. De andre var jeg forelsket i og jeg angrer ingenting.

De siste 20 år har jeg hatt samme sexpartner og han lå jeg med første kvelden.

Jeg tviler sterkt på at han synes jeg virket veldig erfaren den kvelden ;o)

ShitDiddelyDo

Ok. Jeg snakker nok ut i fra min egen erfaring. Jeg har vært forelsket en gang og da forelsket jeg meg grundig innen noen dager.

Så jeg forelsker meg altså ikke lett, men når jeg gjør det, så VET jeg det. Jeg er fremdeles like forelsket nå, tre år etter. Sommerfugler i magen og det hele.

De jeg har blitt betatt av kunne jeg nok ventet med et forhold til. Men jeg vet ikke hvor godt det forholdet hadde blitt... Det var vel derfor eksen ble en eks, for å si det slik.

Du har selvfølgelig rett i at vi alle er forskjellige på dette, da :)

Jeg vet egentlig ikke om jeg vet hva forelskelse er. Tror ikke jeg har erfaring med annet enn betatthet. Eller noe sånt. I hvert fall har jeg aldri gjort disse idiotiske tingene mange forelskede ser ut til å gjøre, og denne kriblinga har jeg også når jeg hører god musikk, leser en god bok eller ser en god film.

Dvs - den kriblinga har vart i flere år i forbindelse med kaffepressa mi, og jeg ble skikkelig frustrert da jeg knuste den for et par uker siden, så det kan være noe der. ;)

Jeg vet egentlig ikke om jeg vet hva forelskelse er. Tror ikke jeg har erfaring med annet enn betatthet. Eller noe sånt. I hvert fall har jeg aldri gjort disse idiotiske tingene mange forelskede ser ut til å gjøre, og denne kriblinga har jeg også når jeg hører god musikk, leser en god bok eller ser en god film.

Dvs - den kriblinga har vart i flere år i forbindelse med kaffepressa mi, og jeg ble skikkelig frustrert da jeg knuste den for et par uker siden, så det kan være noe der. ;)

Haha :)

Jeg får kriblinga når jeg holder på en helt ny bok som jeg ivrer etter å lese. Men den minner nok mer om betatthet. Når jeg har lest halve boka og jeg knapt klarer å legge den bort, jeg gleder meg til å legge meg om kveldene for da kan jeg lese litt til og jeg må lukte litt på papiret en gang i blant fordi det lukter så godt - DA er jeg forelsket ;)

Og når jeg senere har lest ferdig boka, men plukker den opp for å lese litt her og der eller hele greia om igjen etter bare noen måneder - da elsker jeg :D

ShitDiddelyDo

Haha :)

Jeg får kriblinga når jeg holder på en helt ny bok som jeg ivrer etter å lese. Men den minner nok mer om betatthet. Når jeg har lest halve boka og jeg knapt klarer å legge den bort, jeg gleder meg til å legge meg om kveldene for da kan jeg lese litt til og jeg må lukte litt på papiret en gang i blant fordi det lukter så godt - DA er jeg forelsket ;)

Og når jeg senere har lest ferdig boka, men plukker den opp for å lese litt her og der eller hele greia om igjen etter bare noen måneder - da elsker jeg :D

Oi. Du lukter på papiret? Den er drøy. Men nå er vi jo på samlivsforumet, sannsynligvis rett plass for den slags betroelser. ;)

(Sier jeg som har kribla i et par uker rundt PL-starten i morgen, men du som sitter i England får vel ikke med deg den slags. ;)).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...