Gå til innhold

Dater som kun er ute etter sex

Anbefalte innlegg

Oi. Du lukter på papiret? Den er drøy. Men nå er vi jo på samlivsforumet, sannsynligvis rett plass for den slags betroelser. ;)

(Sier jeg som har kribla i et par uker rundt PL-starten i morgen, men du som sitter i England får vel ikke med deg den slags. ;)).

Papir er verdens beste lukt. Jeg hang kanskje litt for mye på biblioteket som barn.

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

28

• ShitDiddelyDo

15

• Glimtipper

8

• Mary Poppins

6

Gjest sjøstjerna

Jeg vet egentlig ikke om jeg vet hva forelskelse er. Tror ikke jeg har erfaring med annet enn betatthet. Eller noe sånt. I hvert fall har jeg aldri gjort disse idiotiske tingene mange forelskede ser ut til å gjøre, og denne kriblinga har jeg også når jeg hører god musikk, leser en god bok eller ser en god film.

Dvs - den kriblinga har vart i flere år i forbindelse med kaffepressa mi, og jeg ble skikkelig frustrert da jeg knuste den for et par uker siden, så det kan være noe der. ;)

Kanskej forelskelse er oppskrytt?

Den enorme følelsen jeg hadde for en gutt som tenåring har jeg aldri opplevd i voksen alder...

ShitDiddelyDo

Kanskej forelskelse er oppskrytt?

Den enorme følelsen jeg hadde for en gutt som tenåring har jeg aldri opplevd i voksen alder...

Det er mulig. Eller kanskje det jeg omtaler som å være betatt er noe andre omtaler som forelskelse. Det er vanskelig å måle dette.

Føler ikke selv jeg går med "ønsker meg kjæreste skilt" i panna. Men hvis det faktisk utstråler så tydelig at jeg faktisk gjør det, så burde dette være en enda bedre grunn for at gutter som bare er ute etter en ting, holder seg unna. Det er rett og slett råttent gjort og late som de vil noe mer for å få meg til sengs.

''Det er rett og slett råttent gjort å late som de vil noe mer for å få meg til sengs.''

Jeg tillot meg å rette og til å. Men til saken:

Dette er slik du ser det. Kanskje var de oppriktig interessert i utgangspunktet, men oppdaget at de tok feil. Slik skjer. Det trenger ikke å ha noe med sexen å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...