Gå til innhold

Dater som kun er ute etter sex

Anbefalte innlegg

Gjest Jakten på kjærligheten

Alle datene mine er kun ute etter sex! Jeg ønsker meg virkelig en kjæreste, men det er så vanskelig å lære seg dette spillet!

Jeg har forsøkt å lete overalt. På nettet, i byen, innen organisasjoner, felles venner + +. Jeg har forsøkt å spille litt kostbar og ta det rolig i starten før jeg går til sengs meg noen. Men det har tydeligvis ingenting å si. Jeg finner meg visst tydeligvis bare "jaktere" som mister interessen etter de har fått meg til sengs. Noen fortsetter som elskere, men de ønsker ikke å forplikte seg som kjæreste.

Jeg har begynt å si rett ut at jeg ikke er interessert i uforpliktende sex..Til og med ikke dette skremmer dem vekk fra å forsøke å forføre meg, for så å dumpe meg etterpå! De sier at de ønsker forhold selv også! For så å "ombestemme" seg og ikke være klar for å gi slipp på singel-livet allikevel..

Har ofte fått høre jeg er god i sengen og ser bra ut, hvis ikke hadde jeg begynt å lure på om det var senge prestasjonene eller utseende mitt det var noe galt med..

Har jo også skjønt at dette kan handle litt om typen gutter jeg tiltrekkes av, typisk "playere". Men dette styrer jeg jo ikke selv!! Jeg vet dessuten ikke at de er det før det er for sent. Noen ganger blir jeg advart på forhånd mot enkelte gutter og da holder jeg meg langt på avstand.

Så hva gjør jeg? Er lei av å "pule rundt" på let etter kjæreste. Det er sårt og jeg blir følelsesmessig avstumpet av å holde på sånn! Jeg vil bare ha en kjæreste som elsker meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350858-dater-som-kun-er-ute-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest så får man passe på hva slags menn man finner seg

Hvordan er stilen din, hvordan ser du ut?

Jeg har en venninne som sliter med det samme, og jeg tror nok stilen hennes er av en type som tiltrekker såkalte playere.

Hun er tynn, har store pupper og platinablondt hår,

sexy klær og masse sminke...

og hun er flørtete i oppførselen, aldri tvil om at hun er interessert, kysser på første date og går gjerne til sengs, om ikke første, så andre eller tredje...

Har sagt flere ganger hun bør dempe seg litt,

kle seg litt mindre utfordrende, ikke bleke håret så lyst (hennes naturlige mellomblonde farger er faktisk nydelig på henne, hvorfor ikke bare litt striper som sliter mindre på håret?), puppene kan hun ikke gjøre noe med, men hun trenger ikke gå med den trangeste og mest utringede toppen....

• 2 uker senere...
Gjest mener nå jeg da

Jeg skjønner hva du mener. Har hatt samme problem før. Nå har jeg endelig en fantastisk kjæreste. Men kjenner mange jenter, kvinner som har samme problemet. Jeg tror desverre de fleste menn er bare interessert i sex. Det har ikke noe med at vi kvinner kler oss for sexy osv som andre her skriver. Det høres for meg latterlig ut. Det finnes menn som ser bra ut, har sjarm men som likevell ikke bare er playere. En møter de kanskje innen andre arenaer. Du vil nok finne en en dag:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...