Gå til innhold

Muskel og skjellettplager

Anbefalte innlegg

Gjest muskela

Jeg sliter så mye med vonde stive og kulete muskler. Fra nakken og ut i skuldrene. Nedover ryggen der det føles som det står en kniv mellom skulderbladene. Hoftene, særlig høyre hofte og korsrygg, kjennes som selve lårbeinet verker, og knærne. Tidvis også fingrene,stive når jeg står opp på morgenen. Blir bedre med trening og fysisk aktivitet, men kommer tilbake "over natta" dersom jeg ikke trener på en uke eller dersom jeg gjør ting jeg ikke er vant til (male eller noe slikt) Hva kan dette komme av? Jeg tar ikke medisiner og raumaprøver/hormonprøver er normale.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350917-muskel-og-skjellettplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...