Gjest sårbar Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 Heisann..Jeg er en jente på 17 år som er veldig lei meg for tiden. Det har seg sånn at for en tid tilbake ( ca. 3 måneder) ble jeg sammen med en gutt. Vi hadde vært venner i flere år,men plutselig utviklet det seg til noe mer. Vi hadde det kjempe fint sammen på alle måter, og kunne snakke om alt. Plutselig en dag sa han at han visste ikke om han kunne klare mer. Det hadde ikke noe med meg å gjøre for han var kjempeglad i meg. Problemet var at han kunne ikke klare å binde seg. Han har tidligere blitt sviktet av ei jente, og sa at dette var grunnen. Han gråt når han sa dette og tok ikke kontakt med meg på en stund. Til venninna mi hadde han sagt at han klarte ikke besøke meg , for han likte ikke å se at jeg hadde det vondt. Etter en stund tok han kontakt igjen, og nå er vi gode venner som før. Problemet er at jeg tenker på ham hele tida, og lengter enormt etter ham. Han sier ofte at han er kjempe glad i meg, og det er godt å høre. Jeg har aldri hatt slike sterke følelser for noen før, og det sa jeg til ham da vi var sammen. Han går på skole i en annen by, og derfor ser jeg ham bare i helgene, men nå har han begynt å komme hjem bare annen hver helg. For kort tid siden sa han at han savnet det vi hadde sammen og håpte at vi en gang kunne få det igjen... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, sitter helt fast. Jeg håpet på å kunne få noen gode råd om hva jeg kan gjøre for å få ham tilbake.. tror dere jeg kan det? Please gi meg noen gode tips og råd for jeg trenger det så sårt! På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35099-kj%C3%A6rlighetssorg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 14. september 2001 Del Skrevet 14. september 2001 Hei! Du kan lese om kjærlighetssorg under råd og tips fra A- Å. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35099-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-135119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.