Gå til innhold

smerter i ledd etter å ha spist matvarer

Anbefalte innlegg

Gjest leddsmerter

Det er så rart, Hver gang jeg har spist kikkerter så får jeg smerter i knær og hender. Det er som om leddene låser seg og det gjør veldig vondt.Har også merket det litt i forhold til sukker. Forøvrig har jeg ikke hatt noe problemer med leddene på mange år. Kan det være vise typer matvarer som utløser det? Eller kan jeg ha en revmatisk lidelse i bunn?

Fortsetter under...

Gjest leddsmerter

Hadde jeg spist en kikkert ville jeg utvilsomt fått vondt i magen!

Hehe, sorry, kunne ikke dy meg!

Du mener vel kikerter. Kanskje du er allergisk mot soya?

he he, ja jeg mente kikerter ja, gikk litt fort her.

Drikker mye soyamelk uten å få de samme symptomene. Merkelig...Men greit å vite hva jeg må holde meg borte i fra.

Blir leddene røde, hovne og varme også? Urinsyregikt, kanskje?

Jeg reagerer med leddplager når jeg spiser enkelte matvarer, f.eks. potetgull og noen typer oster, jeg tror det har med fettypen å gjøre. Jeg har en kronisk revmatisk lidelse, men denne er stort sett rolig og lite plagsom.

Gjest leddsmerter

Blir leddene røde, hovne og varme også? Urinsyregikt, kanskje?

Jeg reagerer med leddplager når jeg spiser enkelte matvarer, f.eks. potetgull og noen typer oster, jeg tror det har med fettypen å gjøre. Jeg har en kronisk revmatisk lidelse, men denne er stort sett rolig og lite plagsom.

jeg kjenner bare smerte i hånd og kneledd. Om det er hovent vet jeg ikke. Det er heller ikke varmt eller rødt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...