Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Jeg la meg ved to-tiden i natt og har sovet siden. Våknet litt midt på dagen og var da på do, men la meg igjen og sov videre. Dette har skjedd før i sommer, men ellers aldri i mitt liv.

Jeg har fri i dag så det var ikke slik at jeg skulle opp, og jeg våknet innimellom og fulgte med klokka. Jeg hadde ingen lyst å våkne og stå opp før nå at jeg bestemte meg for å drikke og spise litt.

Noen som kjenner seg igjen? Jeg synes dette er unormalt, men vet ikke hva det er. Skal jeg ta dette opp med legen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351086-jeg-v%C3%A5knet-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Unormal" er det jo, per definisjon, fordi du ikke pleier å gjøre det.

Jeg antar at du har hatt et stort søvnunderskudd på grunn av alt som har skjedd i det siste, og med mindre det skjer mange ganger, eller noe annet dramatisk skjer, så ville jeg antatt at det bare er kroppen din som trengte litt ekstra søvn.

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra

Fullt så mye har jeg ikke sovet, men helt unntaksvis har jeg enkelte ganger opplevd å sove det meste av dagen. Dog har jeg våknet en del ganger underveis. Det har gjerne vært etter store mentale påkjenninger med lite søvn. Og før jeg fikk barn - siden har det jo ikke vært mulighet til det ;).

Jeg har egentlig sett på det som et sunnhetstegn - kroppen slapper av etter en tøff periode.

Gjest Nickløsheletia

Jeg er B menneske, men dette tok kaka:) Er du frisk?

Jeg begynte paa foerste arbeidsdag i dag etter ferien og begynte og snakke om at jeg skulle legge meg i 24 tiden, men klokka ble naermere 2 her ogsaa foer jeg kom meg i seng . Gikk greit og staa opp 6.30. Gikk ogsaa greit hele arbeidsdagen, men var troett da jeg kom hjem og maatte ha en middagshvis paa en time.

Naa er jeg selvfoelgelig lys vaaken igjen :(

Gjest segunda

Jeg er B menneske, men dette tok kaka:) Er du frisk?

Jeg begynte paa foerste arbeidsdag i dag etter ferien og begynte og snakke om at jeg skulle legge meg i 24 tiden, men klokka ble naermere 2 her ogsaa foer jeg kom meg i seng . Gikk greit og staa opp 6.30. Gikk ogsaa greit hele arbeidsdagen, men var troett da jeg kom hjem og maatte ha en middagshvis paa en time.

Naa er jeg selvfoelgelig lys vaaken igjen :(

Jeg tror ikke jeg er frisk. Jeg er B menneske, men har hatt problemer med å sove tidligere. I sommer har jeg sovet uvanlig mye og er ikke særlig i underskudd på søvn.

Jeg er ganske sikker på at det er noe galt med stoffskiftet, men det er tatt prøver og jeg har ikke fått beskjed om at noe er galt. Jeg er også midt i overgangsalderen.

Annonse

Jeg tror ikke jeg er frisk. Jeg er B menneske, men har hatt problemer med å sove tidligere. I sommer har jeg sovet uvanlig mye og er ikke særlig i underskudd på søvn.

Jeg er ganske sikker på at det er noe galt med stoffskiftet, men det er tatt prøver og jeg har ikke fått beskjed om at noe er galt. Jeg er også midt i overgangsalderen.

Det er jo uansett greit å stå på for å få sjekket det opp hos lege...

Men - du er deprimert for tiden, er du ikke? Kanskje søvnen din ikke er særlig effektiv?

Gjest segunda

Det er jo uansett greit å stå på for å få sjekket det opp hos lege...

Men - du er deprimert for tiden, er du ikke? Kanskje søvnen din ikke er særlig effektiv?

Jeg er ikke deprimert nei, men jeg har vært igjennom en del i det siste som gjør at jeg ikke er særlig sprudlende.

Gjest Nickløsheletia

Du er ikke allergisk mot noe ? Du hadde vel kanskje merket det paa andre maater ogsaa da.

Men som de andre er inne paa kan det jo vaere pga av kjaerlighetssorg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...