Gå til innhold

Hårtap - bare 17 år

Anbefalte innlegg

Gjest Martin899999

Hei.

Jeg har alltid hatt ganske psykeiske problemer pga viker og hårfeste langt bak. Det hjalp ikke da det for 2 mnd siden forverret seg kraftig. Jeg gikk en tur i dusjen og deretter fønet meg. Når jeg da så i vasken var den STAPPET full med hår.

Dette har nå begynt og skje hver eneste gang jeg dusjer. jeg mister over 200 hår på bare en dusj.. man skal jo bare miste ca 100 om dagen. Jeg mister også mye hår resten av dagen, og jeg ser GODT forskjell fra nå og 2 mnd siden, da dette begynte. Har fått veldig tynt hår.

Jeg har fått store psykiske problemer pga dette. Jeg tenker ikke på annet. Og hvert eneste menneske jeg møter så legger jeg merke til hvor tykt håret dems er i forhold til mitt. Jeg er bare 17 år, og jeg fikk beskjed av legen om at det ikke hadde noe med avelig håravfall. Jeg er villig til og drepe for og slutte ov miste så mye hår, og bli normal igjen - det sier vell alt.

Noen som vet hva dette kan være? Begynte brått for 2 mnd siden.

Mvh Martin!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351249-h%C3%A5rtap-bare-17-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...