Gå til innhold

kløe og sprekker i underlivet

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år og har de siste 8 årene vært plaget med kløe i underlivet. Jeg har flere ganger fått påvist sopp hos lege og tatt canesten kurer (stikkpiller og krem), 1 diflukan pille, vasket med eddik og vann osv. Jeg har sjelden klumpete utflod men bare en kløe som kommer og går og jeg ser ofte røde og såre 'sprekker' i underlivet der det klør spesielt, gjerne om natten/morgenen og jeg klør meg til blods. Jeg bruker Canesten krem daglig både morgen og kveld og har gjort det i perioder på mange måneder, mest for å forhindre for mye kløe om natten. Etter at jeg sluttet på p-piller ble det mye bedre, men nå etter barn og amming (barnet er nå 1.5 år) er det tilbake. Er det skadelig å smøre med Canesten krem så mye, og i tilfelle jeg blir gravid, gjør det noe for foster? Kan det være noe annet enn sopp siden jeg aldri blir skikkelig kvitt det?

Hilsen tilda

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35129-kl%C3%B8e-og-sprekker-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...