Gå til innhold

Sterke mens- og ryggsmerter venstre side, samt uteblitt menstruasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Sunfrid

Hei Jeg er en kvinne på snart 48 år, har 3 (1980, 82 og 90) barn og en missing abortion (1987). Kjente sykdommer/lidelser: diabetes 2, høyt blodtrykk, overvekt (bmi 39), flere cyster på eggleder, sterilisert på venstre side, fjernet blindtarm, 2 keisersnitt og andre mageoperasjoner som har ført til mye sammenvoksninger. Problemet nå er at jeg skulle hatt menstruasjonen søndag 01.08 som til d.d. ikke er kommet. Jeg har i tillegg siden fredag 30.07 hatt mye underlivssmerter som har arted seg som stikninger, press og brennende følelse (har hele tiden trodd mensen var like om hjørnet). I tillegg så har jeg mye smerter i korsryggen venstre side. Jeg har halsbrann (noe som jeg vanligvis ikke har), litt kvalme, mye trøtt, hyppig vannlating og sykdomsfølelse, ikke feber. Tok gravitest torsdag 05.08 og mandag 09.08 og begge var negative. I skrivendes stund så har jeg veldig mye korsryggsmerter, masse luft, føles som der er ett helt fotballag inni der på høyre side som sparker for livet, svie i urinrøråpningen og må tisse konstant. Får derfor ikke sove. Fastlegen min er på ferie og har liten lyst til å gå til en fremmed lege, men hvis det er det du anbefaler så gjør jeg selvsagt det. Men, har du noen ide om hva som kan være problemet?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...