Gå til innhold

Ryggsmerter, brødallergi?

Anbefalte innlegg

Hei

For ca 3 år siden spiste jeg et halvstekt brød jeg kjøpte på butikken (steikte det selvfølgelig hjemme). Det førte til at jeg ble sengeliggende i 4 dager med helt ekstreme rygg- og magesmerter. Smerten gikk hele veien rundt magen og ryggen, som et belte rundt magen. Det gikk over av seg selv heldigvis.

Så denne uken spiste jeg 6 halvsteikte baguetter på en dag. Og dagen etter kom smertene igjen, denne gangen var det verst i ryggen, bare litt magekramper. Jeg klarte å komme meg på jobb, men det var et rent hel****. Nå, 3 dager etterpå, har jeg fortsatt vondt i ryggen, men det er i hovedsak i korsryggen, og ikke hele veien opp som det var tidligere. Jeg har prøvd å lete etter en sammenheng med allergi og ryggsmerter, men jeg fant ikke noe logisk svar.

Er det noen som har vært borti noe lignende? Jeg tåler vanlig brød

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351504-ryggsmerter-br%C3%B8dallergi/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Folk reagerer på forskjellige måter, jeg har selv allergi og reagerer selv på mange måter. noen ganger kan jeg kaste opp hvis jeg spiser noe jeg ikke tåler, men det skjer ikke ofte. men oftest er det bare ekstrem kløe.

Syns du bør oppsøke fastlegen din og si det du opplever til han. Det kan være allergi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...