Gå til innhold

Blir ikke brun rundt øynene!

Anbefalte innlegg

Det kan hende det ikke virker som noe stort problem men for meg er det faktisk det.

Alle liker å sole seg de få dagene det er sol i vårt vakre land og mitt problem er at jeg overhodet ikke blir brun rundt øynene.

Jeg ser ut som en vaskebjørn og folk kommenterer hele tiden hvorfor jeg bruker solbriller når jeg soler meg, som jeg da IKKE har gjort. Noen tenker at jeg sikkert har pigmentflekker, men det er ikke noe slik. Huden min er like fin og blank rundt hele og det er helt likt på begge sider. Jeg har hatt det slik i mange år og kan faktisk ikke huske når det begynte. Jeg har tre barn og yngste mann er nå 8 år. Jeg bruker vanligvis våtservietter til å fjerne sminke rundt øynene hver dag, kan det være dette som gjør at jeg ikke blir brun? I tillegg så vil jeg nevne at jeg av og til får eksem rundt nesen og over øyebrynene. Rødt med flass på som jeg kontrollerer ved hjelp av kortison. Men jeg påpeker at dette har aldri vært rundt øynene.

Takknemlig for alle svar!

mvh Christina

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351564-blir-ikke-brun-rundt-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du solbriller når du soler deg? Kan være de som sperrer for sola :)

Men bedre å være bleik under øynene enn rynkete.

Anbefaler å bruke øyeskygge og evnt foundation for å jevne ut fargeforskjellene.

Heisan,

Nei jeg bruker ikke solbriller men jeg gjorde det masse før.

Rynkene kommer vel uansett der for jeg soler jo meg direkte der.

Takk for svar!

Gjest Lotus77

Men har du utredet flasset og eksemet hos legen?Mannen min slet med det samme

og etter mye om og men konkluderte legen med seborre,

da fikk han fungison salve og shampoo og nå er huden fin og flassfri :)

Ang rundt øynene er det sikkert bare du som mangler pigment, ikke sol deg så mye der , det er ikke fint med rynker.

bruk heller foundation for å jevne ut fargen som nevnt.

Men har du utredet flasset og eksemet hos legen?Mannen min slet med det samme

og etter mye om og men konkluderte legen med seborre,

da fikk han fungison salve og shampoo og nå er huden fin og flassfri :)

Ang rundt øynene er det sikkert bare du som mangler pigment, ikke sol deg så mye der , det er ikke fint med rynker.

bruk heller foundation for å jevne ut fargen som nevnt.

Tusen takk Lotus77

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...