Gå til innhold

Mens etter graviditet

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en sønn for 5 mnd siden, og lurer på noe i den sammenheng. Etter tre mnd begynte jeg på minipillen Conludag, med det resultat at jeg mistet melka. Derfor slutta jeg etter to uker, og fikk etter en intensiv ammeperiode melka igjen. Så, etter ytterlige to-tre uker, kom mensen (tror jeg). Det var i hvertfall akkurat sånn jeg huska det fra før jeg ble gravid. Og min gamle syklus lå på ca 24 dager. Nå har det gått over en uke lenger, og fortsatt ingen mens. Vi har brukt kondom som beskyttelse i påvente av at jeg skal sette inn spiral snart.

Så det jeg lurer på er om det var minipillenes skyld at jeg fikk denne blødningen, eller om jeg faktisk fikk tilbake mensen. Og er den da vanligvis regelmessig fra første stund? Jeg har alltid vært regelmessig som ei klokke.

Tenk om jeg er gravid?

Hvis den ikke kommer snart, må jeg nok ta en test, sånn for sikkerhets skyld.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35158-mens-etter-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...