Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt oppgitt her jeg sitter.Jeg ringte med kjæresten min igår kl halv fem.Da sa jeg at det hadde vært hyggelig med en melding i løpet av kvelden.Da jeg ikke fikk noen melding sendte jeg han en nattamelding,den fikk jeg heller ikke svar på.

Så idag håpet jeg at jeg endelig skulle få en melding.Når klokka ble tre gadd jeg ikke vente lenger,så jeg ringte han.Men ikke noe svar.Han ringte til slutt litt over seks.Sendte han melding nå for en og en halv time.Ikke noe svar.

Han pleier alltid å svare på meldinger med en gang og ringe tilbake hvis jeg ikke får noe svar.Syns det er litt rart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351642-n%C3%A5r-han-ikke-svarer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Luringen1

Du er ikke litt masete da? Dere har jo prata 2 ganger på telefonen de 2 siste dagene. Det er ikke sikkert han ser poenget med å tekste i tillegg.

De bor ikke i lag og det er vel hyggelig av en kjæreste? Hun viser jo at hun setter pris på han og du kaller det mas?

det er en endring handlingsmønster, synes ikke det er rart du lurer.

du får spørre rett ut da? hvorfor han plutselig ikke svarer.. det kan jo seff være han synes du maser, men jeg hadde og blitt urolig om det hadde vært meg..

Du kan jo gå andre veien og, å la vær å tekste eller ringe, så ser du når han evt tar kontakt... litt kjipt, men la han få sjansen til å savne deg;) Vi jenter er ofte litt mer "krevende" på den måten at vi ofte søker mer nærhet og kontakt enn det gutta gjør..

Gjør dine egne ting, du har godt av å ikke gå å vente på han hele tiden, da er du plutselig avhengig av hans "timeplan"og din egen sosiale omgang med venner, hobbyer osv kommer "på vent".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...