Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har skrevet et innlegg her tidligere. Jeg fant ut at kjæresten hadde vært utro igjen etter at jeg hadde tilgitt utroskap. Vi hadde jobbet mye med at jeg skulle stole på han igjen og vi hadde det så utrolig fint inntil jeg nylig fant ut at han hadde vært utro igjen (flere ganger)

Det gjør så ubeskrivelig vondt, jeg har aldri kjent en slik smerte før. Jeg fant det ut ved at jeg kom over meldinger han hadde skrevet på sms og ser for meg blinkefjesene han sendte, kyssene, at han skrev at han hadde SÅ lyst på hun osv. Det gjør meg så kvalm..

Jeg har gjort ALT for denne mannen og så knuser han meg på denne måten og samtidig lyger og sier at jeg er betyr alt for han, han vil KUN ha meg, osv.

Hvordan komme videre? jeg tror jeg aldri kommer til å klare å stole på en mann igjen. Denne mannen er godt over 30 år. Det gjør så vondt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351773-jeg-har-det-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Føler med deg.

Husk at det ikke er deg det er noe galt med. Denne mannen er nok like råtten mot alle sine kjærester.

Om den nye flammen ikke vet om at han er i et forhold, blir hun også bedratt. Har du ork til å fortelle henne dette, vil hun sikkert sette pris på det.

Selv om det ikke føles slik, vil du klare deg og komme deg videre etter hvert. Men det hjelper det kanskje ikke å høre akkurat nå.

Jo før du får denne mannen ut av livet ditt, jo bedre.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...