Gå til innhold

Jeg har det også vondt!

Anbefalte innlegg

Gjest What to doo?

Jeg gjorde slutt med kjæresten min etter nesten 7 år (2 år som samboere) for en uke siden. Jeg var deperimert og vi komuniserte dårlig.

De to første dagene var jeg faktik letta over at det var slutt. Men de neste dagene har vært helt grusome! Jeg griner nesten hele tiden,ikke får jeg i meg mat omtrent og alt er helt fælt. Jeg som har ligge på ca 72 kg i 10 år, har gått ned til 67kg.

Måndene før bruddet, irriterte jeg meg grenseløst over alt han gjorde og sa.

Men nå i ettertid ser jeg jo at jeg hadde veldig mye skyld i dette selv. Og at jeg burde tatt tak i meg selv før jeg tok tak i han.

Samtidig, det er bare en uke siden bruddet. Tenker jeg slik nå fordi jeg savner han så fælt? At kanskje det blir akkurat det samme om vi hadde blitt sammen igjen?

Det er jo ikke så lett for dere å si.. Men jeg er bare så usikker nå. Jeg føler jeg har vært en dritt sekk mot han.

Samtidig så sier ett par av mine nærmeste venner at de mener det er han som burde ha skjerpet seg. Og har jo sett at jeg har vært deprimert over lengre tid. Jeg har vært så deperimert over at vi kommuniserer så dårlig. Men det er jeg som har vært den som har vært dårlig til å fortalt hvordan jeg har hatt det. Jeg har bare latt ting gå sin gang til det har hopa seg opp, og da har jeg fått nok. Kan vel takke meg selv for det?

Uff, beklager at dette ble så rotete.. Men hodet mitt er ikke tilstede for tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351776-jeg-har-det-ogs%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg litt igjen i historien din!

Og jeg tror det er helt naturlige følelser du sliter med. Du har endt et langt forhold og det kommer mange reakasjoner i ettertid. Dette tror jeg er en del av bearbeidingsprosessen. Du analyserer kanskje mye av det som har skjedd. Og det er vel helt normalt det også.

Selvfølgelig kommer det savn inn i bildet! Du har jo delt mange år med denne personen.

Bearbeiding er viktig, men blir det for mye har jeg erfart at det hjelper å finne på noe. Ta en treningsrunde for eksempel, være med nære venner eller familie. Du føler deg bedre, og det hjelper på humøret og kan bidra til å gjøre deg sterkere i de situasjoenene som er vanskelig.

Tenk positivt å kom deg videre i livet!:)

Håper det ordner seg for deg:)

Gjest Elextra

Det er naturlig at du føler savn. Jeg har hatt lignende følelser etter alle mine tidligere forhold, uansett hvem som gjorde det slutt eller grunnen til dét. Det vil jo alltid ha vært gode stunder, og når man føler seg alene er det lett å savne disse.

Du har ønsket å gjøre det slutt i måneder og antakelig er det det rette. Tenk at det er naturlig at du føler sorg og at det ikke betyr at du ønsker deg tilbake i forholdet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...