Gå til innhold

Ristet brød, slanking??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Persille1365381127

Enig - og ristet brød er noe som glir ned så lett at jeg lett kan spise dobbelt så mye som dersom jeg spiste brødet uristet! :-)

Det kan jeg også! Rart... Man skulle jo tro at det mettet akkurat like mye, massen forandrer seg jo ikke...

Kanskje det er fordi det tiltrekker seg mindre fuktighet?

Det kan jeg også! Rart... Man skulle jo tro at det mettet akkurat like mye, massen forandrer seg jo ikke...

Kanskje det er fordi det tiltrekker seg mindre fuktighet?

Vanlig brød inneholder jo masse vann.

Ristet brød inneholder mye mindre vann, og jeg antar at en del av karbohydratene er delt, slik at de nå faktisk er raskere.

Kort ris (sushiris, for eksempel) er vesentlig raskere enn jasminris eller basmatiris. Gjenoppvarmet ris er også raskere.

Med vennlig hilsen

Annonse

Persille1365381127

Ristet brød inneholder mye mindre vann, og jeg antar at en del av karbohydratene er delt, slik at de nå faktisk er raskere.

Kort ris (sushiris, for eksempel) er vesentlig raskere enn jasminris eller basmatiris. Gjenoppvarmet ris er også raskere.

Med vennlig hilsen

Hm. Nyttig info. Takk :)

Med vennlig hilsen

Oi, dette visstee jeg ikke!

Gjest MayLynn

Med vennlig hilsen

Hva mener du med "raskere"

mindre "sunt"?

Håper det for jeg elsker jasminris...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...