Gå til innhold

Sover hunden din i senga di?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Angustia

11

• Mista nikket

4

• palmebrus

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)

Hvorfor sover den ikke i din seng? Det er kos å ha hunden inntil seg når man skal sove.

Jeg har sambo inntil meg i senga.

Hun lå der endel da hun var valp, men jeg sover bedre uten hunden der. Synes egentlig ikke det er helt hygienisk heller, hun valser ute i alt mulig. Nå har hun vært angrepet av parasitter, og selv om hun ikke smitter så byr tanken meg i mot.

Hun ligger mye på armen min på sofaen da. :o) (er en Dachs)

Kjenner mange som har hunden i senga, hver sitt valg. Vi har valgt og ikke ha henne der, hun sover som en stein uansett.

Annonse

brilleslangen

Min sambo forlot sin eks., bl.a. fordi han ofte lot hunden sove oppå sengen. :yuk:

Med vennlig hilsen

nå har ikke jeg hund, men om det å ha en hund i senga er et stort problem eller ikke kommer i mine øyne litt an på hundens størrelse. en st bernarshund feks eller en annen stor hund kunne jeg aldri ha godtatt å ha i senga, mens en liten selsskapshund antakelig hadde gått helt greit( jeg har en katt som også sover i senga)

nå har ikke jeg hund, men om det å ha en hund i senga er et stort problem eller ikke kommer i mine øyne litt an på hundens størrelse. en st bernarshund feks eller en annen stor hund kunne jeg aldri ha godtatt å ha i senga, mens en liten selsskapshund antakelig hadde gått helt greit( jeg har en katt som også sover i senga)

Det er hår (eller pels eller hva det nå heter), spytt, osv. osv., - ikke akkurat noe man ønsker å sove i samme seng med.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke hund, men min barndoms hund sov i senga til mine foreldre,

Vi har katt, da, men den sover ikke i senga vår - heldigvis!

Har hatt to hunder før, og de sov ikke i senga, heldigvis.

Nå har jeg en (forhåpentligvis) midlertidig adoptert hjemløs katt her. I går hadde jeg ikke lukka døra til soverommet mitt skikkelig, og våknå på natta av intens maling og en katt som en boa rundt nakken min.

Skyssa h*n ut, og h*n overlevde & fikk servelat til frokost.

PS: Hva pokker skal man gjøre når ingen vedkjenner seg den, plakater i nabolaget og annonser i lokalavisa er nytteløse - må nok starte en ny tråd etter hvert...

Annonse

brilleslangen

Nå har jeg en (forhåpentligvis) midlertidig adoptert hjemløs katt her. I går hadde jeg ikke lukka døra til soverommet mitt skikkelig, og våknå på natta av intens maling og en katt som en boa rundt nakken min.

PS: Hva pokker skal man gjøre når ingen vedkjenner seg den, plakater i nabolaget og annonser i lokalavisa er nytteløse - må nok starte en ny tråd etter hvert...

dersom du ikke ser noen mulighet til å beholde katten kan du jo kontakte dyrebeskyttelsen og fortelle at du midlertidig har en kosete katt boende hos deg som ingen vil vedkjenne seg, men at du ikke har mulighet til å beholde den. så kommer de nok g henter den...

Du sniker deg ut og setter maten foran naboens dør, i løpet av nattens mulm og mørke, slik at katten går der i stedet.

*løsingsorientert*

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra

Da vi hadde hund, sov den i senga, men bare på morningen etter at gubben hadde gått på jobb. De var like morgensure begge to og passerte hverandre i trappa uten å hilse på hverandre.

''De var like morgensure begge to og passerte hverandre i trappa uten å hilse på hverandre.''

*Knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...