ViJay Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei Henvender meg til dere, siden jeg ikke fikk noe klart svar fra min fastlege. Siste sikre mens var 23. juni Sporblødning 15.juli - 29.juli (14 dager med kun blod på papiret) 29.juli - negativ graviditetstest 4.august (kraftig blødning 1.dag) - 8.august 9.august - negativ graviditetstest 11.august: Legen - Ingen tegn til infeksjon ved GU, Celleprøve - ingen resultater. Fikk beskjed om å avvente ett par sykluser til for å se om mens stabiliserte seg, hvis ikke skulle jeg få time til innvendig UL. Har ingen historie som tilsier uregelmessige blødninger, eller mellomblødninger. Har ikke brukt hormonbasert prevensjon de siste 5 årene. Startet "aktiv" prøving januar 2010 Har kontinuerlige mensmurringer i underlivet, ikke kraftige mens-smerter, stikkinger i underlivet og skambenet, opblåst mage, samt smerter i korsrygg (spesielt på venstre side). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/351867-noen-som-kan-hjelpe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.