Gå til innhold

Jeg tror jeg er forelsket...

Anbefalte innlegg

Gjest illianne

Jeg møtte en mann for noen dager siden. Helt tilfeldig, på et helt uventet sted, i en litt uvanlig setting både for ham og meg. Det var heldigvis noen jeg kjente der, og det var flere mer pratsomme personer enn meg der så samtalen fløt. Jeg ble altså litt betatt av denne mannen, og det som skjer da er at jeg blir forferdelig sjenert! Jeg klarer ikke å se mannen i øynene og finner ingen ting å snakke om. Svarene blir av sorten "ja" og "nei". Hva må han ikke tro om meg? Hvorfor blir jeg slik? Jeg er da voksen, 33 år gammel. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette. Jeg er bare litt forvirret. Det blir da aldri noen mann på meg om jeg virker så avvisende som dette mot noen jeg liker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351944-jeg-tror-jeg-er-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest illianne

Så spennende :)

Kanskje var kjemien så sterk at du ble sjenert ;)

Ta kontakt med ham da! Den som intet våger, intet vinner ;)

Kanskje det var derfor? Jeg merket noen blikk første kvelden, men det var jeg visst ikke den eneste som trodde. Altså, det var en annen jente der som sa hun fikk "blikk" fra denne mannen. Han er ikke nordmann og vi utvekslet ikke så mye personlig informasjon at jeg kommer til å klare å finne ham igjen. Jeg ble bare så forvirret over min egen reaksjon, og litt bekymret for min fremtid som "evig singel", hvis dette er måten jeg kommer til å oppføre meg på når jeg treffer en potensiell mann. Det føltes rett og slett pinlig til slutt. Uff.

Kanskje det var derfor? Jeg merket noen blikk første kvelden, men det var jeg visst ikke den eneste som trodde. Altså, det var en annen jente der som sa hun fikk "blikk" fra denne mannen. Han er ikke nordmann og vi utvekslet ikke så mye personlig informasjon at jeg kommer til å klare å finne ham igjen. Jeg ble bare så forvirret over min egen reaksjon, og litt bekymret for min fremtid som "evig singel", hvis dette er måten jeg kommer til å oppføre meg på når jeg treffer en potensiell mann. Det føltes rett og slett pinlig til slutt. Uff.

Nyt heller å kjenne på den gode følelsen og sats på at du er litt tøffere neste gang ;))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...