Gå til innhold

Hva gjør dere på lørdager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

7

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

6

• Onsdag1365380628

5

Gjest segunda

Fredagkveld var jeg ute sammen med kollegaer, spiste godt og etter spising dro vi til et annet sted hvor vi satt og koste oss med god drikke. Dro ikke sent hjem og la meg da. Sto opp i åttetiden og kjørte datter til flyplassen. Kjøpte brød og diverse til frokost på veien hjem og lagde brunsj til adnre datter da jeg kom hjem. Vi brukte god tid på den. Etterpå la jeg meg og sov noen timer. Da jeg sto opp samlet jeg materiale for å jobbe med og dro siden på nattevakt om kvelden. Brukte natta på å sortere materiale, så på en film og leste aviser. Da jeg kom hjem sov jeg noen timer og tar det siden med ro nå siden helgen har vært aktiv.

Dette er en vanlig eller uvanlig bekskrivelse av en helg hos meg. Glemte kanskje å si at en venninne ringte på formiddagen for å spørre om jeg ville være med på å gå en tur. Da jeg responderte hadde hun funnet noen andre og jeg ville være innendørs i dag.

Håper noen leser dette som forstår at ensomhet i mitt liv kommer ikke av at ingen liker meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...