Gå til innhold

Kan du tyde han for meg

Gjest tenk om han stod på døren min en dag..

Anbefalte innlegg

Gjest tenk om han stod på døren min en dag..

Eksen min gjorde det slutt for 3 måneder siden (helt ut av det blå egentlig..) og jeg har savnet han hvert sekund siden. Vi har hatt kontakt et par ganger i etterkant, kun av praktiske årsaker, billetter som må forandres etc.

De få gangene vi har hatt kontakt gir han meg små stikk med at han savner meg og tenker på meg, at han synes det er kjekt å høre stemmen min og omtaler ting som "vårt".

Jeg blir jo naturlig nok glad for å høre at han fremdeles tenker på meg, innerst inne hadde jeg vel håpet at det ble oss to igjen. Men når jeg svarer tilbake at jeg ofte tenker på han og savner han, og at jeg var lykkelig ilag med han - så lar han bare være å svare meg, eller skriver noe om at han er udugelig..

Jeg prøver å la være å tenke for mye på dette og komme meg videre i livet, men merker at jeg grubler en del ja.... Noen som kan tyde han for meg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352027-kan-du-tyde-han-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Jeg tror han vil sjekke om du fortsatt har følelser for han, slik at han kan ha deg som reserve dersom han ikke finner noen ny.

Han har gjort det slutt, og det er dårlig gjort å leke med følelsene dine ved å si at han tenker på deg. Det vil bli lettere og raskere for deg å komme over han når kontakten blir helt brutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...