frustrert78 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg er en frustret 32 årig kvinne som har en stort dillemma. Jeg har to barn fra et tidligere forhold og har nå truffet en flott mann som selv har tre barn fra tidligere. Vi har det meget hyggelig sammen og barna våre kommer godt overens. Vi er like på mange områder og han er alt det jeg har savnet ved min tidligere partner . Men.... sex og samliv er ikke bare enkelt. Jeg kjenner ham ikke inne i meg, kun med en gang han penetrerer meg. Vi har prøvd forskjellige stillinger , men det hjelper ikke. Jeg er rimelig frustrert og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Han er innenfor "gjennomsnittet" men dog mindre enn min tidligere partner som jeg ikke hadde problemer med å kjenne. Jeg har fortalt ham at jeg ikke kjenner ham og vi prøver nå å finne svar på om det er noe å å gjøre. Hva jeg kan gjøre. Vi er ikke ukjente med å tørre å kunne piffe opp seksuallivet med leketøy, men ikke hver gang.. Jeg vil jo tross alt kjenne ham og ikke alt annet. Jeg synes dette er slitsomt for meg, han kjenner meg, han har det bra og nyter sex. Han sier jeg ikke er for vid og er meget godt fornøyd med vår sex. Jeg synes dette er et stort problem for vi har det innmari godt på alle andre områder. Det er kun dette som er ille. Jeg vet at dette ikke er verdensproblem nr 1, men for meg er det viktig med et godt seksualliv og det å kunne nyte sin partner og få igjen. Jeg aner overhodet ikke hva jeg kan gjøre så vær så snill og hjelp meg. Gode eller dårlige råd.. jeg takker for alt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvordan er det med musklene dine i vagina? Er de veltrente? Jeg kan kjenne en finger inne i meg, når jeg kniper. Men jeg har den fordelen at jeg ikke har født vaginalt. Jeg vet ikke hvor lett det er å trene opp igjen musklene etter vanlige fødser. Men det er vel verdt forsøket? På nett kan du kjøpe vaginalodd som du kan bruke til treningen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3012931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest håper du kjenner noe snart :p Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fint at dere er åpne om å snakke om sexlivet, men litt brutalt å si til en mann at en ikke kjenner han inni seg! (Litt sjokkert) Ellers fins det gode treningsprogrammer ift å trene opp bekkenbunnen. Egg og lodd og lignende trenger du ikke. Det fins en gratis cd å få tak i med treningsprogram. Knip, knip, knip! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fint at dere er åpne om å snakke om sexlivet, men litt brutalt å si til en mann at en ikke kjenner han inni seg! (Litt sjokkert) Ellers fins det gode treningsprogrammer ift å trene opp bekkenbunnen. Egg og lodd og lignende trenger du ikke. Det fins en gratis cd å få tak i med treningsprogram. Knip, knip, knip! Enig med deg. Brutalt å si slikt. Egentlig er det her kvinneansvar. De fleste kvinner kan trene opp bekkenbunnen og dermed bli trangere. Han kan ikke gjøre seg selv større enn det han er. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bbbaakklll Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Enig med de andre her, temmelig hardt å si til partneren sin at du ikke kjenner ham. Jeg sliter med å forstå hvorfor du ikke kjenner noe, jeg kan kjenne en liten lillefinger inne i meg uten problemer. Er dette noe som har kommet plutselig? Tror jeg ville spurt legen om hva dette kan være for noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frustrert78 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har da ihvertfall vett på å være ærlig i forhold til mange andre i et forhold. Det er da ikke slik at jeg buste ut med dette. Hetsing kan dere gjøre andre steder, meg behøver dere ikke å gjøre det mot. Vi er faktisk utrolig glade i hverandre og snakker mye sammen om alt. Også denne problemstilling. Jeg har ingenting til overs for å late som om alt er bra eller for å fake orgasmer eller lignende. Jeg er trygg på megselv og har i årenes løp lært min egen kropp å kjenne. Jeg er ærlig og oppriktig på at et godt seksualliv er roten til mye godt og da er det viktig å kommunisere dette. For hvordan kan begge parter få det godt når en har et problem? Ta menns ereksjonsproblemer, for menn er dette svært frustrerende og visuelt tydelig og man snakker om dette. Så hvorfor i alle verdens lander og riker kan ikke jeg få ta opp mitt problem med min partner?? ..og til deg som nevnte at han ikke kan fikse seg. DET vet jeg. Og det var heller ikke det jeg spurte om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har da ihvertfall vett på å være ærlig i forhold til mange andre i et forhold. Det er da ikke slik at jeg buste ut med dette. Hetsing kan dere gjøre andre steder, meg behøver dere ikke å gjøre det mot. Vi er faktisk utrolig glade i hverandre og snakker mye sammen om alt. Også denne problemstilling. Jeg har ingenting til overs for å late som om alt er bra eller for å fake orgasmer eller lignende. Jeg er trygg på megselv og har i årenes løp lært min egen kropp å kjenne. Jeg er ærlig og oppriktig på at et godt seksualliv er roten til mye godt og da er det viktig å kommunisere dette. For hvordan kan begge parter få det godt når en har et problem? Ta menns ereksjonsproblemer, for menn er dette svært frustrerende og visuelt tydelig og man snakker om dette. Så hvorfor i alle verdens lander og riker kan ikke jeg få ta opp mitt problem med min partner?? ..og til deg som nevnte at han ikke kan fikse seg. DET vet jeg. Og det var heller ikke det jeg spurte om. Det var litt av en utblåsning. Det var da ingen som bad deg fake orgasme eller å late som om alt er i orden? Kan ikke se at du ble hetset heller. Jeg ser at noen reagerte på at du sa til ham at du ikke kjenner noe. Selv mener jeg at man må kunne snakke om såpass. Har du prøvd å bruke skjedemusklene når dere har sex? Kanskje du kjenner mer om du konsentrerer deg om å knipe mens han er inne i deg? Jeg holder fortsatt på at å trene opp musklene dine kan være til hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frustrert78 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Det var litt av en utblåsning. Det var da ingen som bad deg fake orgasme eller å late som om alt er i orden? Kan ikke se at du ble hetset heller. Jeg ser at noen reagerte på at du sa til ham at du ikke kjenner noe. Selv mener jeg at man må kunne snakke om såpass. Har du prøvd å bruke skjedemusklene når dere har sex? Kanskje du kjenner mer om du konsentrerer deg om å knipe mens han er inne i deg? Jeg holder fortsatt på at å trene opp musklene dine kan være til hjelp. Beklager, men jeg følte det slik. Jeg kniper og kniper. Skal finne fram "eggene" mine igjen og se om det fungerer. Jeg håper jo selvfølgelig på at en løsning kommer og at vårt seksualliv vil bedre seg. Har søkt på nettet og lest endel her. Ser at det er flere enn meg som sliter med dette og jeg ser at jeg ikke er alene, det hjelper godt. Noen snakker om inngrep og noen om øvelser, egg og kuler. Jeg får starte med det som er gratis og som faktisk kan bli gøy altså øvelser, integrere de i et salgs forspill med min partner (ja, skal ta det alene også ) så kan det jo tross alt hende at det fører til noe bedre men har du/dere andre råd så tar jeg gjerne imot. Er veldig takknemlig for alt i denne situasjonen jeg er i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du får stikke til en av disse vaginadoktorene som er så populære blant dere kvinner, og be ham sjekke deg ut både utvendig og innvendig. (Jeg antar det er en teknisk terminologi for det jeg skrev over, og jeg vil anbefale deg å benytte deg av denne når du ringer søster Snefrid på kontoret). Det er jo ikke så mye typen din kan gjøre, men dersom han er "innenfor gjennomsnittet" (hva nå det betyr ...), er det nærliggende å tro at det er du som har konstruksjonsproblemer i understellet. Sånn til sammenligning kjenner jo de fleste kvinner en finger, og hvis penisen hans er større enn en gjennomsnittlig finger, og det skulle man jo tro den er all den tid du omtaler ham som "innenfor gjennomsnittet", er det enkelt å konkludere med at du er et godt stykke over gjennomsnittet. Men lucky you! Det tror jeg det er ganske enkelt å fikse. Alternativt får du sende typen til en av disse suspekte klinikkene i Danmark, men hvis jeg var deg ville jeg ikke foreslått det høyt. Når det er sagt er det greit å kunne kommunisere om alt, men hvis han er gjennomsnittlig også på andre områder, vil jeg tro det svei å høre at du ikke kjenner ham i det hele tatt, og et nytt forslag om å slenge ham på Stena Line kan dermed fort bli dråpen som får det berømte begeret til å renne over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miaaaia Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Enig med de andre her, temmelig hardt å si til partneren sin at du ikke kjenner ham. Jeg sliter med å forstå hvorfor du ikke kjenner noe, jeg kan kjenne en liten lillefinger inne i meg uten problemer. Er dette noe som har kommet plutselig? Tror jeg ville spurt legen om hva dette kan være for noe. du hadde ikke kjent en lillefinger om den skulle fungert som et samleie, du kjenner den jo bare når den penetrerer, slik som trådstarter beskriver hun kjenner han akkurat når han penetrerer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miaaaia Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvordan er det med musklene dine i vagina? Er de veltrente? Jeg kan kjenne en finger inne i meg, når jeg kniper. Men jeg har den fordelen at jeg ikke har født vaginalt. Jeg vet ikke hvor lett det er å trene opp igjen musklene etter vanlige fødser. Men det er vel verdt forsøket? På nett kan du kjøpe vaginalodd som du kan bruke til treningen. du ville ikke fått nytelse av å bli pult av en finger selv om du kan kjenne den når den går inn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har da ihvertfall vett på å være ærlig i forhold til mange andre i et forhold. Det er da ikke slik at jeg buste ut med dette. Hetsing kan dere gjøre andre steder, meg behøver dere ikke å gjøre det mot. Vi er faktisk utrolig glade i hverandre og snakker mye sammen om alt. Også denne problemstilling. Jeg har ingenting til overs for å late som om alt er bra eller for å fake orgasmer eller lignende. Jeg er trygg på megselv og har i årenes løp lært min egen kropp å kjenne. Jeg er ærlig og oppriktig på at et godt seksualliv er roten til mye godt og da er det viktig å kommunisere dette. For hvordan kan begge parter få det godt når en har et problem? Ta menns ereksjonsproblemer, for menn er dette svært frustrerende og visuelt tydelig og man snakker om dette. Så hvorfor i alle verdens lander og riker kan ikke jeg få ta opp mitt problem med min partner?? ..og til deg som nevnte at han ikke kan fikse seg. DET vet jeg. Og det var heller ikke det jeg spurte om. Ro deg ned og husk at de som svarer deg her er ikke profesjonelle, men snakker ut fra sin egen begrensede erfaring. Jeg beklager at jeg har ingen konstruktive løsninger å komme med, men vil anbefale deg å ta problemet opp med en lege. H'n kan henvise deg videre. Lykke til og jeg håper du ser hvor heldig du er som har en partner som du kan diskutere dette med og hvor alt klaffer på andre områder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 du ville ikke fått nytelse av å bli pult av en finger selv om du kan kjenne den når den går inn... Jeg kjenner den ikke bare når den går inn, jeg kan kjenne en finger mens den er inne i meg. Så for meg ville det fungert å ha samleie med noen med en penis som var like tynn som en finger. Men som jeg skrev, jeg har ikke født vaginalt. I tillegg er jeg naturlig trang og har sterke vaginalmuskler, så jeg forventer ikke at andre skal oppleve det samme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Beklager, men jeg følte det slik. Jeg kniper og kniper. Skal finne fram "eggene" mine igjen og se om det fungerer. Jeg håper jo selvfølgelig på at en løsning kommer og at vårt seksualliv vil bedre seg. Har søkt på nettet og lest endel her. Ser at det er flere enn meg som sliter med dette og jeg ser at jeg ikke er alene, det hjelper godt. Noen snakker om inngrep og noen om øvelser, egg og kuler. Jeg får starte med det som er gratis og som faktisk kan bli gøy altså øvelser, integrere de i et salgs forspill med min partner (ja, skal ta det alene også ) så kan det jo tross alt hende at det fører til noe bedre men har du/dere andre råd så tar jeg gjerne imot. Er veldig takknemlig for alt i denne situasjonen jeg er i. Jeg skulle gjerne kommet med flere råd, men siden jeg ikke har problemet selv, er det ikke godt å vite hva som kan hjelpe andre. Du har helt rett, du er ikke alene om problemet. Jeg har venninner som spøker om at de er vide som bøtter der nede ;-) Det er ikke sikkert det hjelper deg å trene musklene heller, i tilfelle de ble skadet under fødselen. Siden du sier at du "kniper og kniper" har du kanskje prøvd det du kan på egenhånd. Da er neste skritt å snakke med en lege eller gynekolog. Kanskje det er et inngrep som skal til. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg kjenner den ikke bare når den går inn, jeg kan kjenne en finger mens den er inne i meg. Så for meg ville det fungert å ha samleie med noen med en penis som var like tynn som en finger. Men som jeg skrev, jeg har ikke født vaginalt. I tillegg er jeg naturlig trang og har sterke vaginalmuskler, så jeg forventer ikke at andre skal oppleve det samme. Jeg har født vaginalt to ganger (den siste gangen for tre måneder siden) og ja, jeg kjenner da en finger Det er neppe noe spesielt for kvinner som ikke har vært igjennom en fødsel. De fleste kvinner får tilbake sin "normale tranghet" innen noen uker eller et par måneder. Noen liker å trene musklene i tillegg (for ekstra følelse), andre må det for at alt skal "falle på plass". Men jeg stusser altså også veldig ved at trådstarter mener hun ikke kjenner en gjennomsnittlig penis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har født vaginalt to ganger (den siste gangen for tre måneder siden) og ja, jeg kjenner da en finger Det er neppe noe spesielt for kvinner som ikke har vært igjennom en fødsel. De fleste kvinner får tilbake sin "normale tranghet" innen noen uker eller et par måneder. Noen liker å trene musklene i tillegg (for ekstra følelse), andre må det for at alt skal "falle på plass". Men jeg stusser altså også veldig ved at trådstarter mener hun ikke kjenner en gjennomsnittlig penis. Godt å høre at kvinner som føder vaginalt også får tilbake opprinnelig form. Jeg trodde det måtte være fødselen som var grunnen til at mange kvinner blir for vide. Det er bra at det ikke er tilfelle, for jeg ønsker ikke å gi inntrykk av at det er bedre å føde med keisersnitt enn på naturlig måte. Mine keisersnitt skyldes komplikasjoner under fødslene, de var ikke planlagte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Godt å høre at kvinner som føder vaginalt også får tilbake opprinnelig form. Jeg trodde det måtte være fødselen som var grunnen til at mange kvinner blir for vide. Det er bra at det ikke er tilfelle, for jeg ønsker ikke å gi inntrykk av at det er bedre å føde med keisersnitt enn på naturlig måte. Mine keisersnitt skyldes komplikasjoner under fødslene, de var ikke planlagte. Keisersnitt er kjempeflott når man har behov for det Og det er sikkert noen (mange?) kvinner som sliter etter fødselen, men de jeg vet som har født som er på min alder (i 20-årene) har fått tilbake stramheten innen noen uker. Jeg trener musklene allikevel, da. Alle kvinner burde det, siden det kan gi sterkere orgasmer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Keisersnitt er kjempeflott når man har behov for det Og det er sikkert noen (mange?) kvinner som sliter etter fødselen, men de jeg vet som har født som er på min alder (i 20-årene) har fått tilbake stramheten innen noen uker. Jeg trener musklene allikevel, da. Alle kvinner burde det, siden det kan gi sterkere orgasmer ''Jeg trener musklene allikevel, da. Alle kvinner burde det, siden det kan gi sterkere orgasmer :)'' Jeg trener mine selv, vil ikke risikere at de blir slappe ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 ''Gode eller dårlige råd.. jeg takker for alt :)'' Dette er trolig et dårlig råd, men jeg tenkte at det kan være forsøket verdt. Du kjenner ham ikke inne i deg, altså er det for liten friksjon. Har dere prøvd med kondom? (Uten glidemiddel.) Med kondom blir det større friksjon enn uten, noe som er et problem for mange. Men for dere er friksjon tingen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har født vaginalt to ganger (den siste gangen for tre måneder siden) og ja, jeg kjenner da en finger Det er neppe noe spesielt for kvinner som ikke har vært igjennom en fødsel. De fleste kvinner får tilbake sin "normale tranghet" innen noen uker eller et par måneder. Noen liker å trene musklene i tillegg (for ekstra følelse), andre må det for at alt skal "falle på plass". Men jeg stusser altså også veldig ved at trådstarter mener hun ikke kjenner en gjennomsnittlig penis. ''Men jeg stusser altså også veldig ved at trådstarter mener hun ikke kjenner en gjennomsnittlig penis.'' Jeg må innrømme at jeg ikke tolket henne som at hun "ikke kjenner noe i det hele tatt" men heller at hun "ikke kjenner han så godt/så mye som hun skulle ønske". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352036-for-liten-penis-eller-for-stor-vagina/#findComment-3013452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.