Gå til innhold

Hvorfor er vi så svake?!?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det er du ikke. Det skal temmelig mye mot til for å tørre å stappe i seg så mye kreftfremkallende skit uten å blunke!

Du må "omprogrammere" hjernen din for å slutte. Mange har brukt røykesluttboken til Alan Carr for å gjøre nettopp det. Har du lest den?

Kjenn på årsakene til at du røyker. Da kan du finne nyttig info i deg selv som er brukelig når du skal la være.

• 3 uker senere...

Allen Carr's bok hjelper. I alle fall var den en meget god psykolog for røykeslutten min. Nå har jeg vært røykfri i 1,5 år, og jeg synes nå at røyk er ekkelt (no offence!!), mener bare at jeg ikke har lyst på det mer.

MEN poenget: Carr skriver at det er nettopp svært mange resurssterke mennesker som røyker. Leger, Advokater osv - fordi de har stressende jobber bl.a.

Jeg vil virkelig anbefale den boka, for den er i seg selv svært interessant lesning egentlig! Endelig ikkerøyker heter den.

Ellers liker jeg bedre ordet last for en del ting - uansett hvor usunt det er. Noen eter for mye, noen drikker for mye, andre røyker. Det er ikke en svakhet.

Å rote seg ut i et avhengighetsforhold tror jeg handler mer om at man kanskje har vært litt naiv, tenkt at neida jeg blir ikke hekta - men så er det gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...