Axcia Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Touch eller tast? Hvilken har du? Er du fornøyd? Hvilken mobil ønsker du deg? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 iPhone: Ingen over, ingen ved siden! Må imidlertid vedgå at jeg ikke har prøvde mange av de andre smarttelefonene som har kommet de siste par årene. iPhone var imidlertid et stort sprang fra telefonen jeg hadde før, som også var en smarttelefon. Det er særlig grensesnittet som er genialt! :-). 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 iPhone: Ingen over, ingen ved siden! Må imidlertid vedgå at jeg ikke har prøvde mange av de andre smarttelefonene som har kommet de siste par årene. iPhone var imidlertid et stort sprang fra telefonen jeg hadde før, som også var en smarttelefon. Det er særlig grensesnittet som er genialt! :-). spm - hva er grensesnitt? Dette er et ord jeg ikke har skjønt betydningen av.. :-) 0 Siter
Gjest android Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Har en liten Nokia 6233 tastetelefon. Den er super til daglig bruk. Har også en Samsung Galaxy S. Den bruker jeg der jeg tidligere hadde med meg en miniPC. Utrolige muligheter. Det eneste negative er at den er et flak. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 spm - hva er grensesnitt? Dette er et ord jeg ikke har skjønt betydningen av.. :-) Brukergrensesnitt vil si hvor enkel mobilen er i bruk/hvordan den kommuniserer, herunder hvor lett det er å lære de ulike applikasjoner og hvordan disse kommuniserer med hverandre. iPhonen er temmelig intuitiv, dermed har den godt brukergrensesnitt. Dette er min høyst private definisjon, andre har sikkert mer korrekte definisjoner 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Har en liten Nokia 6233 tastetelefon. Den er super til daglig bruk. Har også en Samsung Galaxy S. Den bruker jeg der jeg tidligere hadde med meg en miniPC. Utrolige muligheter. Det eneste negative er at den er et flak. Hehe, nok et mobilord jeg ikke forstår. Hva menes med at den er et flak? 0 Siter
Gjest android Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Hehe, nok et mobilord jeg ikke forstår. Hva menes med at den er et flak? Den har et stort areal. Ikke noe for bukselommen. Mer for innerlommen på en herrejakke eller håndvesken til en dame. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10009960 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 HTC - ingen over - ingen ved siden! HTC Desire=best i test. Kan evt vurdere Samsung Galaxy S. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 ''Touch eller tast?'' Touch. ''Hvilken har du? Er du fornøyd?'' Iphone 3gS. Veldig fornøyd! Enkel i bruk, lett å forstå, mange nyttige (og mer unyttige men artige) apps. Enkel å surfe med, bruke FB osv. Bruker også ipoden i den en god del, har en ipod utenom også, men den bruker jeg ikke lengre, har alt i telefonen nå og spiller musikk i bilen, i dokkingstasjonen min, enkel å plugge i høytalere. Jeg har minipc, men har den sjeldnere og sjeldnere med meg på tur, telefonen dekker surfebehovet. ''Hvilken mobil ønsker du deg?'' Iphone 4. Ikke for at jeg ikke er fornøyd med den jeg har, men skulle jeg ha byttet så hadde jeg nok kjøpt en ny Iphone. (jeg er forøvrig ingen applefanast ellers altså) 0 Siter
Tralla Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Har et SE, som er noen år gammel, ikke helt oppdatert. Men ønsker meg en iphone eller htc nå utover høsten:) Den neste tlf har nok touch, det har jeg ikke nå. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Jeg liker touch. Har Samsung Pixon 12 og er fornøyd. Ønsker meg ikke noen annen telefon ) 0 Siter
vanilje Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Har nettopp kjøpt Samsung Wave og synes den er dritkul :-) Men...jeg blir ikke helt bekvem med touchskjermen...den er veldig følsom og om tlf ringer har jeg garantert klart å både legge på og skru på høyttaleren uten å være klar over det. Savner også å kunne gå og skrive sms samtidig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Kjøpte iPhone i januar, og er fortsatt dypt og inderlig forelsket Anbefales 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1282648374' post='4422841] ''Touch eller tast?'' Touch. ''Hvilken har du? Er du fornøyd?'' Iphone 3gS. Veldig fornøyd! Enkel i bruk, lett å forstå, mange nyttige (og mer unyttige men artige) apps. Enkel å surfe med, bruke FB osv. Bruker også ipoden i den en god del, har en ipod utenom også, men den bruker jeg ikke lengre, har alt i telefonen nå og spiller musikk i bilen, i dokkingstasjonen min, enkel å plugge i høytalere. Jeg har minipc, men har den sjeldnere og sjeldnere med meg på tur, telefonen dekker surfebehovet. ''Hvilken mobil ønsker du deg?'' Iphone 4. Ikke for at jeg ikke er fornøyd med den jeg har, men skulle jeg ha byttet så hadde jeg nok kjøpt en ny Iphone. (jeg er forøvrig ingen applefanast ellers altså) Kan skrive under på absolutt alt 0 Siter
tonie Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Jeg bryr meg null og nada om mobiltelefoner. Bare jeg kan ringe og skrive sms med den er jeg fornøyd. Jeg hater å høre musikk rett på øret, jeg foretrekker uansett ordentlig kamera når jeg skal ta bilder, og jeg orker ikke å surfe på nettet uten ordentlig skjerm. 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Egentlig liker jeg best taste-tlf, siden man har muligeheten til å kjenne hvor tastene er og dermed kan skrive mens man ser litt opp - som på bussen, mens man går, osv. Men innser at tastene er på vei ut, så det blir en touch-tlf neste gang. Jeg er litt vrang når det gjelder slikt som "alle" skal ha, så en iPhone blir det absolutt ikke ;-) Har en Samsung Jet som jeg ikke er blitt noe god venn med, så det blir ikke mer Samsung. Sikler i grunn veldig på Sony Eriksson Xperia, men den er utelukket siden den kun har qwerty-tastatur såvidt jeg har funnet ut (jeg bruker bare T9). Så det blir nok til at jeg nok en gang vender meg mot min gamle venn Nokia når den nye N8 kommer om noen dager. :-) 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Jeg har SE Xperia X10 Mini og jeg er ikke spesielt fornøyd. Det er touch, Android-telefon og jeg syns den er tungvint og krøkkete. Den beste jeg har hatt var Neonode N2, men den er dessverre ikke i produksjon lenger. 0 Siter
fresja Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Aner ikke hva Touch tlf er, så jeg antar jeg har Tast! Har kun hatt en mobiltelefon; fikk den som gave for en del år siden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Kommer jo an på hva du trenger i en telefon. Det eneste jeg trenger er en god musikkspiller. Jeg har derfor en SE W995. Jeg ville ikke byttet den ut med noe. Det er mulig jeg begynner å bli gammel, men jeg ser ikke behovet for en mobiltelefon med fullt tastatur. Til det har jeg laptopen, og hvis jeg vil surfe på et trådløst nett med telefonen jeg nå har, gjør den også det glimrende, men det gjør jeg tilnærma aldri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.