Gå til innhold

Mister MYE hår

Anbefalte innlegg

Gjest monkeyland

Hei!

jeg er en jente på 17 år som mister mye hår. Hver gang jeg dusjer er hele børsten min full av hår, jeg mister også mye hår ellers og kan dra av meg mange hårstrå når jeg tar igjennom håret. Jeg har alltid hatt tykt og fint hår, men nå begynner det å bli tynt og ikke like glansfult. Jeg er rett jeg skal miste alt håret siden dette har foregått lenge nå.

Jeg har også gått ned i vekt den siste tiden, kan dette ha noe med saken å gjøre? er det noe jeg mangler eller ikke mangler?

hva bør jeg gjøre? mensenen min har også uteblitt en liten stund, hvis det har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352186-mister-mye-h%C3%A5r/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Du sier at du har gått ned i vekt og at mensen har uteblitt.

Om en veier for lite, kan mensen forsvinne. Kroppen vil prioritere å gi næring til de delene som er livsviktige, og da blir f.eks. hår mindre viktig. Det kan også vokse ut mer hår på deler som trenger å holdes mer varme når kroppen får mindre energi.

Spiser du nok, variert mat? Vitaminpiller kan ikke fikse dette om det er energi du får for lite ev.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352186-mister-mye-h%C3%A5r/#findComment-3022155
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...