Gå til innhold

Navneforslag?

Gjest venter baby snart :)

Anbefalte innlegg

Gjest venter baby snart :)
Skrevet

Burde vel hatt dette i graviditetsforumet eller småbarnsforeldre, men føler jeg når ut til flere her....

Kan de som gidder skrive et guttenavn og et jentenavn de syns er fine?

Så får vi ha avstemning på hva som er finest :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

5

• morsan

3

• filiokus81

3

• sprelline1365380900

1

Mest aktive i denne tråden

sprelline1365380900
Skrevet

Fredrik

Lisa

Leander og Kristian

Hanna

Skrevet

Om jeg ventet barn nå så hadde jeg tenkt på følgende navn:

Jente: Sigrid, Ingrid, Astrid, Karen.

Gutt: Sigurd, Erling, Johannes, Halvard.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt korte, typisk norske navn, av typen som var kjempevanlige for en generasjon eller to siden og temmelig uvanlige på barn nå.

Nevner Bjørn, Helge, Stein, Gunnar, Halvor, Harald, Lars... etc.

Og Grete, Kirsten, Kari, Berit, Ellen, Solveig, Petter....

Skrevet

Jeg synes det blir så mange fagre navn på unger om dagen at det ikke henger på greip. Så om det hadde bodd noen på hybel i posen min nå, så ville det vært en Jarle eller en Erle. :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det blir så mange fagre navn på unger om dagen at det ikke henger på greip. Så om det hadde bodd noen på hybel i posen min nå, så ville det vært en Jarle eller en Erle. :0)

''Jeg synes det blir så mange fagre navn på unger om dagen at det ikke henger på greip.''

Ja, ikke sant?

Gjest mirramor
Skrevet

''Jeg synes det blir så mange fagre navn på unger om dagen at det ikke henger på greip.''

Ja, ikke sant?

Jeg synes dine var grelle ;-))))

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tobias, Magnus, Silje, Lise

....kanskje....

Vanskelig- fordi det er utrolig mange pene navn. Liker de fleste som allerede er foreslått i tråden.

Gjest trådstarter
Skrevet

Tobias, Magnus, Silje, Lise

....kanskje....

Vanskelig- fordi det er utrolig mange pene navn. Liker de fleste som allerede er foreslått i tråden.

Hva med Elias og Ida?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...