Gå til innhold

Lano ungen 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

7

• 200eek

6

• Brelejenten

5

• ShitDiddelyDo

5

Beklager, jeg står over selv om jenta er skjønn. Denne Lano-kåringen er blitt rene mammakonkurransen, der mødre med ambisjoner, spisse albuer og stor vennekrets får gjennom sine håpefulle.

Det var bedre før. Da hadde det mest sjarmerende bildet en sjanse, men den tida er visst over.

Annonse

Mikael har fått min stemme kun fordi du la ut denne linken her.

Han er ikke av de peneste barna, derfor bør han vinne denne gang!!

He he, og barnsligere går vel knappest å bli

"Når du gjør sånn så gjør jeg slik" *ler godt*

Hvorfor Mikael foresten? Er vel flere andre barn der også som "ikke er av de peneste"

;)

Gjest lanoungen er stemt

He he, og barnsligere går vel knappest å bli

"Når du gjør sånn så gjør jeg slik" *ler godt*

Hvorfor Mikael foresten? Er vel flere andre barn der også som "ikke er av de peneste"

;)

En slik tråd i utgangspunktet er barnslig, da blir også mitt svar i samme stil.

Synes at de andre ungene er søte . Mikael er absolutt den som skiller seg ut i alder og utseende. Han er mye mindre pen en de andre små. Samtidig er han nok en skøyer, og veldig sjarmerende i virkeligheten, selvom han ikke er fotogen.

Skal det først være slike kåringer, så bør også barn som mikael få en sjanse og det synes jo de fleste andre også.

Så det så!..he..he.

En slik tråd i utgangspunktet er barnslig, da blir også mitt svar i samme stil.

Synes at de andre ungene er søte . Mikael er absolutt den som skiller seg ut i alder og utseende. Han er mye mindre pen en de andre små. Samtidig er han nok en skøyer, og veldig sjarmerende i virkeligheten, selvom han ikke er fotogen.

Skal det først være slike kåringer, så bør også barn som mikael få en sjanse og det synes jo de fleste andre også.

Så det så!..he..he.

*ler* Sånn jeg ser det så har ikke Mikael fått lik sjangse som alle andre...han har fått større sjangse og blir dyttet til topps pga hans tilstand

Spør du meg er det like "galt" som å drive disse konkurransene in the first place

Skal det være konkurranser som dette så bør spillereglene følges. Mikael - i godt selskap med mange av de andre ungene - har ingen ting med Lano såpe og vann å gjøre

Lano burde satt krav til å stille, at alle bildene skulle vært i vann/såpe - bilder

Så fikk Mikael og de andre ungene kjempe for å bli den søteste såpeungen, som vel var meningen til å begynne med

Stem i veg i trass hvor mye du vil du *ler* Selv så synes jeg som sakt hele dette greiene er noe hysterisk tulleri

Beklager, jeg står over selv om jenta er skjønn. Denne Lano-kåringen er blitt rene mammakonkurransen, der mødre med ambisjoner, spisse albuer og stor vennekrets får gjennom sine håpefulle.

Det var bedre før. Da hadde det mest sjarmerende bildet en sjanse, men den tida er visst over.

Kunne ikke vært mer enig!

Gjest Elextra

Jeg syns det er fjusk at unger vinner pga folk stemmer fordi de kjenner foreldrene.

Er det ikke den søteste og mest fotogene ungen som skal vinne da?

Jeg syns lanoungen skulle bli kåret av dommere, ikke av den som har flest stemmer fra publikum.

''Jeg syns lanoungen skulle bli kåret av dommere, ikke av den som har flest stemmer fra publikum.

''

Så kunne det bli en riktig skjønnhetskonkurranse!?

Stønn! Fra vondt til verre.

Jeg synes hele greia er idiotisk. Det er jo bare et reklamestunt for å få mest mulig oppmerksomhet rundt sepen.

Annonse

''Jeg syns lanoungen skulle bli kåret av dommere, ikke av den som har flest stemmer fra publikum.

''

Så kunne det bli en riktig skjønnhetskonkurranse!?

Stønn! Fra vondt til verre.

Jeg synes hele greia er idiotisk. Det er jo bare et reklamestunt for å få mest mulig oppmerksomhet rundt sepen.

sepen? LOL, det var et ord jeg trodde gikk av moten ca 1950;-)

Enig.

Bortsett fra at jeg ikke vet hva som var bedre før, da, da dette er noe jeg aldri har engasjert meg i :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...