Gå til innhold

Lano ungen 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

7

• 200eek

6

• Brelejenten

5

• ShitDiddelyDo

5

Enig.

Bortsett fra at jeg ikke vet hva som var bedre før, da, da dette er noe jeg aldri har engasjert meg i :-)

Når sant skal sies vet jeg ikke helt hvordan det fungerte før facebook, men jeg innbiller meg at det sjarmerende, artige, søte og ikke minst beste bildet hadde en langt større sjanse til å gå av med seieren enn nå. Nå stemmer man på ungen og ikke på bildet, ser det ut som. Jeg likte det bedre før når ungene var søte og navnløse.

Gjest harikkenickfortiden

Stemmer ikke på noen, for jeg gidder ikke studere alle disse kandidatene. skulle jeg ha stemt, så skulle jeg ikke gjort det etter å ha blitt påvirket, for å si det slik.

Kan fortsatt ikke skjønne at noen gidder melde på barn, som ikke sitter i badekaret, eller er innsåpet i lano. Når det er snakk om lano-ungen så burde jo bildet vise noe som har med produktet å gjøre.

Når bildene ikke har noe med produktet å gjøre, så vil jeg si at det da er ren skjønnhets-konkurranse. og da bør så absolutt ikke den multihandikappede vinne. For ingen kan påstå at den ungen ser skjønn ut, utenom foreldre og familie. Hvis noen mener at den ungen er billedskjønn, så bør de skaffe seg briller.

Ser i dag at det nå nærmer seg slutten på konkurransen. Og den multihandikappede kommer selvfølgelig til å vinne. Eller rettere sagt: moren kommer til å vinne.. Hun sier jo klart fra når de spør hva hovedpersonen mener om dette:" Hovedpersonen selv er uvitende om alt oppstyret."

Altså, jeg foreslår at det blir siste gang at de holder denne konkurransen. Og skal de ha en lik konkurranse, så må de ha klarere regler: barnet må tåle å bade, f.eks. Moren sier også at hun har fått mange positive og noen negative tilbakemeldinger. Og at barnet er jo det nydeligste barn som finnes. Jeg synes også at mine barn er de nydeligste som finnes, men jeg forstår veldig godt at de ikke er de nydeligste som finnes for andre mennesker. og kanskje denne moren ikke skjønner det? At folk har stemt på barnet, er vel kun fordi de vil at en annerledes-unge skal vinne, ikke fordi han er verdens skjønneste.

Blir litt amper her på en lørdags formiddag....

Annonse

Gjest sjøstjerna

Ser i dag at det nå nærmer seg slutten på konkurransen. Og den multihandikappede kommer selvfølgelig til å vinne. Eller rettere sagt: moren kommer til å vinne.. Hun sier jo klart fra når de spør hva hovedpersonen mener om dette:" Hovedpersonen selv er uvitende om alt oppstyret."

Altså, jeg foreslår at det blir siste gang at de holder denne konkurransen. Og skal de ha en lik konkurranse, så må de ha klarere regler: barnet må tåle å bade, f.eks. Moren sier også at hun har fått mange positive og noen negative tilbakemeldinger. Og at barnet er jo det nydeligste barn som finnes. Jeg synes også at mine barn er de nydeligste som finnes, men jeg forstår veldig godt at de ikke er de nydeligste som finnes for andre mennesker. og kanskje denne moren ikke skjønner det? At folk har stemt på barnet, er vel kun fordi de vil at en annerledes-unge skal vinne, ikke fordi han er verdens skjønneste.

Jeg har tidligere ikke lagt merke til konkurransen i det hele tatt.

Men dette året ble det mye oppmerksomhet omkring lanoungen, pga dette barnet.

Tenk at det engasjerte så mange folk, at et annerledesbarn skal få anledning å vinne en konkurranse mot såkalt "pene" barn...

Synes hele greia er bare tull. La ungen vinne, uansett hvilket motif folk har hatt for å stemme på han.

''At folk har stemt på barnet, er vel kun fordi de vil at en annerledes-unge skal vinne, ikke fordi han er verdens skjønneste.''

Så du mener det er bedre å stemme på barn fordi de ikke er "annerledes-unger"?

''At folk har stemt på barnet, er vel kun fordi de vil at en annerledes-unge skal vinne, ikke fordi han er verdens skjønneste.''

Så du mener det er bedre å stemme på barn fordi de ikke er "annerledes-unger"?

Jeg synes at de skal stemme på den ungen som de synes er skjønnest. Ingen kan med hånden på hjertet si at den ungen er billedskjønn.

Jeg synes at de skal stemme på den ungen som de synes er skjønnest. Ingen kan med hånden på hjertet si at den ungen er billedskjønn.

''Jeg synes at de skal stemme på den ungen som de synes er skjønnest. Ingen kan med hånden på hjertet si at den ungen er billedskjønn.''

Så billedskjønn er det eneste som teller? Det eneste som er viktig?

At en hel gruppe mennesker blir inkludert teller ikke?

''Jeg synes at de skal stemme på den ungen som de synes er skjønnest. Ingen kan med hånden på hjertet si at den ungen er billedskjønn.''

Så billedskjønn er det eneste som teller? Det eneste som er viktig?

At en hel gruppe mennesker blir inkludert teller ikke?

Jeg er faktisk helt imot skjønnhetskonkurranser! spesielt blant barn. Det er en uting. Men når produktet er en såpe, så bør iallefall barnet bruke produktet i hverdagen, hvordan kan de ellers kalle den for lano-ungen? Og dette produktet skal jo selges, og da bør lanoungen se "bra" ut, eller skjønn, eller hva du vil kalle det. Ville du likt at en pakke med pølse viste bilde av en f.eks. trafikkskadet person? Hadde du hatt lyst på de pølsene da? Jeg setter det veldig på spissen. men du har lov å mene hva du vil, og jeg har også det.

Jeg er faktisk helt imot skjønnhetskonkurranser! spesielt blant barn. Det er en uting. Men når produktet er en såpe, så bør iallefall barnet bruke produktet i hverdagen, hvordan kan de ellers kalle den for lano-ungen? Og dette produktet skal jo selges, og da bør lanoungen se "bra" ut, eller skjønn, eller hva du vil kalle det. Ville du likt at en pakke med pølse viste bilde av en f.eks. trafikkskadet person? Hadde du hatt lyst på de pølsene da? Jeg setter det veldig på spissen. men du har lov å mene hva du vil, og jeg har også det.

''Jeg er faktisk helt imot skjønnhetskonkurranser! spesielt blant barn. Det er en uting.''

Enig! Men Her diskuterer man kriterier/hvem.

''Men når produktet er en såpe, så bør iallefall barnet bruke produktet i hverdagen, hvordan kan de ellers kalle den for lano-ungen? Og dette produktet skal jo selges, og da bør lanoungen se "bra" ut, eller skjønn, eller hva du vil kalle det. Ville du likt at en pakke med pølse viste bilde av en f.eks. trafikkskadet person? Hadde du hatt lyst på de pølsene da? Jeg setter det veldig på spissen. men du har lov å mene hva du vil, og jeg har også det.''

Jeg tror du tenker på en meget foreldet måte.

Det stemmene viser er at dette også handler om inkludering, og du kan like gjerne tolke det som at "Lano er noe alle bruker".

Mange av modellene man ser er ikke de mest "billedskjønne", men de man husker.

''Jeg er faktisk helt imot skjønnhetskonkurranser! spesielt blant barn. Det er en uting.''

Enig! Men Her diskuterer man kriterier/hvem.

''Men når produktet er en såpe, så bør iallefall barnet bruke produktet i hverdagen, hvordan kan de ellers kalle den for lano-ungen? Og dette produktet skal jo selges, og da bør lanoungen se "bra" ut, eller skjønn, eller hva du vil kalle det. Ville du likt at en pakke med pølse viste bilde av en f.eks. trafikkskadet person? Hadde du hatt lyst på de pølsene da? Jeg setter det veldig på spissen. men du har lov å mene hva du vil, og jeg har også det.''

Jeg tror du tenker på en meget foreldet måte.

Det stemmene viser er at dette også handler om inkludering, og du kan like gjerne tolke det som at "Lano er noe alle bruker".

Mange av modellene man ser er ikke de mest "billedskjønne", men de man husker.

Men dette barnet kan jo ikke engang bade, som moren selv sier. Det blir nesten som å sette bilde av en trafikkskadet, med kun mulighet for intravenøs mating, til å fronte en pølsepakke.

Annonse

hidi, the scorpion

Men dette barnet kan jo ikke engang bade, som moren selv sier. Det blir nesten som å sette bilde av en trafikkskadet, med kun mulighet for intravenøs mating, til å fronte en pølsepakke.

Så stygt sagt...(

Alle barn må vaskes enten de kan bade eller ei!

Jeg, personlig, er dritlei av all perfektheten i verden....!

Det må jo nesten være opp til Lano å bestemme reglene. Reglene sier klart at bildet ikke behøver å være i et bademiljø. Hvis du ser etter, så var f.eks. Lano-ungen 1950 ikke et badende barn.

Reklameeffekten for Lano ligger nok i selve konkurransen, jeg tviler på at det selges mer Lano selv om det er et vakkert barn bak på refillpakken.

Så stygt sagt...(

Alle barn må vaskes enten de kan bade eller ei!

Jeg, personlig, er dritlei av all perfektheten i verden....!

hvorfor synes du det er stygt sagt? moren har jo sagt det selv. Barnet bader aldri, kan ikke. og bruker ikke lano for å vaske han.

hidi, the scorpion

hvorfor synes du det er stygt sagt? moren har jo sagt det selv. Barnet bader aldri, kan ikke. og bruker ikke lano for å vaske han.

Fordi det er diskriminerende!

Jeg synes gutten var helt skjønn, men han var bedre på bildet uten lue;)

Fordi det er diskriminerende!

Jeg synes gutten var helt skjønn, men han var bedre på bildet uten lue;)

Hvis den gutten var min, så hadde jeg også synes at han var verdens skjønneste, slik som jeg alltid har synes om mine barn. Men jeg vet at ikke alle hadde vært enig i det. Og det er vel ikke diskriminerende? Moren har jo sagt det selv: han bader aldri, blir kun vasket, og ikke med lano. men for all del, la nå denne moren vinne. Og få den oppmerksomheten. men det er IKKE pga ungen er skjønn at han/moren vinner.

''Hun sier jo klart fra når de spør hva hovedpersonen mener om dette:" Hovedpersonen selv er uvitende om alt oppstyret."''

I motsetning til de andre smårollingene i konkurransen, som selvfølgelig har lest om dette selv og tatt initiativet, sendt inn bildet og har full oversikt?

''Hun sier jo klart fra når de spør hva hovedpersonen mener om dette:" Hovedpersonen selv er uvitende om alt oppstyret."''

I motsetning til de andre smårollingene i konkurransen, som selvfølgelig har lest om dette selv og tatt initiativet, sendt inn bildet og har full oversikt?

ja, jeg ser den. men hvis målet er å inkludere, som noen skriver, så er da ungen for ung/hemmet til å forstå det? og etter som jeg leser nedover tråden, så er det noen andre også som mener det samme som meg. men uansett, jeg skjønner moren. hun har lyst til å lage litt blest om barnet sitt, og kan skjønne at hun er stolt av sitt avkom! Men skjønner som sagt ikke at folk kan stemme på gutten fordi han er så skjønn....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...