Gå til innhold

Kan jeg være faren?

Anbefalte innlegg

Jeg og min kone var i USA og foretok en barnløshetsundersøkelse. Der fikk jeg til min store overraskelse vite at min sædkvalitet er svært dårlig, og at jeg ikke kan befrukte på vanlig måte.

For 9 år siden godtok jeg et farskap da min daværende kjæreste ble gravid. Er dette mulig og hva gjør jeg nå for å få vite om jeg virkelig er faren til dette barnet?

Fortvilet Jeanni

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35222-kan-jeg-v%C3%A6re-faren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Mye kan endre seg fra måned til måned med hensyn til sædprøven og på ni år kan det skje store endringer. Jeg må tilstå at jeg ikke vet om man kan etterprøve et farskap etter så mange år når det først er fastsatt. Snakk evt med en jurist. Det må blodprøve av deg og barnet for å avgjøre farskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...