Gå til innhold

Aaaagh! Hvor lang tid tar det??!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert og oppgitt..

Kjæresten min byttet samværshelg for et år siden. Forholdet vårt var da nokså i starten. (1/2 år, kanskje)

Han sa den gangen at dette "passet best for alle".. -Han spurte den gang ikke om jeg også ville bytte (men det var han som ba om å bytte hos sin eks..).

Nå er saken den.. Jeg byttet også helg den gangen.. MEN et par måneder etterpå oppdaget jeg at han byttet for å få samme barnefri helg som sin eksdame (som han hadde kort tid før meg)..

Han sier han angrer dette, men jeg er bitter, sint, sjalu og lei meg.

Vi har valgt å gå videre, men bitterheten min ødelegger mye.. Når tankene dukker opp i hodet mitt, blir jeg udregelig og bruker det mot ham..

HVA skal jeg gjøre og HVOR lang tid tar det å komme over noe sånt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352235-aaaagh-hvor-lang-tid-tar-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en sannhet du bare må leve med. Han kan faktisk ikke gjøre noe med det i det hele tatt lenger, og det er da urettferdig både overfor han og deg at du fortsetter å gnåle om dette.

Du må ta et valg her. Vil du leve uten å ha dette hatet? I såfall må du jobbe med nettopp det. Dersom disse tankene kommer opp, så må du programmere hjernen til å avslutte saken.

Dersom du ikke klarer det alene, så er det hjelp å få.

Du fortjener å ikke bruke energi på dette lenger, og heller leve et lykkelig liv:-)

Gjest Tankene mine

Dette er en sannhet du bare må leve med. Han kan faktisk ikke gjøre noe med det i det hele tatt lenger, og det er da urettferdig både overfor han og deg at du fortsetter å gnåle om dette.

Du må ta et valg her. Vil du leve uten å ha dette hatet? I såfall må du jobbe med nettopp det. Dersom disse tankene kommer opp, så må du programmere hjernen til å avslutte saken.

Dersom du ikke klarer det alene, så er det hjelp å få.

Du fortjener å ikke bruke energi på dette lenger, og heller leve et lykkelig liv:-)

Bitterhet er vel ikke helt det samme som hat?

Annonse

Gjest Frustrert og oppgitt

Skjønner ikke helt hva du mener. Hvorfor ville han ha barnefri samtidig som sin x? Møtte han henne da, eller hadde han tenkt å gå tilbake?

Han hadde vel kanskje et håp...? Aner ikke... Men tanken på at det faktisk var grunnen, irriterer meg. Føler meg skikkelig dum..

Vel, jeg valgte å bli hos ham og han har sagt unnskyld 100 ganger.. jeg må prøve å la det ligge, men det dukker opp i hodet mitt med jevne mellomrom og da blir jeg rett og slett amper..

Fatter ikke at noen klarer å tilgi (og glemme) utroskap.. DET hadde jeg aldri klart.. synes dette er utroskap nok...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...