Gå til innhold

Tabbe

Gjest Problemer i Nord

Anbefalte innlegg

Gjest Problemer i Nord

Jeg er en mann på 56 år. Jeg har i mange år hatt en samboer jeg er glad i. Men sex livet vårt opphørte for mange år siden.

Nå har det seg slik at mine lyster desverre ikke har opphørt helt. Derfor innledet jeg et forhold til en snill og fri kvinne som bor mange mil unna. Dette ble til et nært vennskapsforhold og til et seksuelt forhold der jeg har fått ut spenning og behov. Men det dumme var at jeg ikke fortalte denne kvinnen om at jeg har en samboer. Lurte henne altså. Og hun er ikke en kvinne som har sex men menn som er opptatt. Nå har hun funnet ut om min samboer. Er rasende. Og truer med å gå til min samboer. Kanskje bare trusler, men jeg er livredd. Redd for sladder også, Har barn. Hvordan kommer jeg meg ut av dette på beste måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352290-tabbe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe som heter at den som er med på leken, må smake steken.

Du får gjøre som politikerne blir rådet til på mediekurs: Tilstå alt, legge deg fullstendig flat og være prototypen på den angrende synder. Ikke rot deg inn i noen flere løgner, det vil garantert straffe seg.

Hva disse kvinnene velger å gjøre etter å ha fått vite sannheten, har du faktisk ingen kontroll over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352290-tabbe/#findComment-3015624
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...