Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Du greier altså å få meg til å flire høyt og hjertelig hver eneste gang.. forran skjermen aldeles alene i stua.. *rabla*''

Enig, har hosta te ut over tastaturet mang en gang over SDD!

Men du er ikke bedre, EnolaGay, må snart ta en egen PC-forsikring pga deg :-)

....moi..? Du skulle bare visst hvor kjedelig jeg er du! :0)

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Colette

14

• siameser

7

• Mary Poppins

6

....moi..? Du skulle bare visst hvor kjedelig jeg er du! :0)

''....moi..? Du skulle bare visst hvor kjedelig jeg er du! :0)''

Det tviler jeg sterkt på, for å si det mildt :-D

Humrer meg skakk av dine finurlige kommentarer og betraktninger! Må være en befrielse å ha en slik humoristisk tilnærming til livets viderverdigheter - terapi i hverdagen, stå på ;-p

Det kan godt være at de trimmet håret på kjønnet litt, helt tilbake i gamle Roma, men neppe glattbarbering. Det tviler jeg rett og slett på at de ville fått til med de midlene de hadde. Barbering av kvinnekjønnet kan til og med være vanskelig med de gode høvlene vi har i dag.

Skal si du undervurderer Romerne. De skapte ting vi i dag kan ha problemer med å kopiere. Meget sansynlig fantes det frisører som kunne sine ting der nede, ihvertfall blandt de velstående.

Det kan godt være at de trimmet håret på kjønnet litt, helt tilbake i gamle Roma, men neppe glattbarbering. Det tviler jeg rett og slett på at de ville fått til med de midlene de hadde. Barbering av kvinnekjønnet kan til og med være vanskelig med de gode høvlene vi har i dag.

''...men neppe glattbarbering. Det tviler jeg rett og slett på at de ville fått til med de midlene de hadde.''

De gamle egypterne fjernet hår med en hårvoks lagd av bl.a sukker og honning. Man får som kjent til en rimelig smooth hårfjerning ved hjelp av voks.

Annonse

Enig med deg! Det må være lov at den enkelte får lov til å velge ut i fra sin egen smak og velbefinnede. Uniformering - alle like- er rett og slett uutholdelig kjedelig, synes jeg.

Dette med hår/ikke hår har antatt uante dimensjoner som ikke hører noe sted hjemme lenger. Jeg synes det er naturlig at man fjerner hårvekst hos damer som kan vippe over i det maskuline, hvis hårveksten er unormalt sterk. Slik som bart og svarte lange hår på leggene:-)

''Det må være lov at den enkelte får lov til å velge ut i fra sin egen smak og velbefinnede. ''

Selvsagt! Men man lever jo ikke i noe vakuum, man påvirkes jo av det man føler er det akseptable. Derfor vil nok flere kvinner ta høvelen fatt i armhulen hver dag om sommeren, når man kanskje går med ermeløse klær, enn om vinteren.

På samme måte vil den som enten har en fast partner som har "hår-issues", eller som er "på sjekker'n" i en aldersgruppe/miljø der barbert underliv er vanligere enn ubarbert typisk ta hensyn til det.

Hva man "føler seg vel med" varierer jo etter omstendighetene. Jeg har f eks ikke noe problem med å føle med EKSTREMT vel til langt på dag en søndag på sofaen i kosedress uten å ha stelt meg, men ville følt meg ekstremt uvel i samme antrekk og manglende morgenstell på jobben! ;-)

Poenget er vel at det ikke må bli så ekstremt at man oppfattes som motbydelig fordi man har kjønnshår, som tross alt er naturlig. Det er en lang vei mellom det og være "motbydelig" og det "at man liker en annen variant bedre."

Alle må få lov til og gjøre som de selv liker best. Det får være måte på gruppepress:-(

''Det er en lang vei mellom det og være "motbydelig" og det "at man liker en annen variant bedre."''

Enig!

''Jeg ble sjokkert og spurte om han hadde hørt dette nå, om meg? Nei, det hadde han visst ikke...og han likte at jeg hadde en trekant der osv osv... ''

I og med at jeg tenker på "monsen" som en betegnelse på ens sønnsynes jeg dette hørtes meget rart ut. Men jeg regner med at det er kjæresten din det er snakk om?:)

''jeg tenker på "monsen" som en betegnelse på ''

Jeg tenkte umiddelbart på Lars Monsen, og lurte på om Trine Rein hadde forvillet seg inn på seksualitetsforumet! ;-)

Vanlig spa hvor man går nakne?? hørtes ikke ut som noe slags spa jeg er vant til hehe...

Nå er det jo litt forskjellig fra land til land. Noen steder er det helt vanlig å være naken på spa.

Ikke alle som har et victoriansk syn på tilværelsen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...