Gå til innhold

Kvinner på sjekkeren - hvordan avslår menn?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg svarte visst ikke på det du spurte om. Er menn virkelig så tafatte altså, hvis de skulle treffe på slike damer?

Hva jeg ville gjort hvis jeg møtte en sånn dame? Nja. Nå er jo jeg singel. ;)

Neida. Jeg ville nok gått. Men det er ofte ikke så enkelt. Mange av dere blir så forferdelig premenstruelle når dere er fulle, og i motsetning til menn har mange av dere ingen sperrer mot å lage høylydte scener, eller presse seg på hvis mannen f.eks. forsøker å komme seg unna ved å snakke med andre kvinner. Det er også grenser for hvor langt man kan gå hvis man f.eks. er i en bar.

Det har lite med å være tafatt å gjøre. Mannen vil uansett få skylda, og i motsetning til oss kan kvinnen unnskyldes med promille. En mann som grafser på en kvinne vil bli sett på som et svin. Det samme gjelder ikke andre veien. Når en kvinne grafser er hun bare "litt full", mens mannen er en potensiell pervo.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• morsan

7

• PieLill

4

• tonie

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

Neida. Jeg ville nok gått. Men det er ofte ikke så enkelt. Mange av dere blir så forferdelig premenstruelle når dere er fulle, og i motsetning til menn har mange av dere ingen sperrer mot å lage høylydte scener, eller presse seg på hvis mannen f.eks. forsøker å komme seg unna ved å snakke med andre kvinner. Det er også grenser for hvor langt man kan gå hvis man f.eks. er i en bar.

Det har lite med å være tafatt å gjøre. Mannen vil uansett få skylda, og i motsetning til oss kan kvinnen unnskyldes med promille. En mann som grafser på en kvinne vil bli sett på som et svin. Det samme gjelder ikke andre veien. Når en kvinne grafser er hun bare "litt full", mens mannen er en potensiell pervo.

Nå tror jeg du snakker om damer i en helt annen aldersgruppe enn det jeg er i.

En ting er hva tenåringer gjør. I den alderen tillater man seg vel litt av hvert. En annen ting er hva damer i 40-års alderen gjør.

Drar du mye på tur med danskebåten forresten siden du har slike erfaringer ? :-)

ShitDiddelyDo

Nå tror jeg du snakker om damer i en helt annen aldersgruppe enn det jeg er i.

En ting er hva tenåringer gjør. I den alderen tillater man seg vel litt av hvert. En annen ting er hva damer i 40-års alderen gjør.

Drar du mye på tur med danskebåten forresten siden du har slike erfaringer ? :-)

Nope, jeg har ikke vært på danskebåten siden rundt årtusenskiftet.

Men jeg er nå engang fra Asker. ;)

Jeg har heller ikke så mye erfaring med kvinner i førtiårene. Det må sies. Dessuten tror jeg ikke kvinnene som oppfører seg som attenåringer etter 10 års ekteskap er representative for kvinner flest. Disse synes likevel veldig godt i bybildet når de har fått seg noen øl for mye.

Er det mulig???:) Jeg har heldigvis aldri vært ute med damer som har oppført seg sånn!

Stakkars mann. Likevel, er det litt ryggrad i ham sier han fra. Jeg forstår ikke helt hvorfor han fant seg i det. Hva så om han havner litt på kant med en gjeng kvinnfolk som oppfører seg som idioter? Det er ikke noe stort tap, og det er jo de som bør skjemmes.

Jeg vil ikke ha på meg at kvinner over 40 er slik, takk:-)

Det må jo ha vært flaut for deg. Tror jeg hadde dratt hjem jeg.

Jeg går ut for å prate og kose meg jeg, så dette ville jeg følt som noe usosialt.

''Jeg vil ikke ha på meg at kvinner over 40 er slik, takk:-)''

*he he* ENIG!!

Og også enig i at det er usosialt overfor de andre i følget. Jeg hadde nok også dratt hjem...

Annonse

Er det vanlig at kvinner fiker til menn? Det har jeg faktisk aldri sett.

Jeg har fiket til en, men det var da jeg var tenåring og hadde ekstrajobb i en bar. Mens jeg bøyde meg fram for å plukke opp noen glass fra et lavt bord, fikk jeg plustelig hånda til en full, voksen kar langt oppunder skjørtet. Da smalt det! *he he*

Det skjer. Ikke meg, da. Jeg er grei.

Men se for deg en mann som oppfører seg som beskrevet over. Kvinnene som ble utsatt for ham kunne gjort hva de ville med ham, og de ville sannsynligvis høstet jubel uansett hva de gjorde.

Hva kan egentlig en mann gjøre? Bli helt premenstruell og skjelle henne ut i alles påsyn? Dytte henne bort? Slenge drikke i ansiktet hennes?

Han har sannsynligvis tapt uansett, for tar han henne for tøft begynner hun sikkert å grine, og da er han problemet da også.

Likestilling, ja. ;)

jeg tror nok du har et poeng her.

Men heldigvis tror jeg at det er nokså uvanlig for damer flest å oppføre seg slik som beskrevet i hovedinnlegget.

ShitDiddelyDo

jeg tror nok du har et poeng her.

Men heldigvis tror jeg at det er nokså uvanlig for damer flest å oppføre seg slik som beskrevet i hovedinnlegget.

''Men heldigvis tror jeg at det er nokså uvanlig for damer flest å oppføre seg slik som beskrevet i hovedinnlegget.''

Det har du heldigvis rett i. ;)

Det skjer. Ikke meg, da. Jeg er grei.

Men se for deg en mann som oppfører seg som beskrevet over. Kvinnene som ble utsatt for ham kunne gjort hva de ville med ham, og de ville sannsynligvis høstet jubel uansett hva de gjorde.

Hva kan egentlig en mann gjøre? Bli helt premenstruell og skjelle henne ut i alles påsyn? Dytte henne bort? Slenge drikke i ansiktet hennes?

Han har sannsynligvis tapt uansett, for tar han henne for tøft begynner hun sikkert å grine, og da er han problemet da også.

Likestilling, ja. ;)

Tror ikke det er riktig så svart-hvitt.

Det er litt forskjell på en mann som klenger og en mann som krenker. Noen menn går etter de intime stedene for å jævles. Da synes jeg det er helt OK med en ørefik.

Vanligvis forsøker man bare å åle seg unna i første omgang.

Mange menn og kvinner føler de er forpliktet til å trøste en dame som griner samme hvor mye hun har seg selv å takke. En litt større kynisme i forhold til tårer kunne nok ofte vært en idé.

Lurer forresten på hvordan damene hadde taklet om en avvist mann satte seg ned å survet.

mvh

'' En mann som grafser på en kvinne vil bli sett på som et svin. Det samme gjelder ikke andre veien. Når en kvinne grafser er hun bare "litt full", mens mannen er en potensiell pervo.''

En kvinne som krafser i vei i hytt og pine vil ikke stå høyt i kurs. Hore, ludder etc. Fordømmelsen blir neppe like høylydt, men minst like intens.

Personlig befinner jeg meg svært sjeldent i settinger der det er en krafse/klengekultur. Og skulle jeg havne i det, ville jeg nok tatt en tidlig kveld.

mvh

Men jeg tror faktisk kvinner (som de beskrevet over) er langt verre enn menn. Menn er så vant til å få nei at de bare går videre til neste på lista. Dessuten er fulle kvinner ganske gode til å lage en scene dersom mannen blir for innpåsliten, noe alle menn vet. Eventuelt sender de en kompis på den innpåslitne. Uansett er det mange gode grunner til ikke å tafse på kvinnene (om man ser bort fra de mer moralske grunnene).

Jeg synes generelt fulle kvinner er svært lite sjarmerende. De blir så utrolig "mye" og tar så forbanna mye plass, blir høylydte og veldig grafsete.

Kanskje de tror menn liker det. Ikke om jeg vet.

Jeg tror heller at de er mer sjokkerende enn menn i samme kategori fordi det er mer uventet.

''Jeg synes generelt fulle kvinner er svært lite sjarmerende. De blir så utrolig "mye" og tar så forbanna mye plass, blir høylydte og veldig grafsete.''

Men blir like ille. Likevel gremmer jeg meg mer om representanter for mitt eget kjønn oppfører seg brøhue.

mvh

ShitDiddelyDo

Det er litt forskjell på en mann som klenger og en mann som krenker. Noen menn går etter de intime stedene for å jævles. Da synes jeg det er helt OK med en ørefik.

Mange menn og kvinner føler de er forpliktet til å trøste en dame som griner samme hvor mye hun har seg selv å takke. En litt større kynisme i forhold til tårer kunne nok ofte vært en idé.

Lurer forresten på hvordan damene hadde taklet om en avvist mann satte seg ned å survet.

mvh

''Det er litt forskjell på en mann som klenger og en mann som krenker. Noen menn går etter de intime stedene for å jævles. Da synes jeg det er helt OK med en ørefik.''

Det gjelder kvinner også. De tar et grepa tak der det kan svi og ler. Det har skjedd meg mange ganger.

Det er sannsynligvis fordi vi menn ikke bryr oss om sånt (noe som sikkert er sant for mange av oss).

Men tenk deg jeg gjøre det samme med en kvinne. Da blir jeg ratt anmeldt. ;)

Annonse

mvh

''Lurer forresten på hvordan damene hadde taklet om en avvist mann satte seg ned å survet.''

Slik, kanskje? ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=mGfbr2mQN-Y

(neppe...)

ShitDiddelyDo

''Lurer forresten på hvordan damene hadde taklet om en avvist mann satte seg ned å survet.''

Slik, kanskje? ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=mGfbr2mQN-Y

(neppe...)

Neida. Menn setter seg ned og skriver en låt som denne. :)

I hvilken sammenheng møttes dere da? Hvor "kjente" dere/ visste dere hvem hverandre var i fra?

Jeg mener at det burde da kunne gå an å bare avise høflig ved å feks smile og si at en takker for oppmerksomheten, men er ikke interessert? Om de ikke tar dette hintet, kan de jo ikke være riktig vel bevart og fortjener de en kvassere avvisning.

Et annet lurt triks som avisning kan være bruk av humor! Da er det ofte ingen som taper ansikt med mindre de ikke tar spøken!

Gjest Ulvinnen

I hvilken sammenheng møttes dere da? Hvor "kjente" dere/ visste dere hvem hverandre var i fra?

Jeg mener at det burde da kunne gå an å bare avise høflig ved å feks smile og si at en takker for oppmerksomheten, men er ikke interessert? Om de ikke tar dette hintet, kan de jo ikke være riktig vel bevart og fortjener de en kvassere avvisning.

Et annet lurt triks som avisning kan være bruk av humor! Da er det ofte ingen som taper ansikt med mindre de ikke tar spøken!

Vi kjente hverandre fra et nettsamfunn, der vi hadde pratet mer eller mindre med hverandre. Et par stykker hadde møtt hverandre før i RL. Omtrent som om jeg skulle avtalt å treffe noen her på dol, rent bortsett fra at jeg "kjenner" mange på dol mye bedre enn denne gjengen kjente hverandre, siden vi ikke har vært på det nettsamfunnet så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...