Gå til innhold

Billigste internett leverandør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette kommer litt an på hvor du bor (tilgang på kabel/fiberkabel f.eks.?), noen steder er det begrenset hvor høy hastighet man kan få levert. Prisen vil også avhenge av hvor rask linje man trenger. Eks. så trenger man ikke høy hastighet for å surfe og streame video fra f.eks. Youtube eller NRK. Skal man derimot laste ned ting som musikk, film, programvare osv trenger man høyere hastighet.

Jeg har abonnement hos NextGenTel og er fornøyd med det. Jeg betaler oppunder 380 i mnd for 4500 inn. Jeg vil gjerne ha raskere linje, men det kan ikke leveres der jeg bor. Imidlertid har jeg sammenlignet prisen med f.eks. Telenor, og det er rimeligere hos NGT. Men med denne hastigheten går det helt ok å laste ned, tar bare mer tid.

Noe som potensielt kan føre til en god pris er å ringe til en konkurrent, si at du har sånn og sånn abonnement med den og den hastigheten, betaler ditt og datt. Hva kan dere tilby meg? Husk at linjeleie er en del av prisen - noen er sleipe nok til ikke å oppgi denne. Så forsikre deg om at absolutt ALLE utgifter dekkes av den prisen du får oppgitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...